|
|
#31 |
|
XGN Punten: 1095
Forum-Koning
|
01: Hoe heet je?
Suren ![]() 02: Waar woon je? Rotterdam (!) 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Ik zit in de 3e klas met als voorlopige profielkeuze Natuur & Gezondheid. Wil later graag plastisch chirurg worden, en naar Amerika emigreren. 04: Wat zijn je hobby's? Van alles, gamen, sporten, films kijken, gewoon met wat vrienden naar de stad... 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? PSN: Suren-6 06: Op welke console(s) game je? Hardcore op de DS. Nee, volgens mij is het wel duidelijk als ik mijn PSN naam geef ![]() 07: Van wat voor games houd je? Free Roam (GTA style), FPS, TPS, Adventure en Sport. 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Jazeker, in [uN]defined, samen met enkele andere leden hier; Ubiytsa, Crossfire en Glorious. 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Door de bovengenoemde personen. 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. Nee? |
|
|
|
|
|
#32 |
|
XGN Punten: 3514
voetbalexpert:)
Rep kracht: 20
![]() ![]() ![]() ![]() |
01: Hoe heet je? Tom de Bom 02: Waar woon je?Den Haag!! 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school?zit examenjaartjee van havoo nuu en miss nog vwo erachteraan 04: Wat zijn je hobby's?voetball, gewoon beetje chillen games, fitness, uitgaan. 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? tg92 arsenal 06: Op welke console(s) game je?xbox 360 ( wii) 07: Van wat voor games houd je?shooterss of van die rpg's a la tales of vesperia 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches?nee zat er ooit in maar het nerd-gehalte werd me te hoog 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? geen idee joh...... is al tijdje geleden 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. hoii |
|
|
|
|
|
#33 |
|
XGN Punten: 7131
Addict
Rep kracht: 29
![]() |
Tim 02: Waar woon je? Dordrecht 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Werk op een spoedeisende hulp 04: Wat zijn je hobby's? Voetballen, Snowboarden, Gamen 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? Dordt-Elite 06: Op welke console(s) game je? PS3 07: Van wat voor games houd je? FPS,RPG,Adventure,Race 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Ja clan bestaande uit groepje vrienden, DORD 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Hele tijd geleden op terrecht gekomen, via via 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? See you on the Flip-side |
|
|
|
|
|
#34 |
|
XGN Punten: 1097
Sierra-1337
Rep kracht: 8
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sergei Nazarov (ben Russisch )02: Waar woon je? Meppel - Drenthe 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? School; Havo 3 04: Wat zijn je hobby's? Gamen, Tekenen, photoshoppen, uitgaan. 05: Wat is jou gamertag? Serg1337 06: Op welke console(s) game je? Xbox 360 07: Van wat voor games houd je? Shooters, RPG's, Muziek, action en een klein beetje RTS 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Ja, (GNC) en nee, nog niet 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Via B--T--B-8 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. Ben een Die Hard Halo fan, kijk graag naar de naruto series, en heb een enorme hekel een Frans.. verder weet ik even niks ![]() |
|
|
|
|
|
#35 |
|
XGN Punten: 1184
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
Ik zal mezelf ook eens voorstellen:
01: Hoe heet je? Lennart 02: Waar woon je? Klundert (Noord-Brabant) 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? School: Mediavormgeving, momenteel loop ik stage bij een reclamebureau Werk: Hersenloos bijbaantje bij de Makro Breda 04: Wat zijn je hobby's? Ontwerpen, gamen, muziek maken 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? Zie sig, ik speel alleen zelden online 06: Op welke console(s) game je? Playstation 3 natuurlijk 07: Van wat voor games houd je? Platform, Action/Adventure, Race en hersenloos geweld (geen shooters) 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Zie vraag 5, nee dus 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Internet? 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. Eehm... ik koop teveel spellen? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
XGN Punten: 3
Nieuwkomer
![]() |
Heee!
Ik ben nu ook op deze site, want sinds kort hebben wij een Wii Ik zal me hier even voorstellen: 01: Hoe heet je? Caitlin ! 02: Waar woon je? ![]() 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Ik werk als serveerster in een restaurant, en doe nu 6 vwo ![]() 04: Wat zijn je hobby's? Ik zwem graag, en zit op hockey. En nu speel ik ook af en toe tennis tegen mijn vader op de nintendo! ![]() 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? uhh? Geen idee....! ![]() 06: Op welke console(s) game je? op onze nintendo ![]() 07: Van wat voor games houd je? Wij hebben nu een sportspel waar je kan tennissen en bowlen. Maar ik ben benieuwd wat er nog meer allemaal is ! 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? neeeee 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? via google! xx |
|
|
|
|
|
#37 |
|
XGN Punten: 442
XYF
![]() |
Xander 02: Waar woon je? Delfzijl, ligt in Groningen. 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Ik doe een ICT opleiding niveau 2. 04: Wat zijn je hobby's? Voetbal, gamen en uitgaan altijd leuk ![]() 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? Voorheen altijd SpookHuis Maar heb op het moment geen internet meer op me PS3. Zodra ik weer heb maak ik een nieuw account aan..06: Op welke console(s) game je? PS3. 07: Van wat voor games houd je? Actie, free-roaming en voetbal-games. 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Heb wel een tijdje in een GTA IV clan gezeten Libertykillerz en heb een eigen GTA IV clan gehad. 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Ongeveer in 2006 had ik ook al een account waarvan ik naam niet meer van weet, ik zat toen volgens mij beetje rond te kijken naar nieuws over een nieuwe GTA en kwam hier terecht. 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. Ik vind mezelf toch wel een sociaal en aardig persoon. Je hoeft me niet altijd serieus te nemen ![]() |
|
|
|
|
|
#38 |
|
XGN Punten: 43
Nieuwkomer
![]() |
Rohan 02: Waar woon je? Heusden gem. Asten 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Havo hiernaa HBO in vlissingen. 04: Wat zijn je hobby's? Gamen, Aquariums, internetten, beetje omgaan met vrienden, uitgaan, voetbal. 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? Ik had een gamertag maar ik heb mijn xbox een jaar geleden verkocht omdat ik er niks mee meedeed. Nu wil ik weer begonnen en heb ik een Elite gekocht 06: Op welke console(s) game je? Xbox 360 07: Van wat voor games houd je? First Person shooters, RPG's, Platformers... etc. 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Nope 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Uhm.. ik denk via google. 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. Tja.... een jaartje geleden inactief geworden op deze site. Mijn accountnaam was toen: Zeroking. Helaas ben ik dat account kwijt. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
XGN Punten: 858
I kill you!
Rep kracht: 9
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oliwier Skarba (ik ben Pools) 02: Waar woon je? venlo in limburg 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? zit op school 04: Wat zijn je hobby's? gamen ,lezen, voetballen, voetbal kijken, tv kijken, sporten. 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? oliwier30skarba 06: Op welke console(s) game je? xbox 360 07: Van wat voor games houd je? shooters race games free roam games 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? nee 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? ik was nieuws aan het zoeken over de xbox 360. wat wil je over je kwijt. eeeh ik game te veel. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
XGN Punten: 1013
J1K
Rep kracht: 9
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joeri 02: Waar woon je? Putten, op de Veluwe 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Beveiliger, meestal nachtwacht, (vandaar dat mijn posts op van die gekke tyden zijn) 04: Wat zijn je hobby's? naast gamen ? film collectie beetje bijhouden, touren, meer gamen. 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? Joeri1000 06: Op welke console(s) game je? Xbox360 07: Van wat voor games houd je? pff, alles behalve voetbal en zing en dans spellen. 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Nope, ik wacht tot ik en keer gevraagd word ofzo.. ik hou wel van goed teamen maar ik speel niet echt genoeg om echt en beetje pro te zijn in en clan want ik vind wel dat die netjes en goed georganiseerd moet zijn. 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Ik was opzoek naar en Dealiest Warrior review. 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. ehm, ik ben en Nederlander, ik heb wel en tydje in zuid afrika gewoond. nu weer terug in NL. ben 21 jaar enuhm tsjah thats about it. Oh jah ik hoop natuurlijk veel plezier te beleven op dit forum samen met de andere gebruikers ![]() |
|
|
|
|
|
#41 |
|
XGN Punten: 981
Hoestdrank held
Rep kracht: 6
![]() ![]() ![]() ![]() |
Iason 02: Waar woon je? Utrecht 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Op school, gymnasium ![]() 04: Wat zijn je hobby's? Hockey, voetbal, films kijken, gamen, uitgaan 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? xbox 360: iaasooon 06: Op welke console(s) game je? xbox 360. 07: Van wat voor games houd je? Shooters, Free Roam games, Games met een goed verhaal. 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Nee zat er wel in maar nu niet meer. 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Via google zoekend naar xbox 360 nieuws over kinect. 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter Ben half grieks? xd |
|
|
|
|
|
#42 |
|
XGN Punten: 3021
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eigenlijk zonder te weten heb ik me zelf nog niet voorgesteld na al een tijdje op XGN bezig te zijn
Dus hier komt het.01: Hoe heet je? Erik 02: Waar woon je? Badhoevedorp(ligt onder Amsterdam 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Ik zit nog op school. Ga nu Examenjaar in 04: Wat zijn je hobby's? Voetbal,vakantie! ![]() 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? PSN: eriken1 06: Op welke console(s) game je? Ps3 (Ipad en ipod touch ook?) En af en toe computer/DS 07: Van wat voor games houd je? Shooters/sport/sandbox games/Games met een goed verhaal!/Fun games 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Nee doe ik niet aan. Altijd gezeik 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Tjaa weet niet meer Maar via een andere gamesite dacht ik?10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. Uhh nee eigenlijk niet. Misschien wat ik later wil worden? Ik zou graag piloot willen worden |
|
|
|
|
|
#43 |
|
XGN Punten: 3563
Rawr.
Rep kracht: 23
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Speciaal voor Oliwier en de rest die geïnteresseerd is
01: Hoe heet je? Dave 02: Waar woon je? Tiel 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Vakkenvuller bij C1000, ik ga straks (volgende week) beginnen aan mijn opleiding CMD (Communication and Media Design) aan de Hogeschool Utrecht 04: Wat zijn je hobby's? Chillen, muziek luisteren, gezellig een avondje met vrienden een biertje drinken, films, tekenen, games, zo nu en dan achter in het park voetballen en XGN checken natuurlijk. 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? PSN ID: Dgladiator0344 06: Op welke console(s) game je? PS3 dus 07: Van wat voor games houd je? RPG's, Shooters, vooral ook co-op en multiplayer games 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Nope. Ik zou eventueel wel met een groepje CoD4 willen spelen. PM me maar ofzeuh.. 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Via Darkness ![]() 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter Ben een gezonde Hollander. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
XGN Punten: 1042
Editor
|
Jeroen 02: Waar woon je? Barendrecht 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Verkoopmedewerker bij de Hema en redacteur bij VGTrailers.nl Zit momenteel in het laatste jaar van MBO Dierenverzorger niveau 3. 04: Wat zijn je hobby's? Voornamelijk bestaan me hobby`s uit: film kijken, gamen & fitness. Een avondje wat drinken met vrienden spreekt me ook aan. 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? Xbox Live Gamertag: Jktje 06: Op welke console(s) game je? Op de Xbox 360 07: Van wat voor games houd je? Action/Adventure, Shooter, Racing 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Zit niet in een clan maar ik speel wel veel met me maten. 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Toevallig 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter Check VGTrailers.nl ook eventjes |
|
|
|
|
|
#45 |
|
XGN Punten: 55
Junior Member
![]() |
rialco 02: Waar woon je? lienden 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? school 04: Wat zijn je hobby's? gamen!! 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? xbox live gamertag is hydra25 06: Op welke console(s) game je? xbox 360 en pc 07: Van wat voor games houd je? shooter strategy en race 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? nope 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? via squidyboy 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:58. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave