Oud 11 januari 2012, 18:36   #196
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Steenwijk.. Jeffrey.. ^^

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 18:39   #197
ComEpsilon
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!

ComEpsilon's avatar

Rep kracht: 24 ComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaan
:
Ik mis een 'like' knop.
Die is er idd niet, maar je kan via het weegschaal-symbool een bericht reputatiepunten geven (pos of neg) als je dit leuk vindt of net niet
Maar aangezien je nog nieuw bent, geef jij 0 punten (punten die je geeft, vind je voor het groene blokje, jouw reputatie zijn die groene blokjes)
En door de vernieuwing van de site is het systeem niet meer up to date en moet het gewijzigd worden, maar ze werken eraan, dus (hopelijk) gaat deze variant van 'liken' binnenkort weer mogelijk zijn

@alle nieuwkomers: welkom en véél plezier
ComEpsilon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 19:01   #198
Little09
XGN Punten: 83
Nieuwkomer

Little09's avatar

Rep kracht: 0 Little09 is op de goede weg
:
Die is er idd niet, maar je kan via het weegschaal-symbool een bericht reputatiepunten geven (pos of neg) als je dit leuk vindt of net niet
Maar aangezien je nog nieuw bent, geef jij 0 punten (punten die je geeft, vind je voor het groene blokje, jouw reputatie zijn die groene blokjes)
En door de vernieuwing van de site is het systeem niet meer up to date en moet het gewijzigd worden, maar ze werken eraan, dus (hopelijk) gaat deze variant van 'liken' binnenkort weer mogelijk zijn

@alle nieuwkomers: welkom en véél plezier
Oke, ik ken namelijk een aantal vBulletin forums met een makkelijkere like functie.
Oud 11 januari 2012, 20:59   #199
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
:
Oke, ik ken namelijk een aantal vBulletin forums met een makkelijkere like functie.
Je kan ook mijn topic lezen (enige tijd geleden gemaakt) en dan begrijp je (hopelijk) alles meteen.

http://www.xgn.nl/forum/reputatie-guide-t5753.html

Nu enkel nog hopen dat het systeem ooit wederkeert anders hebben we er ook niet veel aan.

Was wel geinig om te zien waarvoor je soms wel niet een negatieve reputatie kreeg, denk dat ik nu vooral van Musti een hoop rode punten zou krijgen.
Oud 12 januari 2012, 14:43   #200
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Welkom alles en iedereen.

Oud 12 januari 2012, 17:58   #201
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
:
Je kan ook mijn topic lezen (enige tijd geleden gemaakt) en dan begrijp je (hopelijk) alles meteen.

http://www.xgn.nl/forum/reputatie-guide-t5753.html

Nu enkel nog hopen dat het systeem ooit wederkeert anders hebben we er ook niet veel aan.

Was wel geinig om te zien waarvoor je soms wel niet een negatieve reputatie kreeg, denk dat ik nu vooral van Musti een hoop rode punten zou krijgen.
Zo zielig als jij ben ik nog niet.
Oud 20 februari 2012, 19:15   #202
mmx
XGN Punten: 40
Junior Member

mmx's avatar

Rep kracht: 0 mmx is op de goede weg
Hallo
ik stel mij even voor hier .

01: Hoe heet je?
Mmx

02: Waar woon je?
net onder Rotterdam ,maar heb ook een huis in Vancouver Canada

03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school?
n.v.t .

04: Wat zijn je hobby's?
Hmmm films kijken gamen en tv kijken .

05: Wat is/zijn jou gamertag xbox 360?
helaas gebruik ik niet

06: Welke console of consoles game je op?
X 360, PC ,Ps3 ,Wii en gamecube

07: Wat voor een games, game jij graag?
schooter en rpg ssx en alles wat leuk is .

08: Zit je in een online clan, en doe je mee aan clanmatches?
nee Single player only

09: Hoe ben je op xgn gekomen?
gewoon toeval ik vond dit vandaag en zoals ik het zie is het hier prima !

10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf, laat het hier achter:
Ik ben gewoon net als jullie niets bijzonders .
Hoe oud ik ben dat zeg ik niet maar ouder dan de 30+ people .Ik ben wel een fanatieke gamer .
mmx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2012, 19:17   #203
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Welkom op XGN mmx!
Oud 20 februari 2012, 19:17   #204
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1639
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Welkom mmx!!
TheLegendOf1977 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2012, 19:38   #205
ian_d_h
XGN Punten: 1189
Stamgast

ian_d_h's avatar

Rep kracht: 7 ian_d_h is op de goede weg
Welkom mmx en veel plezier op XGN

Doe mee met de vierde XGN PC toernooi druk hier. nu met prijzen!!
ian_d_h is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 19:02   #206
mmx
XGN Punten: 40
Junior Member

mmx's avatar

Rep kracht: 0 mmx is op de goede weg
dankjewel mensen ik vind dit een leuk forum en zal er zeker meer te vinden zijn

grtzzz mmx
mmx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 19:06   #207
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Welkom mmx, verstandige mensen zijn altijd een welkome toevoeging: het pu forum, waar ik eerst heel veel op zat, is helemaal naar de klote gegaan, dat moet hier toch niet gebeuren

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 19:21   #208
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Hoe klinkt dat eigenlijk als mensen jouw roepen mmmiks?

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 19:26   #209
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
:
Welkom mmx, verstandige mensen zijn altijd een welkome toevoeging: het pu forum, waar ik eerst heel veel op zat, is helemaal naar de klote gegaan, dat moet hier toch niet gebeuren
Nou, zeg dat wel!
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 20:14   #210
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Welkom, mmx.

Voor een frisse blik op de huidige stand van zaken van het dagelijks leven kunt u langs bij heerser Ubiytsa. Praten over krampjes en politiek kan bij forumopa's zzzzzmura en OldskoolRikkie. Mocht u willen filosoferen over de wet des levens kunt u altijd een bezoekje brengen aan professor dokter Sokolov. De kinderhoek is te vinden bij Julian en zijn vrienden. Wij wensen u een prettig verblijf.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten