|
|
#197 |
|
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!
Rep kracht: 24
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Die is er idd niet, maar je kan via het weegschaal-symbool een bericht reputatiepunten geven (pos of neg) als je dit leuk vindt of net niet
Maar aangezien je nog nieuw bent, geef jij 0 punten (punten die je geeft, vind je voor het groene blokje, jouw reputatie zijn die groene blokjes) En door de vernieuwing van de site is het systeem niet meer up to date en moet het gewijzigd worden, maar ze werken eraan, dus (hopelijk) gaat deze variant van 'liken' binnenkort weer mogelijk zijn @alle nieuwkomers: welkom en véél plezier |
|
|
|
|
|
#198 | |
|
XGN Punten: 83
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
:
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Je kan ook mijn topic lezen (enige tijd geleden gemaakt) en dan begrijp je (hopelijk) alles meteen.
http://www.xgn.nl/forum/reputatie-guide-t5753.html Nu enkel nog hopen dat het systeem ooit wederkeert anders hebben we er ook niet veel aan. Was wel geinig om te zien waarvoor je soms wel niet een negatieve reputatie kreeg, denk dat ik nu vooral van Musti een hoop rode punten zou krijgen. |
|
|
|
|
|
#201 | |
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
:
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
XGN Punten: 40
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
Hallo
ik stel mij even voor hier . 01: Hoe heet je? Mmx 02: Waar woon je? net onder Rotterdam ,maar heb ook een huis in Vancouver Canada 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? n.v.t . 04: Wat zijn je hobby's? Hmmm films kijken gamen en tv kijken . 05: Wat is/zijn jou gamertag xbox 360? helaas gebruik ik niet 06: Welke console of consoles game je op? X 360, PC ,Ps3 ,Wii en gamecube 07: Wat voor een games, game jij graag? schooter en rpg ssx en alles wat leuk is . 08: Zit je in een online clan, en doe je mee aan clanmatches? nee Single player only 09: Hoe ben je op xgn gekomen? gewoon toeval ik vond dit vandaag en zoals ik het zie is het hier prima ! 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf, laat het hier achter: Ik ben gewoon net als jullie niets bijzonders . Hoe oud ik ben dat zeg ik niet maar ouder dan de 30+ people .Ik ben wel een fanatieke gamer . |
|
|
|
|
|
#210 |
|
XGN Punten: 3563
Rawr.
Rep kracht: 23
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Welkom, mmx.
Voor een frisse blik op de huidige stand van zaken van het dagelijks leven kunt u langs bij heerser Ubiytsa. Praten over krampjes en politiek kan bij forumopa's zzzzzmura en OldskoolRikkie. Mocht u willen filosoferen over de wet des levens kunt u altijd een bezoekje brengen aan professor dokter Sokolov. De kinderhoek is te vinden bij Julian en zijn vrienden. Wij wensen u een prettig verblijf. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:58. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

.Ik ben wel een fanatieke gamer .

Lineaire weergave