|
|
#1 |
|
XGN Punten: 2615
Editor
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stel jezelf voor
Hoi XGN leden en XGN medewerkers, dit is het 'Stel jezelf voor' topic, waar jij je zelf kunt voor stellen.
De regels: 01: Stel je zelf voor. 02: Zet er een leuke foto van je zelf er bij, het hoeft niet perse. 03: Kopieer deze vragen die je hier onder ziet en antwoord dan op vragen: 01: Hoe heet je? 02: Waar woon je? 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? 04: Wat zijn je hobby's? 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? 06: Op welke console(s) game je? 07: Van wat voor games houd je? 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. ----------------------------------------------------------------------------------- Ik zal beginnen: 01: Hoe heet je? Niels Voorn 02: Waar woon je? Amsterdam 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Werk bij XGN en studeer ICT Beheerder 04: Wat zijn je hobby's? Filmen, monteren, XGN gerelateerd werk en gamen natuurlijk! 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? PSN= Nivong 06: Op welke console(s) game je? PS3 (nu nog wel!) 07: Van wat voor games houd je? Race games voornamelijk en voor de rest eigenlijk wel van alles, schiet spellen voetbal vind ik ook tof! 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Nope 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Ik heb geen idee meer waarschijnlijk via Google 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. Nee niets. Laatst gewijzigd door GKillerX : 06 oktober 2010 om 20:49. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 2346
Extreem Forum Gebruiker
|
01: Hoe heet je?
Marnick De Grave 02: Waar woon je? Puurs (Belgie) (proventie antwerpen) 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Ik zit nog op school... 04: Wat zijn je hobby's? gamen (duh), 05: Wat is/zijn jou gamertag name('s)/PSN namen? Cotemcandy 06: Welke console of consoles game je op? Playstation 2/3, psp, nds, pc 07: Wat voor een games, game jij graag? RPG, mmorpg, FPS 08: Zit je in een online clan, en doe je mee aan clanmatches? Als een wow guild telt: Ja (Orcs stole my lunchbox) (ik ken de oprichter) 09: Hoe ben je op xgn gekomen? 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf, laat het hier achter uuuh.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 2058
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 24
![]() |
Robin. 02: Waar woon je? Wijk bij Duurstede, Utrecht. 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Ik werk, zo'n beetje elke Zaterdag, in 't Hoffje. Dat is een plaatselijke kroeg. Verder volg ik de HAVO opleiding. 04: Wat zijn je hobby's? Gamen, films kijken, muziek luisteren, voetballen, met vrienden omgaan. 05: Wat is/zijn jou gamertag name('s)/PSN namen? Rawbie0211, normaal gesproken is m'n online meestal iets met Rawbin, Rawbie en/of Rawbz. 06: Welke console of consoles game je op? Het meest op m'n Playstation 3 en héél af en toe eens op m'n Wii, mar echt zo goed als nooit. 07: Wat voor een games, game jij graag? Qua genre het liefst shooters als Call of Duty en/of Killzone 2. Maar games als Uncharted: Drake's Fortune en FIFA 09 speel ik ook graag. En niet te vergeten, Burnout Paradise: The Ultimate Box en LittleBigPlanet. Juist.. van alles dus ! ![]() 08: Zit je in een online clan, en doe je mee aan clanmatches? Nee en nee. 09: Hoe ben je op xgn gekomen? Ik denk via google.nl of ps3.headliner.nl 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf, laat het hier achter: XGN is top. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 1850
*****-queen
Rep kracht: 13
![]() |
chantal 02: Waar woon je? Amsterdam 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? website maken en huismama 04: Wat zijn je hobby's? game ,lekker naar het park gaan ,formula1 kijken 05: Wat is/zijn jou gamertag xbox 360? crazyterorrr 06: Welke console of consoles game je op? xbox 360 ,ps3 ,wiii 07: Wat voor een games, game jij graag? schooter en racegames 08: Zit je in een online clan, en doe je mee aan clanmatches? nee, alleen afentoe voor de lol met wat nller gears of war 1 09: Hoe ben je op xgn gekomen? door me goedevriend lexxxus21 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf, laat het hier achter: ben een dame die niet op der mondtje is gevallen en oja de wii is van me dochter Laatst gewijzigd door mrs crazyterorrr : 20 maart 2009 om 22:47. Reden: wat fouten verbetert |
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 259
Appeltaart
Rep kracht: 0
![]() |
Dylan. 02: Waar woon je? Amsterdam. 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? School. 04: Wat zijn je hobby's? Gamen, pyrotechniek. 05: Wat is/zijn jou gamertag name('s)/PSN namen? Xbox 360: Dilsssss 06: Welke console of consoles game je op? Xbox 360, DS. 07: Wat voor soort games speel jij graag? Euh, (TBA)RPG, Shooters, Guitar Hero . 08: Zit je in een online clan, en doe je mee aan clanmatches? Nee 09: Hoe ben je op xgn gekomen? Door jou, GKillerX. 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf, laat het hier achter: GkillerX moet zich ook maar even voorstellen vind ik. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 2426
Respect 4 Muts
Rep kracht: 22
![]() |
Hessel 02: Waar woon je? Vosmeer 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Volg nu een VWO-opleiding. Met europese tint: dus meer over europa enzo 04: Wat zijn je hobby's? Gamen, voetbal, gitaar spelen, beetje met vrienden rondhangen ![]() 05: Wat is/zijn jou gamertag name('s)/PSN namen? LSSJ-Hessel(PSN) 06: Welke console of consoles game je op? PS3 07: Wat voor een games, game jij graag? Shooters, ja vooral shooters, zowel First person als Third person. Ook speel ik graag (MMO)RPG's. En fighting games .08: Zit je in een online clan, en doe je mee aan clanmatches? Zat in een clan, tot 2 keer toe, alleen beide waren ze snel gestopt. Maar nu dus: nee, en nee. 09: Hoe ben je op xgn gekomen? google ofzo, weet ik veel ![]() 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf, laat het hier achter: neeeee |
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 1207
King Zero is back!
Rep kracht: 14
![]() |
01: Hoe heet je? Ik heet Rohan Steenbeek
02: Waar woon je? In Heusden, een klein dorpje ergens onder Helmond. 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Ik zit nu in 4 Havo op het Varendonck College te Asten. 04: Wat zijn je hobby's? Ik heb thuis een paar Aquariums staan waar ik soms wat mee doen, ik voetbal graag, en natuurlijk gamen! Uitgaan doe ik trouwens ook wel graag. 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? Mijn Gamertag is: Pannenkoek NL 06: Op welke console(s) game je? Xbox360 en PC 07: Van wat voor games houd je? Shooters, actie rpg, Free roaming. 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Ik zit in de clan: [DIK]. het is een vriendenclan waar we veel spellen en clanmatches meedoen. 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Ik zocht gewoon naar xbox360 nieuws en vond XGN. XGN for the win! 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. Ik ben tijdelijk afwezig op xboxlive omdat geen geld heb voor nieuwe spellen ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
XGN Punten: 3034
Willem is back!!
|
Ik heet Willem van Dijk, ben 31 jaar.
Ik woon in Roermond, heb momenteel eigen werk waar ik maanden zoet ben en doe nu nog vrijwillig werk voor buurtpreventieproject en voorheen voor de Politie, en voeger is mijn vak op dit moment ![]() Mijn hobby's zijn mountainbiken, gamen, trainen, criminele oppakken en discussie voeren met diverse partijen zoals PVDA/CDA/VVD enz: Ik heb geen gamertag en geen PSN identiteit Ik speel 98% op mijn PC en 2% op mijn geleende 360 arcade Ik hou van games zoals, Gothic series/Dungeondiege series/ Dungeon lords/ Command&Concuer wrath of Kane/ Earth 2150/ en nog vele meer. Ik ben op XGN gekomen omdat XGN stukke beter omgaat met zijn leden en geen misbruik voor macht zoals ban cultuur wat bij vele site aan de gang is. Ik moet niks hebben van Online, althans nog niet. Wanneer krijgen we eens lekkere vlaai van de XGN redactie PS: hebben dit soort onderwerp al gehad, ik kan me nog herinneren Niels ? Laatst gewijzigd door killer1000 : 17 mei 2009 om 11:41. Reden: Vanwege mijn niuewe werk. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Julian Schurgers 02: Waar woon je? Gelderland 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Ik zit nog op school. 04: Wat zijn je hobby's? Boeken lezen, films kijken, games spelen, muziek luisteren en sporten. 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? Mijn Xbox naam is Julian, Maar ik speel niet LIVE. 06: Op welke console(s) game je? Op dit moment me Xbox en me Xbox 360. 07: Van wat voor games houd je? Free roam (GTA), Beat 'em up (Virtua Fighter) en nog een paar genre's. 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Nope 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Via Google, ik zocht naar Xbox forums dacht ik. 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. Hmm, owjah! Microsoft en SEGA rocks! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 16
Nieuwkomer
![]() |
jim 02: Waar woon je? hoboken 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? magazijnier en als bijberoep af en toe taxichauffeur 04: Wat zijn je hobby's? gamen films en muziek 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? mijn psn is lulni 06: Op welke console(s) game je? ps2 ps3 psp 07: Van wat voor games houd je? platform races action/adventure 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? nog nooit online gespeeld 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
XGN Punten: 7
Nieuwkomer
![]() |
Spyro 02: Waar woon je? Hengelo (ov) 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Nog 3 maanden trein machinist, daarna buschauffeur 04: Wat zijn je hobby's? Fun sports, gamen gearchiveerde Nokia's 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? Spyro, Dutch Spyro 06: Op welke console(s) game je? PC, PS1, PS2, PS3, PSP, WII, XBOX, XBOX 360, GameCube, NES, SNES, N64 (ja verslaafd )07: Van wat voor games houd je? Zeer divers 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Ja 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Via Google 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. Ik maak ook walkthroughs voor diverse games |
|
|
|
|
|
#12 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ubiytsa 02: Waar woon je? Overijssel 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Vakkenvuller en ik studeer HBO Commerciële economie. 04: Wat zijn je hobby's? Gamen 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? ubiytsa & Ubiytsa_ 06: Op welke console(s) game je? PS3 07: Van wat voor games houd je? First person shooters, Beat em ups en voetbalgames. 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Ja, co-leader van [uN]defined www.undefined.nl.tt 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Ik ben geïnterviewd door XGN op de Gameplay van 2007. En dat stond geloof ik op de microfoon. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
XGN Punten: 322
Gamer King
![]() |
Martijn 02: Waar woon je? Overijssel 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Ik zit nog op school. 04: Wat zijn je hobby's? Muziek luisteren, Elektrische gitaar spelen en gamen. 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? Martijn 06: Op welke console(s) game je? Xbox360 07: Van wat voor games houd je? rpg en mmorpg 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Ik heb geen xbox live ![]() 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Via iemand |
|
|
|
|
|
#14 |
|
XGN Punten: 58
Let the Bass kick!
![]() |
Reggi. 02: Waar woon je? Rotterdam 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Ik zit nog op school. 04: Wat zijn je hobby's? Drummen, gamen, thai-boxing. 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? - 06: Op welke console(s) game je? Playstation3, Nintendo wii 07: Van wat voor games houd je? Schietspellen en sportspellen. 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? Nee. 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? Ik zat te googelen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 0
Nieuwkomer
![]() |
Beerberg, of gewoon Gijs 02: Waar woon je? In het zuiden van het land 03: Wat voor werk doe je, of zit je ook op school? Studeren 04: Wat zijn je hobby's? Gamen en F1 kijken 05: Wat is/zijn jou gamertag name(n)/PSN namen? Ben een offline gamer 06: Op welke console(s) game je? Wii, Xbox 360, NDS (en een bergje retro consoles, verzamelaar he )07: Van wat voor games houd je? Race, Shooter (console), adventure, retro 08: Zit je in een online clan en doe je mee aan clanmatches? nope 09: Hoe ben je op XGN terecht gekomen? 10: Wil je verder nog wat kwijt over je zelf? Laat het hier achter. Nope. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

)

Lineaire weergave