|
|
#37 |
|
XGN Punten: 2127
Forum-Koning
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik was blijkbaar nog een serie vergeten erbij te zetten
Dead Set Deze kort zombieserie gaat over een zombie-outbreak tijdens een Big Brother show in Groot-Britannië. Ik vond het een hele vette serie, maar ze was spijtig genoeg wel heel kort. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Binnen kort komt MTV met een nieuwe zombie weerwolven vampieren comedy serie, namelijk Death Valley
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 8
![]() ![]() |
Ik zag laatst een stukje van The Inbetweeners op Veronica en dat vond ik wel awesome. Heb dus gelijk de alles gedownload. Het zijn maar 3 seizoenen van 6 afleveringen per stuk. Heb me echt kapot gelachen bij deze serie en ga binnenkort de movie ook even bekijken, die hier trouwens nu in de bioscopen draait.
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 8
![]() ![]() |
Citaat:
![]() Ondertussen ben ik seizoen 5 van The Big Bang Theory aan het kijken. Ik moet zeggen dat ik de eerste seizoen wel het beste vond. Het was leuker toen ze nog geen vriendinnen hadden imo. Ze gedragen zich minder als een nerd enzo. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vandaag begint: Spartacus Vengeance. Deze begint waar Spartacus: Blood and Sand eindigde. Hoofdrolspeler Andy Whitfield is helaas overleden aan kanker waardoor het lang heeft geduurd voor dit seizoen verscheen. Liam McIntyre is zijn vervanger en nu kunnen we dus zien of hij een goede opvolger is.
www.youtube.com/embed/sXWJAauy0AQ |
|
|
|
|
|
#45 |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@ BTB8
Las je berichtje pas begin dit weekend in het weekend de eerste 2 delen bekeken, en zo net nog het derde deel bekeken en zeer gruwelijke shit gebeurd er tijdens gevechten, de acties zijn mooier en gruwelijker dan het eerste deel. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:54. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave