Oud 06 januari 2012, 14:48   #1
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
[Serie topic.. .]

In deze topic gaat alles over Series.

Series die je gezien hebt.
Series die je volgt.
Series die je nu kijkt.
Nieuwe Series die er aan komen.
Enz.. .
Enz.. .

De series die ik nu volg:

Mrs Browns Boys - (The Seasons)
You Tube

Beyond Scared Straight - (The Seasons)
You Tube

IRT Deadliest Roads - (The Seasons)
You Tube

The Secret Circle - (The Seasons)
You Tube

Dexter - (The Seasons)
You Tube

De nieuwe series die binnen kort uit komen en die ik ga volgen zijn:

Shameless. (09-01-2012) - (The Seasons)
You Tube

Missing. (15-03-2012) - (nog niet online)
You Tube

The River. (07-02-2012) - (nog niet online)
You Tube
Oud 06 januari 2012, 15:06   #2
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Tellen DBZ, Avatar, e.d. mee?
Oud 06 januari 2012, 15:23   #3
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Op dit moment volg ik deze series, uiteraard op internet.

Burn Notice
http://www.youtube.com/watch?v=ldtQo66p9p0

Sons of Anarchy
http://www.youtube.com/watch?v=v_XFvVjaKrw

The Walking Dead
http://www.youtube.com/watch?v=R1v0uFms68U

Ncis
http://www.youtube.com/watch?v=BhtDgn31XZo

Verder nog wat series maar die zijn niet zo goed als deze 3.
- Big Bang Theory
- Two and a Half Men
- Covert Affairs

En ik heb vroeger heel veel gevolgd
- The Shield
- Friends
- The Unit
- Lost
- Heroes
- Prison Break
- Dragonball

Een van de betere series die helaas gestopt is.
Las Vegas
http://www.youtube.com/watch?v=TCdCgwV8Qws

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 januari 2012, 16:45   #4
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
@ inva1337
Ik wacht in dit nieuwe jaar op het nieuwe seizoen van Sons of Anarchy, een zeer goeie serie.
The Walking Dead heb ik alleen maar het eerste seizoen gekeken, de tweede niet hele maal want die valt wel zwaar tegen.

Heroes en Prison Break waren ook twee top serie, bij Prison Break blijft het eerste seizoen in de gevangenis toch het best. Verder heb ik het eerste seizoen van American Horror Story ook al gekeken en voor een horror serie viel die niet tegen. En trouwens ik kijk ook de series online, voordat ze hier op onze Nederlandse tv zijn duurt het nog wel even.

Van welke web kijk jij je serie, ik kijk ze altijd via watchseries.eu
Oud 06 januari 2012, 16:47   #5
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Verschillend maar meestal via tvduck.com of watchseries.eu.
Raar is dat er soms een aflevering tussen zit die (bijna) niet te vinden is via streaming sites.

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 januari 2012, 16:52   #6
G.A.M.E.B.O.Y
XGN Punten: 2942
Forum-Verslaafd

G.A.M.E.B.O.Y's avatar

Rep kracht: 6 G.A.M.E.B.O.Y zal snel beroemd worden
Ik volg Wie is De Mol Telt dat ook?
Oud 06 januari 2012, 17:18   #7
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Ben op het moment helemaal met How I Met Your Mother bezig. Tijdje geleden eens besloten helemaal vooraan te beginnen, en zit nu bij episode 9 van seizoen 7.

Verder volg ik tussendoor ook nog chuck en the office.

Series waaraan ik ben begonnen, maar al een tijdje geen aflevering meer van gezien heb: Breaking Bad en Boardwalk Empire.

Serie waar ik heel er naar uitkijk: Game of Thrones seizoen 2.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 januari 2012, 17:46   #8
ComEpsilon
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!

ComEpsilon's avatar

Rep kracht: 24 ComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaan
Ik kijk momenteel:
Bones
Covert Affaires
House M.D.
Big Bang Theory
Terra Nova

Vroeger:
Prison Break

Nog gepland:
Walking Dead
Pillars of the earth (komt vanaf zo op BE tv (2BE))
ComEpsilon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 januari 2012, 18:38   #9
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Heb de seizoenen en film van The Inbetweeners gezien. Supergrappige serie voor mensen die zich erin herkennen.
The Walking Dead is de volgende serie die ik ga kijken.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 januari 2012, 19:18   #10
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Volg continu via het internet:

According To Jim
Big Bang Theory
Family Guy
Futurama
How I Met Your Mother
Mike & Molly
Spin City
South Park
The Simpsons

En heb zeer lange tijd Naruto gevolgd maar dat is intussen al maanden geleden, zal er wel nog is mee beginnen om opnieuw te volgen.
Oud 06 januari 2012, 19:19   #11
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Gezien:
Lost
Prison Break
Naruto
Alle Dragonballs

Nog bezig:
Smallville
How I Met Your Mother
NCIS LA
Oud 06 januari 2012, 20:43   #12
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Ik kijk van geen enkele serie alle afleveringen, maar af en toe eens een aflevering van:

- According to Jim
- Big Bang Theory
- Two and a Half Men
- Friends (wordt dat tegenwoordig nog uitgezonden? Not sure)
- The King of Queens
Oud 07 januari 2012, 00:47   #13
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
Ik kijk van geen enkele serie alle afleveringen, maar af en toe eens een aflevering van:

- According to Jim
- Big Bang Theory
- Two and a Half Men
- Friends (wordt dat tegenwoordig nog uitgezonden? Not sure)
- The King of Queens
Friends is nu op comedy central nog te zien.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 januari 2012, 16:16   #14
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
gevolgd:
Dragonball ( alle )
Lost
SUperman

nu aan het volgen:

Falling Skies

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 januari 2012, 22:26   #15
The Duke
XGN Punten: 2008
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Ik kijk niet zo heel veel TV. Maar een paar series die ik nu volg zijn Burn Notice, Romanzo Criminale, Cobra 11, Sea Patrol enzo.

You Tube

Romanzo Criminale
The Duke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten