|
|
#1 |
|
XGN Punten: 733
Member
Rep kracht: 0
![]() |
Scary stuff
Dump hier allemaal enge dingen, zoals links naar video's, plaatjes of misschien zelfs verhalen! Het kijken is echt op eigen risico, je bent verantwoordelijk voor je eigen hartaanval.
Wilde eens een leuke topic openen (en stiekem een plaats om mijn link te dumpen) dat niet zo serial was. http://www.stumbleupon.com/su/2bHto8...31&weekday=tue Ik kreeg zowaar 2 maal een mini-hartaanval. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 4811
Editor
Rep kracht: 23
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zonder op je link te klikken wist ik al wat het was. Zag die strip een paar dagen geleden om 1 uur 's nachts met het geluid vol aan. Dacht echt dat ik dood ging zo hard ging mijn hart te keer.
Hier een filmpje van toen horror films nog eng waren |
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 8
![]() ![]() |
Die strip is cool gedaan, maar schrikken doe ik er niet van
Ik schrok laatst wel van iets anders. Ik ging midden in de nacht naar de wc (half slaperig enzo), en toen ik de deur van de badkamer opendeed om weer naar mijn kamer te gaan, stond mijn broer daar vlak achter. Ik schrok me dood, wie verwacht er nou iemand op dat moment Kon gelukkig nog wel gewoon slapen, haha. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
The scary moment when you realise that behind all these Kingdom Hearts pictures and avatars, is an angry Turk!
Ik vind clowns echt super eng. En nee, ik zit niet te trollen. Even een verhaaltje dat iedereen wel kent. Een koppel besloot om eens een avondje uit te gaan. Ze hadden dus een oppas nodig om op hun kindje te letten. Bij het verlaten van het huis gaven ze het buurmeisje (de oppas) hun nummer en zeiden ze dat ze kon bellen wanneer ze dat nodige achtte. Later die avond ging het buurmeisje de slaapkamer van het kindje even checken of alles nog in orde was. Toen ze binnenkwam, zag ze een levensgrote clown langs het bedje van het kind tegen de muur liggen. De clown stond haar echt niet aan, dus belde ze de ouders even om hen iets te vragen: 'Dag mijnheer, met uw kindje is alles in orde. Maar ik vroeg me af of ik die levensgrote clown in de kamer van het kindje kon wegzetten, het heeft echt een gemene glimlach op zijn gezicht en dat staat me niet aan...' De vader antwoordde: 'Neem ons dochter en loop het huis uit! We hebben helemaal geen levensgrote clown in ons huis!!!' Omggg, sommige delen moest ik zelf verzinnen en toch kreeg ik er kippenvel van. Damn Clowns: WHY U SO SCARY?!!!! :p |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
XGN Punten: 733
Member
Rep kracht: 0
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave