Oud 29 januari 2012, 19:22   #1
Arcadia
XGN Punten: 733
Member

Arcadia's avatar

Rep kracht: 0 Arcadia zal snel beroemd worden
Scary stuff

Dump hier allemaal enge dingen, zoals links naar video's, plaatjes of misschien zelfs verhalen! Het kijken is echt op eigen risico, je bent verantwoordelijk voor je eigen hartaanval.

Wilde eens een leuke topic openen (en stiekem een plaats om mijn link te dumpen) dat niet zo serial was.

http://www.stumbleupon.com/su/2bHto8...31&weekday=tue

Ik kreeg zowaar 2 maal een mini-hartaanval.
Oud 29 januari 2012, 19:32   #2
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Zonder op je link te klikken wist ik al wat het was. Zag die strip een paar dagen geleden om 1 uur 's nachts met het geluid vol aan. Dacht echt dat ik dood ging zo hard ging mijn hart te keer.

Hier een filmpje van toen horror films nog eng waren

You Tube
Oud 29 januari 2012, 19:54   #3
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Die strip is cool gedaan, maar schrikken doe ik er niet van

Ik schrok laatst wel van iets anders. Ik ging midden in de nacht naar de wc (half slaperig enzo), en toen ik de deur van de badkamer opendeed om weer naar mijn kamer te gaan, stond mijn broer daar vlak achter. Ik schrok me dood, wie verwacht er nou iemand op dat moment
Kon gelukkig nog wel gewoon slapen, haha.
Oud 29 januari 2012, 20:01   #4
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Wow, ik ben beide keren goed geschrokken. Erg vet gedaan.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2012, 09:31   #5
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
The scary moment when you realise that behind all these Kingdom Hearts pictures and avatars, is an angry Turk!

Ik vind clowns echt super eng. En nee, ik zit niet te trollen.

Even een verhaaltje dat iedereen wel kent.

Een koppel besloot om eens een avondje uit te gaan. Ze hadden dus een oppas nodig om op hun kindje te letten. Bij het verlaten van het huis gaven ze het buurmeisje (de oppas) hun nummer en zeiden ze dat ze kon bellen wanneer ze dat nodige achtte.
Later die avond ging het buurmeisje de slaapkamer van het kindje even checken of alles nog in orde was. Toen ze binnenkwam, zag ze een levensgrote clown langs het bedje van het kind tegen de muur liggen. De clown stond haar echt niet aan, dus belde ze de ouders even om hen iets te vragen: 'Dag mijnheer, met uw kindje is alles in orde. Maar ik vroeg me af of ik die levensgrote clown in de kamer van het kindje kon wegzetten, het heeft echt een gemene glimlach op zijn gezicht en dat staat me niet aan...'
De vader antwoordde: 'Neem ons dochter en loop het huis uit! We hebben helemaal geen levensgrote clown in ons huis!!!'

Omggg, sommige delen moest ik zelf verzinnen en toch kreeg ik er kippenvel van. Damn Clowns: WHY U SO SCARY?!!!! :p
Oud 30 januari 2012, 20:11   #6
Arcadia
Member

Arcadia's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
The scary moment when you realise that behind all these Kingdom Hearts pictures and avatars, is an angry Turk!

Ik vind clowns echt super eng. En nee, ik zit niet te trollen.

Even een verhaaltje dat iedereen wel kent.

Een koppel besloot om eens een avondje uit te gaan. Ze hadden dus een oppas nodig om op hun kindje te letten. Bij het verlaten van het huis gaven ze het buurmeisje (de oppas) hun nummer en zeiden ze dat ze kon bellen wanneer ze dat nodige achtte.
Later die avond ging het buurmeisje de slaapkamer van het kindje even checken of alles nog in orde was. Toen ze binnenkwam, zag ze een levensgrote clown langs het bedje van het kind tegen de muur liggen. De clown stond haar echt niet aan, dus belde ze de ouders even om hen iets te vragen: 'Dag mijnheer, met uw kindje is alles in orde. Maar ik vroeg me af of ik die levensgrote clown in de kamer van het kindje kon wegzetten, het heeft echt een gemene glimlach op zijn gezicht en dat staat me niet aan...'
De vader antwoordde: 'Neem ons dochter en loop het huis uit! We hebben helemaal geen levensgrote clown in ons huis!!!'

Omggg, sommige delen moest ik zelf verzinnen en toch kreeg ik er kippenvel van. Damn Clowns: WHY U SO SCARY?!!!! :p
Ik poepte bijna in mijn broek.
Oud 31 januari 2012, 15:29   #7
PS3TheBest
XGN Punten: 2249
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
http://www.smosh.com/smosh-pit/photo...st-clowns-ever
Oud 31 januari 2012, 18:10   #8
Arcadia
Member

Arcadia's avatar

Hahaha
Oud 31 januari 2012, 20:14   #9
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arcadia Bekijk bericht
Ik poepte bijna in mijn broek.
Deze was wel extreem erg, inderdaad.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten