|
|
#1 | |
|
XGN Punten: 702
****** xD
Rep kracht: 13
![]() |
[Review] Memor32 voor de PS2
Dit is de review van de Memor32 voor de PS2 :
Deze stond ook nog stof te happen , dit is trouwens me 1e hardware review ooit Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 3
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
memor32
Heb naar aanleiding van dit bericht de memor32 aangeschaft. Ben er redelijk tevreden over, krijg alleen dat extra menu niet aan de praat. Had gelezen dat ESR beter zou werken en met meer spellen compatible was, maar als ik bij het booten van de ps2 R1 ingedrukt hou, krijg ik alleen maar een zwart scherm met memento in beeld, verder kan ik niks doen.
Is er iemand die mij hier mee kan helpen? Alvast bedankt.... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
XGN Punten: 0
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
[QUOTE=Djangos;60988]@ Marcel K : Dus als je de R1 ingedrukt houd voor 3 seconden kom je niet in het developer ( elf load menu ) ?
Dat heb ik dus ook, zwart scherm als ik R1 ingedruk hou.. Ik heb zelfs Memento en ESR opnieuw geinstalleerd op mijn Memor32. Memor32 geformat met memento save game manager memor32 geformat via mijn (slim) ps2 memento 1.1 firmware geinstalleerd op memor32 ESR beta r9b dvdv direct.elf genaamd naar BOOT.elf BOOT.elf gekopieerd naar C:\Program Files\Memor32\Ps2Saves\BOOT via memento save game manager BOOT aangevinkt (aan de rechterkant) en "Restore" geklikt. Verschillende PS2 spellen gepatchd met Memento OF ESR patcher gepatchd spel gebrand met 4x snelheid, op een Verbatim DVD-R, met IMGBURN Gebrand spel in ps2 gedaan, R1 ingedrukt gehouden en ps2 aangezet maar het scherm blijft zwart Ik zou niet weten wat ik verkeerd doe als iemand mij kan helpen zou het ik het zeer op prijs stellen. Alvast bedankt! |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

, dit is trouwens me 1e hardware review ooit

dus jullie helpen me
Lineaire weergave