|
|
#32 |
|
XGN Punten: 1003
...
Rep kracht: 0
![]() |
Nou handige topic. Ik was me net aan het afvragen hou je aan reputatie komt en vroeg me ook af wat dat vreemde ding (weegschaal) onderaan je avatar stond te doen, ik wou het niet zomaar op een willekeurig iemand of mijzelf testen dus ben ik wel blij dat ik deze topic vond en dan nog zo gemakkelijk
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
XGN Punten: 110
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
kan er misschien ook nog bij dat je mensen geen -rep moet geven als ze iets niet weten??
tijdje geleden begon ik een topic over gamesharen, Kreeg ik 14 - rep, terwijl het een nieuw topic was, geen scheldwoorden, geen spam. waarschijnlijk wist niet iedereen wat gamesharen is? |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
XGN Punten: 2312
^^
Rep kracht: 9
![]() |
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
De functie mag wel eens terug komen dezer dagen, we wachten al een tijdje en ik heb wel geduld maar wachten tot ik op pensioen ga is me wat te lang wachten.
Hoe zit het nu feitelijk ineen? Hoe gaat de functie er uit ziet en wat is er nu in principe veranderd? Tenslotte heeft het nog wel nut, nu Ubi de Boss reputatie heeft? Ik kom daar nooit over ![]() |
|
|
|
|
|
#37 |
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
Vraag aan Rob of andere kenners: Wanneer krijgt iemand een groene bolletje aan zijn reputatie toegevoegd en wanneer krijgt 'ie gewoon cijfers. Bij mij staat er nu 11 met 1 bolletje terwijl er mensen zijn met een lagere cijfer maar wel meer bolletjes?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het cijfer is je eigen repkracht. Als jij iemand + of -rept gaan er bij die persoon 11 punt bij of af. Dit cijfer gaat door activiteit omhoog. Het cirkeltje erachter is je eigen reputatie. Hoe meer cirkels, hoe meer reputatie. Al heb ik volgens mij al sinds 2000 punten het hoogste haalbare.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
XGN Punten: 1462
Pro Member
Rep kracht: 9
![]() |
Even een vraag. Ik zit hier al best lang, maar achter je rep kracht staat bijv: 9 en daarachter staan 3 groene blokjes. Terwijl iemand anders een reputatie kracht heeft van 9 en 1 groen blokje heeft. Wat is nou het nut van die blokjes??
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Правитель мира
Citaat:
Vier reacties boven je staat het antwoord al. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik ben een tijdje niet zo actief geweest op XGN en ik geef nog wel eens wat punten weg, maar klopt het dat ik op dit moment geen reps bestemd voor mezelf meer kan zien?
En nog een vraagje: als ik zo nu en dan aan anderen rep geef, heeft dat dan nog wel zin of wordt het niet meer geregistreerd...? |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Правитель мира
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave