Oud 10 september 2011, 10:05   #31
G.A.M.E.B.O.Y
XGN Punten: 2942
Forum-Verslaafd

G.A.M.E.B.O.Y's avatar

Rep kracht: 6 G.A.M.E.B.O.Y zal snel beroemd worden
Nice gedaan,ik heb er van geleerd : Respect voor Soko
Oud 21 september 2011, 21:22   #32
Chekelucky
XGN Punten: 1003
...

Chekelucky's avatar

Rep kracht: 0 Chekelucky is op de goede weg
Nou handige topic. Ik was me net aan het afvragen hou je aan reputatie komt en vroeg me ook af wat dat vreemde ding (weegschaal) onderaan je avatar stond te doen, ik wou het niet zomaar op een willekeurig iemand of mijzelf testen dus ben ik wel blij dat ik deze topic vond en dan nog zo gemakkelijk
Oud 27 november 2011, 12:08   #33
smitje2906
XGN Punten: 110
Junior Member

smitje2906's avatar

Rep kracht: 0 smitje2906 moet hopen dat hij zijn leven betert
kan er misschien ook nog bij dat je mensen geen -rep moet geven als ze iets niet weten??

tijdje geleden begon ik een topic over gamesharen, Kreeg ik 14 - rep, terwijl het een nieuw topic was, geen scheldwoorden, geen spam.
waarschijnlijk wist niet iedereen wat gamesharen is?
Oud 13 december 2011, 13:49   #34
LunaSense
XGN Punten: 2312
^^

LunaSense's avatar

Rep kracht: 9 LunaSense zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smitje2906 Bekijk bericht
kan er misschien ook nog bij dat je mensen geen -rep moet geven als ze iets niet weten??

tijdje geleden begon ik een topic over gamesharen, Kreeg ik 14 - rep, terwijl het een nieuw topic was, geen scheldwoorden, geen spam.
waarschijnlijk wist niet iedereen wat gamesharen is?
Ik weet niet over welk topic het gaat, maar met -14 rep heb je er geen goede indruk mee gemaakt.
Oud 13 december 2011, 13:52   #35
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Lol, 14 -rep? Als in punten of daadwerkelijk van 14 verschillende mensen? Ik heb 3381. Like a boss :')
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2011, 14:04   #36
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
De functie mag wel eens terug komen dezer dagen, we wachten al een tijdje en ik heb wel geduld maar wachten tot ik op pensioen ga is me wat te lang wachten.

Hoe zit het nu feitelijk ineen? Hoe gaat de functie er uit ziet en wat is er nu in principe veranderd?

Tenslotte heeft het nog wel nut, nu Ubi de Boss reputatie heeft? Ik kom daar nooit over
Oud 30 december 2011, 19:31   #37
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Vraag aan Rob of andere kenners: Wanneer krijgt iemand een groene bolletje aan zijn reputatie toegevoegd en wanneer krijgt 'ie gewoon cijfers. Bij mij staat er nu 11 met 1 bolletje terwijl er mensen zijn met een lagere cijfer maar wel meer bolletjes?
Oud 30 december 2011, 19:44   #38
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
Vraag aan Rob of andere kenners: Wanneer krijgt iemand een groene bolletje aan zijn reputatie toegevoegd en wanneer krijgt 'ie gewoon cijfers. Bij mij staat er nu 11 met 1 bolletje terwijl er mensen zijn met een lagere cijfer maar wel meer bolletjes?
Het cijfer is je eigen repkracht. Als jij iemand + of -rept gaan er bij die persoon 11 punt bij of af. Dit cijfer gaat door activiteit omhoog. Het cirkeltje erachter is je eigen reputatie. Hoe meer cirkels, hoe meer reputatie. Al heb ik volgens mij al sinds 2000 punten het hoogste haalbare.
Oud 30 december 2011, 19:45   #39
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Het cijfer is je eigen repkracht. Als jij iemand + of -rept gaan er bij die persoon 11 punt bij of af. Dit cijfer gaat door activiteit omhoog. Het cirkeltje erachter is je eigen reputatie. Hoe meer cirkels, hoe meer reputatie. Al heb ik volgens mij al sinds 2000 punten het hoogste haalbare.
Dus als jij nu een - doet bij mij, dan gaan er 57 reputatiepunten af van mij?
Oud 30 december 2011, 19:51   #40
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Ja, dan sta je waarschijnlijk in het rood En als ik een plus geef, waarschijnlijk een tweede.

Edit: yay, zo machtig :')
Oud 30 december 2011, 19:57   #41
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Citaat:
Ja, dan sta je waarschijnlijk in het rood En als ik een plus geef, waarschijnlijk een tweede.

Edit: yay, zo machtig :')
Lord Ubi
Oud 12 januari 2012, 16:36   #42
007troy
XGN Punten: 1462
Pro Member

007troy's avatar

Rep kracht: 9 007troy is op de goede weg
Even een vraag. Ik zit hier al best lang, maar achter je rep kracht staat bijv: 9 en daarachter staan 3 groene blokjes. Terwijl iemand anders een reputatie kracht heeft van 9 en 1 groen blokje heeft. Wat is nou het nut van die blokjes??
Oud 12 januari 2012, 16:57   #43
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Citaat:
@007Troy
Vier reacties boven je staat het antwoord al.
Oud 15 januari 2012, 13:39   #44
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Ik ben een tijdje niet zo actief geweest op XGN en ik geef nog wel eens wat punten weg, maar klopt het dat ik op dit moment geen reps bestemd voor mezelf meer kan zien?
En nog een vraagje: als ik zo nu en dan aan anderen rep geef, heeft dat dan nog wel zin of wordt het niet meer geregistreerd...?

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2012, 14:30   #45
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dravir Bekijk bericht
Ik ben een tijdje niet zo actief geweest op XGN en ik geef nog wel eens wat punten weg, maar klopt het dat ik op dit moment geen reps bestemd voor mezelf meer kan zien?
En nog een vraagje: als ik zo nu en dan aan anderen rep geef, heeft dat dan nog wel zin of wordt het niet meer geregistreerd...?
Je kan het inderdaad zelf niet meer zien. Bij de koppeling met de homepage zijn alle forumprofielen weggehaald (heel dom imo). In dat profiel stond je reputatie. Zelfs de memberlist met bijhorende ranglijsten zijn er niet meer. Reputatie geven helpt nog wel, maar degene kan het niet lezen. Alleen de punten gaan omhoog.
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten