|
|
#1 |
|
XGN Punten: 525
Pirate King
Rep kracht: 0
![]() |
[recensie] Infamous vs Prototype
![]() Ontwikkelaar;Sucker Punch Uitgever;Sony Computer Entertainment Benelux Genre;Free Roaming XGN Gamepagina http://www.xgn.nl/ps3/video/191/ Recensie Ik weet nog goed toen de game Prototype uitkwam dat iedereen de game ging vergelijken met Infamous. Dit is ook wel te begrijpen omdat er niet veel games zijn die free roaming zijn plus waarbij het hoofdpersonage een "superheld" is. Toch vind ik zelf dat Infamous een beter spel is dan Prototype, ik zal uitleggen waarom en ben benieuwd of mensen het ook met mij eens zullen zijn. De eerste paar uur in Prototype heb ik mij heel erg vermaakt, je hebt vanaf het begin alle super brute krachten en ook het upgrade systeem is groot. Met je nieuwe krachten spelen en rond te rennen in de stad is zeer vermakelijk, maar dit zwakt later af. Het verhaal is minder boeiend dan die van Infamous, en doordat je geheugens moet stelen van andere personages, maakt dit het verhaal niet duidelijker. Het is een leuk spel maar ik speelde het niet om het verhaal omdat dit mij niet wist te boeien. Nu verder met infamous, Je speelt als Cole die door een explosie van een pakketje beschikt over elektrische krachten. Het verhaal is goed opgezet en je wilt ook weten wat er in het pakketje zat en hoe het er kwam. Alles word gepresenteerd in comic stijl, dus het is net alsof je een strip leest. Persoonlijk vind ik dit goed bij de game passen. De game heeft een grote replay waarde omdat je het opnieuw kan spelen als the good guy of the bad guy. Dit heeft te maken met de keuzes die je in het spel maakt. Ook heb je als je goede keuzes maakt iets andere krachten dan als je slechte keuzes maakt. Infamous begint als een goed spel en in de loop van de game word het beter en beter. Bij prototype andersom, in het begin is het allemaal superbruut en leuker dan infamous, maar al snel kwam bij mij de verveling door steeds hetzelfde te doen + een niet boeiend verhaal. ![]() Laatst gewijzigd door Denimo : 07 augustus 2009 om 12:15. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 2066
Forum-Koning
Rep kracht: 12
![]() |
infamous is 10000 keer beter dan proto echt proto is herhaalend en kwa verhaal saai je snapt geen ding van maar infamous is echt een coool game.
echt alles wat die zegt heeft die gelijk in zelfde wat mij overkwam de verhaal boeite me niet meer van protoype waroom het is unduidelijk saai je kan het voor geen meter volgen, de super krachten waren vet voor een paar uurtjes en dan ben je ze langzaam maar zeker zat waroom, je krijgt in bijna de kwart van de game krijg je de krachtigste aanval dit is toch stom ik bedoel als ik in bijna het begin van de game de krachtigste aanval krijg aanvalen dan 2 aanvalen die vet zijn dan heeft de spel geen waarde meer echt niet!!!!! en zeker als de verhaal niet meer boeit. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 3164
WHATS UP
Rep kracht: 28
![]() ![]() ![]() |
Prototype vind ik persoonlijk wat mee actie. Infamous is hierbij vergeleken een reguliere soldaat in de 2e wereld oorlog. Misschien is prototype wat herhaaldelijk. Maar is dat niet elke game? Aangezien bij cod 4, ook steeds schiet.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
XGN Punten: 2066
Forum-Koning
Rep kracht: 12
![]() |
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
XGN Punten: 2426
Respect 4 Muts
Rep kracht: 22
![]() |
Citaat:
2. Alleen minder bedeelden snappen niks van het verhaal van 'Proto'. Pfff. 3. Wat je zegt over die krachtigste aanvallen is niet waar. De krachtigste is de Critical Pain Devastator die je net voor het gevecht met E.G. krijgt, mits je genoeg punten hebt natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 525
Pirate King
Rep kracht: 0
![]() |
2. Alleen minder bedeelden snappen niks van het verhaal van 'Proto'. Pfff.
dat is dikke onzin, kan ook gewoon zijn omdat het verhaal voor aantal mensen gewoon niet boeiend genoeg is. en dat ze gewoon voor de verkeerde opbouw kozen door al dat geheugen crap te gebruiken |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| cees-jan |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:52. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave