|
|
#19 |
|
XGN Punten: 3514
voetbalexpert:)
Rep kracht: 20
![]() ![]() ![]() ![]() |
wow... ik ben het echt compleet oneens met jouw mening over de multiplayer he.. zo je zegt er eigenlijk neits goeds over terwijl ik de multiplayer van Gears 1 zeker 1 van de beste ooit vond.. natuurlijk het heeft fouten maar het was ook de eerste game met een makkelijk en perfect werkend cover systeem. dus alle fouten met cover kun je al niet bijrekenen vind ik ook omdat het al een aardig oude game is. de multiplayer levels van gears 1 zijn erg goed. van gridlock tot fuel depot tot aan de gratis downloadbare maps. en buiten deze fouten vind ik het ook gewoon een erg goede multiplayer.. het heeft aardig wat glitches maarjaa wat wil je met een compleet nieuw type spel in die tijd. bvb mensen door midden zagen heb ik daarvoor nog nooit gezien. Ik vind de multiplayer erg verslavend en leuk want naar mijn mening werkt het prima zolang niemand glitcht kun je mensen prima headshotten of een leuk shotgungevecht houden enz.. Ik zou een veel beter kritiekpunt vinden dat de connectie vaak slecht was en dat je alleen met host vaak een echte goede spelervaring kreeg. Deze multiplayer werkt erg soepel in tegenstelling tot Gears 2. en spel dat naar mijn mening een enorme sprong achteruit was van gears 1
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
De Multiplayer mode in Gears of War is… Nouja… De Multiplayer mode zit nogal vol met fouten. Richt jij namelijk op iemands hoofd met bijvoorbeeld een Sniper, van 3 centimeter afstand. En je schiet, gebeurd er niks. Yeah.
als je alleen op de recensie afgaat dan vind ik dat toch afkraken want hij is natuurlijk redelijk kort en je zegt niks positiefs over de multiplayer... maakt niet uit natuurlijk want ik vind m wel top en ieder zijn eigen mening |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:51. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave