Oud 03 september 2009, 20:30   #16
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
goede review! ik heb het spel zelf, maar vind het te grof.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 september 2009, 21:20   #17
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Ty, maar hoezo te gruwelijk?
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 september 2009, 21:58   #18
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
te grof zei ik
k vind het niet lekker spelen en ook hoe allles eruitziet is ontzettend onduidelijk, na 2 uur spelen ben ik er dan ook maar mee gestopt.

Oud 03 september 2009, 22:18   #19
tg92
XGN Punten: 3514
voetbalexpert:)

tg92's avatar

Rep kracht: 20 tg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereen
wow... ik ben het echt compleet oneens met jouw mening over de multiplayer he.. zo je zegt er eigenlijk neits goeds over terwijl ik de multiplayer van Gears 1 zeker 1 van de beste ooit vond.. natuurlijk het heeft fouten maar het was ook de eerste game met een makkelijk en perfect werkend cover systeem. dus alle fouten met cover kun je al niet bijrekenen vind ik ook omdat het al een aardig oude game is. de multiplayer levels van gears 1 zijn erg goed. van gridlock tot fuel depot tot aan de gratis downloadbare maps. en buiten deze fouten vind ik het ook gewoon een erg goede multiplayer.. het heeft aardig wat glitches maarjaa wat wil je met een compleet nieuw type spel in die tijd. bvb mensen door midden zagen heb ik daarvoor nog nooit gezien. Ik vind de multiplayer erg verslavend en leuk want naar mijn mening werkt het prima zolang niemand glitcht kun je mensen prima headshotten of een leuk shotgungevecht houden enz.. Ik zou een veel beter kritiekpunt vinden dat de connectie vaak slecht was en dat je alleen met host vaak een echte goede spelervaring kreeg. Deze multiplayer werkt erg soepel in tegenstelling tot Gears 2. en spel dat naar mijn mening een enorme sprong achteruit was van gears 1
Oud 03 september 2009, 22:20   #20
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

multiplayer heb ik nog niet gespeeld.
er zaten natuurlijk ook goede kanten aan het spel, zoals schuilen en multiplayer campaign!

Oud 20 oktober 2009, 15:36   #21
tg92

tg92's avatar

Rep kracht: 20 tg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dravir Bekijk bericht
multiplayer heb ik nog niet gespeeld.
er zaten natuurlijk ook goede kanten aan het spel, zoals schuilen en multiplayer campaign!
tuurlijk er zaten een hoop goede dingen aan.. maar ik ben het niet met hem eens dat hij de multiplayer afkraakt die ik erg goed vond snap je(A) want Gears 1 vind ik een van de beste games ooit
Oud 20 oktober 2009, 16:31   #22
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Nouja, ik kraak het niet echt af. Vond het gewoon minder goed vergelijken met de rest.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2009, 20:18   #23
tg92

tg92's avatar

De Multiplayer mode in Gears of War is… Nouja… De Multiplayer mode zit nogal vol met fouten. Richt jij namelijk op iemands hoofd met bijvoorbeeld een Sniper, van 3 centimeter afstand. En je schiet, gebeurd er niks. Yeah.

als je alleen op de recensie afgaat dan vind ik dat toch afkraken want hij is natuurlijk redelijk kort en je zegt niks positiefs over de multiplayer... maakt niet uit natuurlijk want ik vind m wel top en ieder zijn eigen mening

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten