|
|
#5 |
|
XGN Punten: 0
Stamgast
Rep kracht: 0
![]() |
Een geweldige game. Echt super. Ik vind hem nu, na allebei veel gespeeld te hebben, zelfs beter dan Gears of War. R6 Vegas verveelt me niet, maar van GOW ben ik nu wel een beetje zat. Ik heb de single player uitgespeeld en de THunt coop uitgespeeld. Ben nu met een maat bezig de Story Coop online uit te spelen. Alles op normal. Volgende stap is realistic. Heb dr nu al zin in.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het verschil met Gow is o.a. het grotere wapenaanbod natuurlijk en ik vind het richtsysteem ook behoorlijk goed. Een hele coole feature vind ik ondersteboven aan een abseillijn hangen en dan een headshotje uitdelen.
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 914
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 29
![]() |
ik heb GoW afgelopen zaterdag voor de 2e keer gespeeld en voor de 1e keer op mijn eigen 360, eergisteren had ik hem al uitgespeeld... ben nu een beetje online bezig, maar daar vind ik niet zo veel aan
R6 heb ikde demo van gespeeld, lijkt me een zeer rlxte game maar ik heb het nu nog druk genoeg met andere games ![]() |
|
|
|
|
|
#11 |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
nee haha wij zitten daarzo achter 3 flinke hdtv's met ongeveer 60 a 70 games naast de sofa.. Hmm wat zullen we nu eens spelen. Ja eigenlijk allemaal kut games je kan eigenlijk niets. Elke game mist net dat leuke. Naja dan maar kameo, o kut verkeerde update (kun je weer niet smane moet je alles weer updaten irritant is dat). Maar bijvoorbeeld cod2 zou leuk zijn als je er net als in PGR3 wat bots in kan gooien..
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:51. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave