|
|
#1 |
|
XGN Punten: 85
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
[PSP] [Hulp] PSP GO of Slim?
Hallo Allemaal ik heb een vraag.
Kijk ik wil een PSP kopen maar ik weet niet welke. Of de nieuwste PSP Go of de iets oudere PSP Slim. Ik weet dat er een nieuwe aankomt maar dat is pas eind/begin 2011. Maar ik heb hem eigenlijk nu nodig omdat ik met een vriend tegen elkaar wil. Maar kan dat wel als je allebei zoals ik heb een PSP Go en hij een PSP Slim kun je dan wel gewoon nog met elkaar multiplayer doen? Met vriendelijk groet, Gerrit |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja, ik denk dat jullie gewoon tegen elkaar kunnen. ook als je kijkt naar een gewonen ps3 en een ps3 slim, dat is geen probleem
ik zou zelf voor de psp slim gaan. Check hier de mening van onze collegas ![]() Ik deel hun mening |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
![]() Beter lezen svp. ![]() @ Gerrit tuurlijk kan je tegen elkaar spelen het gaat gewoon over een Wlan verbinding. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Extreem Forum Gebruiker
Citaat:
in regel 1 had ik de ps3 en de ps3 als voorbeeld genomen dat die ook tegen elkaar kunnen Btw heb het nu aangepast en jij moet ook beter lezen als je het filmpje nou kijkt zie je dat ik een typ fout maakte ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb het filmpje niet gekeken aangezien ik het niet intressant vind,als je gewoon normaal je antwoord typt krijg je ook geen kritiek van anderen.
We maken allemaal schrijffouten maar jij maakt ze extreem veel. Maar ontopic. ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 85
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
[QUOTE=Lolmutsen;168207]ja, ik denk dat jullie gewoon tegen elkaar kunnen. ook als je kijkt naar een gewonen ps3 en een ps3 slim, dat is geen probleem
ik zou zelf voor de psp slim gaan. Check hier de mening van onze collegas ![]() Ik deel hun mening Waarom zou jij voor de PS3 slim gaan? Omdat hij 20 euro weiniger is. of dat je der spellen op kan downloaden? |
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Extreem Forum Gebruiker
Citaat:
![]() maar ontopic Citaat:
je kan hem beter vasthouden ![]() |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Extreem Forum Gebruiker
Citaat:
ligt er aan hoeveel geld je er voor over hebt enzo ik zelf zou hem nooit laten ombouwen omdat dan je garantie vervalt. ps. Check dit topic eens |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave