Oud 11 januari 2012, 16:49   #16
Braadworst
XGN Punten: 2842
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
Dat van GT's onder de namen zetten boeit me niet zoveel, je kan even goed op iemands naam klikken en je ziet het direct. Wat wel interessant zou geweest zijn is het kunnen veranderen van die woorden onder ons naam. Vroeger kon het, en nu niet meer. Nu zitten mensen opgescheept met '0570' terwijl ik de Forum-Koning ben. Huh? Ik? Right...
0570 is het netnummer van Deventer. En daar ben ik niet mee 'opgescheept'.
Oud 11 januari 2012, 17:35   #17
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
Dat van GT's onder de namen zetten boeit me niet zoveel, je kan even goed op iemands naam klikken en je ziet het direct. Wat wel interessant zou geweest zijn is het kunnen veranderen van die woorden onder ons naam. Vroeger kon het, en nu niet meer. Nu zitten mensen opgescheept met '0570' terwijl ik de Forum-Koning ben. Huh? Ik? Right...
Ja, ik wil mijn Forum-Legende in Forum-Legend veranderen

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 17:48   #18
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braadworst Bekijk bericht
0570 is het netnummer van Deventer. En daar ben ik niet mee 'opgescheept'.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, dat zijn die kutcijfers dus die ik altijd op TV (muziek-zenders) zie diep in de nacht...

'Zijn er mensen rond ****?'
And I was like: 'Say what?'
Oud 12 januari 2012, 23:53   #19
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Ik heb trouwens veel meer posts dan Barry. Mag ik iets van Forum-God of zo? Alvast bedankt!!!1!
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 16:54   #20
yevve
XGN Punten: 1467
Forum-Verslaafd

yevve's avatar

Rep kracht: 6 yevve heeft een positieve uitstralingyevve heeft een positieve uitstraling
Vind ik best leuk dat dit er zou komen. Want soms game ik met mensen van xgn, maar weet ik niet wie dat op het forum is :p. Dan moet ik in het topic gaan zoeken, wat zo'n ambetand werkje is ^^.
Oud 14 januari 2012, 18:41   #21
mathy 16
XGN Punten: 2127
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Ik vind het ook een goed idee, maar ik zou ook al blij zijn als je het gewoon terug kan veranderen...
Oud 15 januari 2012, 14:03   #22
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yevve Bekijk bericht
Vind ik best leuk dat dit er zou komen. Want soms game ik met mensen van xgn, maar weet ik niet wie dat op het forum is :p. Dan moet ik in het topic gaan zoeken, wat zo'n ambetand werkje is ^^.
Nou, daar gaat de Gamertag onder de naam weinig aan veranderen. Dan moet je namelijk ieder lid af en kijken naar zijn gamertag. Dan is het veel makkelijk in een centraal topic, aangezien je dan gewoon ctrl +f kunt zoeken.
Oud 15 januari 2012, 18:51   #23
Battlefield
XGN Punten: 759
Stamgast

Battlefield's avatar

Rep kracht: 0 Battlefield is op de goede weg
Voor..
Als er dan een toernooitje is hoef ik niet telkens naar degene zijn profiel tegaan, maar kan ik gewoon in het topic kijken
Oud 15 januari 2012, 23:59   #24
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Ik heb trouwens veel meer posts dan Barry. Mag ik iets van Forum-God of zo? Alvast bedankt!!!1!
Aantal zegt niets mijn jongen.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 12:19   #25
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Robs, Cans You Do Its For Us? Plis?
Oud 16 januari 2012, 12:27   #26
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten