Oud 09 januari 2012, 17:41   #1
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
PSN/XBOX Naam

Zat even te denken, zou het niet gemakkelijk zijn om juist onder de avatar hier op het forum de PSN/XBOX naam te laten verschijnen? Dat we niet telkens naar dat topic moeten gaan zien waar alle namen vermeld staan.

Tevens zou je het ook nog kunnen zetten onder de algemene naam en tussen de XP, als je op de site zou surfen.
Oud 09 januari 2012, 17:47   #2
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Je kunt deze toch al invullen in je profiel, dan staat het daar gewoon bij: http://www.xgn.nl/profiel/MrSoKoLoV/
Oud 09 januari 2012, 17:50   #3
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Niemand kijkt daar.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 januari 2012, 18:50   #4
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Dat kan, maar heeft er niets mee te maken. Als je iemands Gamertag wilt weten, kun je dat meteen zien door even naar zijn profiel te gaan. Ik zie de toegevoegde waarde er niet zo erg van om onder iedereen zijn avatar dat te zetten.
Oud 09 januari 2012, 19:00   #5
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Ik zie de toegevoegde waarde van de I Haz Sad Mood messages ook niet echt en al helemaal niet nu ze niet meer aangepast kunnen worden. Dan heb ik daar liever mijn PSN-ID staan. Dat is tenminste een stukje usability.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 januari 2012, 19:08   #6
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DominusNL Bekijk bericht
Ik zie de toegevoegde waarde van de I Haz Sad Mood messages ook niet echt en al helemaal niet nu ze niet meer aangepast kunnen worden. Dan heb ik daar liever mijn PSN-ID staan. Dat is tenminste een stukje usability.
Volledig mee akkoord en zoals Dominus zegt zit ik al lang in een Sad Mood omdat ik het simpelweg niet kan veranderen lolz
Oud 09 januari 2012, 20:46   #7
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Haha is wel een goed idee! Ik ben voor.

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 11:55   #8
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Niet nodig, het staat al de op profielpagina. Die ene klik voor iets wat je bijna nooit doet...
Oud 10 januari 2012, 14:18   #9
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Ik sluit me aan bij Dominus. Dat is idd een goed idee.
Oud 10 januari 2012, 16:08   #10
Braadworst
XGN Punten: 2842
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Doe het!!! Please rob MAAK DIE VERANDERING!!!!!
Oud 10 januari 2012, 22:02   #11
ian_d_h
XGN Punten: 1189
Stamgast

ian_d_h's avatar

Rep kracht: 7 ian_d_h is op de goede weg
Het is wel beter dan kan je het veel sneller zien en hoef je niet steeds naar profiel toe.

gestuurd via Tapatalk

Doe mee met de vierde XGN PC toernooi druk hier. nu met prijzen!!
ian_d_h is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 22:14   #12
G.A.M.E.B.O.Y
XGN Punten: 2942
Forum-Verslaafd

G.A.M.E.B.O.Y's avatar

Rep kracht: 6 G.A.M.E.B.O.Y zal snel beroemd worden
Is het nou echt zoveel moeite naar iemands profiel te gaan? Zijn hooguit 1 of 2 muisklikjes..
Oud 11 januari 2012, 11:06   #13
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Lol, hoe vaak heb je iemands Gamertag nodig? Als je hem één keer in je friendlist hebt is het genoeg toch? Ik zie echt het probleem niet.
Oud 11 januari 2012, 13:08   #14
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Het is een klein handigheidje dat best leuk zou zijn. Maar ik weet niet hoeveel moeite dat kost. Anders kunnen ze zich beter eert op andere dingen richten.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 15:43   #15
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Dat van GT's onder de namen zetten boeit me niet zoveel, je kan even goed op iemands naam klikken en je ziet het direct. Wat wel interessant zou geweest zijn is het kunnen veranderen van die woorden onder ons naam. Vroeger kon het, en nu niet meer. Nu zitten mensen opgescheept met '0570' terwijl ik de Forum-Koning ben. Huh? Ik? Right...

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten