|
|
#1 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
PSN/XBOX Naam
Zat even te denken, zou het niet gemakkelijk zijn om juist onder de avatar hier op het forum de PSN/XBOX naam te laten verschijnen? Dat we niet telkens naar dat topic moeten gaan zien waar alle namen vermeld staan.
Tevens zou je het ook nog kunnen zetten onder de algemene naam en tussen de XP, als je op de site zou surfen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin
Rep kracht: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je kunt deze toch al invullen in je profiel, dan staat het daar gewoon bij: http://www.xgn.nl/profiel/MrSoKoLoV/
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin
Rep kracht: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat kan, maar heeft er niets mee te maken. Als je iemands Gamertag wilt weten, kun je dat meteen zien door even naar zijn profiel te gaan. Ik zie de toegevoegde waarde er niet zo erg van om onder iedereen zijn avatar dat te zetten.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
Dat van GT's onder de namen zetten boeit me niet zoveel, je kan even goed op iemands naam klikken en je ziet het direct. Wat wel interessant zou geweest zijn is het kunnen veranderen van die woorden onder ons naam. Vroeger kon het, en nu niet meer. Nu zitten mensen opgescheept met '0570' terwijl ik de Forum-Koning ben. Huh? Ik? Right...
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:48. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave