|
|||||||
| Bekijk resultaten enquête: Opslag medium nieuwe Xbox? | |||
| Download only |
|
1 | 12,50% |
| Blu-ray |
|
4 | 50,00% |
| USB stick |
|
1 | 12,50% |
| HD dvd |
|
1 | 12,50% |
| Anders? |
|
1 | 12,50% |
| Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
XGN Punten: 1639
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 6
![]() |
opslag medium nieuwe Xbox?
Ik vraag het mezelf nu al een tijdje af en heb met vrienden ook al vaak een discussie erover gehad, maar wat denken jullie dat Microsoft zal kiezen voor de volgende Xbox aangezien we nu wel weten dat de DVD gewoon geen optie meer is.
Zelf denk ik dat ze juist zolang wachten met de nieuwe console om een beetje te peilen of meer mensen download only aan durven en ik zie ze niet snel geld uitgeven voor het recht op Blu-ray te mogen gebruiken... Dus, wat is jullie mening? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
HD-DVD zou onmogelijk zijn, aangezien deze lang geleden heeft verloren in de strijd met Blu-ray en nu dus dood is. DVD zouden ze mee achterblijven, USB stick lijkt mij heel raar en Download Only is de markt nog niet klaar voor (zie PSPgo). Met een eigen formaat komen ze ook niet zo snel, zie HD-DVD maar. Een zelfde fout willen ze niet snel maken. Dus Blu-ray.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 3781
Editor
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blu-ray natuurlijk..Het is de normaalste zaak tegenwoordig dat bedrijven elkaar betalen voor patenten. Zou niet weten waarom dit bij Sony en Microsoft niet zou kunnen.
Overigens zijn er veel bedrijven met een patent op blu-ray en niet alleen Sony. CyberLink Corporation Dell Inc. Hewlett-Packard Company Hitachi Ltd. Koninklijke Philips Electronics N.V. LG Electronics Inc. Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. (Panasonic) Mitsubishi Electric Corporation Pioneer Corporation Samsung Electronics Co., Ltd. Sanyo Electric Co., Ltd. Sharp Corporation Sony Corporation TDK Corporation Victor Company of Japan, Ltd. Warner Home Video Inc. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Forum-Verslaafd
![]() |
Blu-ray zou op zich een logisch antwoord zijn als je vanuit onze kant kijkt ja, maar voor Microsoft lijkt mij de beste keuze download only.
Dit heeft namelijk 3 voordelen voor hun: 1: gaat piraterij tegen. 2: gaat 2e hands verkoop tegen. 3: bespaard kosten aan produktie van hoesjes/dvd's en boekjes. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Editor
Citaat:
Daar zijn al veel stukken over geschreven, maar de game wereld is hier nog lang niet klaar voor. Overigens vraagt MS ook belachelijke prijzen voor de games op Games on demand. Dus hoop dat MS nooit download only gaat |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Forum-Verslaafd
![]() |
Daarom denk ik ook juist dat ze zo lang wachten, ze kijken eerst nog de kat uit de boom en letten op verkoop cijfers van Steam en nu dus de service van EA. Technologische vooruitgang gaat snel tegenwoordig en we raken steeds sneller gewend aan dingen.
Neem bv de Iphone, die is nu iets van 4 jaar op de markt en misschien pas 2 hooguit 3 jaar in algemeen gebruik en we kunnen ons nu al niet eens meer voorstellen hoe we met een telefoon zonder touchscreen overweg zouden moeten... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Editor
Maar je houd altijd mensen die niet van die onzin gediend zijn. Ik persoonlijk heb nooit een telefoon met touchscreen, vind die dingen maar onhandig en heb het helemaal niet nodig.
Verder is het hier in Nederland de normaalste zaak om een perfecte internet verbinding te hebben. Maar in veel landen is dit nog niet het geval..Hierdoor zou je teveel klanten verliezen als ze download only gaan. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Ik denk dat er idd met Blu ray en on demand gewerkt gaat worden dat ligt toch het meest voor de hand,met een nieuw medium komen gaat niet werken voor Ms. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Editor
Citaat:
Het is een persoonlijke mening van die onzin, maar zal vast niet de enige zijn die dat vind. Gamers hebben nu eenmaal liever een game met een boekje en hoesje..Denk niet dat MS ons dit door de strot gaat douwen |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
En wat betreft het medium stelde ik ook een combinatie van on demand en een fysiek station voor zo hou je beide doelgroepen tevreden. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
XGN Punten: 584
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
ik wil mijn games gewoon op een bluray disc hebben en niet downloaden. ik wil dat gevoel hebben dat ik een spel in de winkel koop dat ie nog nieuw ruikt en zo, en met een mooi hoesje er om heen maar dat kan niet als ik hem download
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 7
![]() |
Ik hoop op een holodisk
dat zal in 1 keer het geheugenprobleem oplossen. Ze zijn naar 1,6 tb groot en de lees snelheid is tot 20e zo snel als blu-ray. In theorie zijn ze zelf van 1000tb te maken met een leessnelheid 1000x beter dan blu-ray. ![]() |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:47. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

dat zal in 1 keer het geheugenprobleem oplossen. Ze zijn naar 1,6 tb groot en de lees snelheid is tot 20e zo snel als blu-ray. In theorie zijn ze zelf van 1000tb te maken met een leessnelheid 1000x beter dan blu-ray.
Lineaire weergave