Oud 17 december 2011, 15:43   #1
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
PM sturen

Weet niet of aan mij ligt.

Maar als ik naar iemands profiel ga en de functie stuur pm aanklik.
Dan werkt dat bij mij niet naar behoren.
Moet bij aan dan de naam gaan invoegen, terwijl dit naar mijn idee er dan automatisch zou moeten komen te staan.
Kan ook niet effe snel copie pasten wat dat werkt dan ook weer niet.
Kan dit niet veranderd worden zodat bij aan gelijk de juiste naam komt aan wie je een PM wilt sturen??

Wel zo makkelijk lijkt me.
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 18:48   #2
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Hm, vreemd. De naam zou inderdaad automatisch ingevuld moeten worden. Ik ga ernaar kijken.
Oud 17 december 2011, 19:50   #3
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Bij mij wordt 'ie ook nooit automatisch ingevuld. Dacht dat het bij iedereen was dus heb ik niets gemeld...
Oud 17 december 2011, 21:23   #4
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
Bij mij wordt 'ie ook nooit automatisch ingevuld. Dacht dat het bij iedereen was dus heb ik niets gemeld...
Ik zat dus te denken dat het normaal was XD
Oud 17 december 2011, 22:22   #5
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
heb dat probleem ook ja. Dacht altijd "dat moet ik nog eens melden" maar hoeft dus al niet meer

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2011, 16:39   #6
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Dit zou nu opgelost moeten zijn.
Oud 18 december 2011, 16:47   #7
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Thnx, 't is gelukt.
Oud 18 december 2011, 17:49   #8
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Dank u voor de snelle oplossing van dit ergelijke probleem
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten