Oud 02 juni 2009, 15:49   #1
Sleepwalker
XGN Punten: 2776
Banned

Sleepwalker's avatar

Rep kracht: 0 Sleepwalker is op de goede weg
Please help me..

Yo,

Ik was dus voor de eerste keer eens op Xbox Live (ik ga volgende keer wel zeggen hoe vet het was ) en ik maakte dus een Live account aan.

Nou, voordat ik mijn 360 kocht, in november, was ik zo enthousiast dat ik alvast dacht om een account op xbox.com te maken. Ik gebruikte daarvoor gewoon mijn e-mail adres en andere gegevens. Zo gezegd zo gedaan.

Nu maakte ik dus gister een Live account en gebruikte ik bij mijn offline "gamertag" mijn e-mailadres die ik ook bij die online account maakte. Nu stond er dus, dat ik alleen dat account kon gebruiken, bij m'n e-mailadres van die online gemaakte account op xbox.com

Dus, ik dacht van wat kan het schelen en ging er mee verder.

En nu, heb ik dus geen Live op mijn offline "gamertag" (waar ik mijn gamerscore op heb) wat ik dus wel zou moeten hebben en willen..

Hoe.. In (***)-naam kan ik dat veranderen/verhelpen/anders maken? Ik moet en zal het veranderen want mijn offline "gamertag" met mijn zuur verdiende gamerscore moet dus wel Live hebben, met mijn eigen e-mailadres..

Please.. I need your help people..
Sleepwalker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 juni 2009, 15:54   #2
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
miss helpt dit
1 verander je naam van je xbox.com acount in ergens anders.
2 verander nu je gamertag met je hoge gamerscore in de oude naam van je offline gamertag
stephanj10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 juni 2009, 15:59   #3
Saint KaaS
XGN Punten: 1597
Forum-Koning

Saint KaaS's avatar

Rep kracht: 14 Saint KaaS zal snel beroemd worden
gold blijft sowiezo op het account staan waar het op is gezet vanaf het begin

Do you think you've got lag? It took Jezus 3 days to respawn!
Saint KaaS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 juni 2009, 15:59   #4
Sleepwalker
Banned

Sleepwalker's avatar

Nou, ik heb geen Microsoft punten (800) en ik ga m'n Live naam ook niet veranderen.

Ik wil gewoon dat mijn offline gamertag, mijn eigen e-mailadres krijgt. En ik wil dat andere account, met 0 GS verwijderen, zodat ik m'n e-mailadres gewoon weer kan gebruiken.
Oud 02 juni 2009, 16:01   #5
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
kan je niet je e-mail adres veranderen bij edit profile?
stephanj10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 juni 2009, 16:03   #6
Sleepwalker
Banned

Sleepwalker's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephanj10 Bekijk bericht
kan je niet je e-mail adres veranderen bij edit profile?
Jah, dat heb ik gedaan (geprobeerd) op Xbox Live.. Toen voerde ik gewoon mijn ouders' e-mail adres in.. Maar toen kwam er te staan dat er een error met de connectie was terwijl het helemaal goed werkte.. =/
Oud 02 juni 2009, 16:05   #7
Saint KaaS
Forum-Koning

Saint KaaS's avatar

maak ff een ander email aan ofso, en staat er dan geen gold op het account met 0 gp?

Oud 02 juni 2009, 16:25   #8
Jeeej
XGN Punten: 2092
Extreem Forum Gebruiker

Jeeej's avatar

Rep kracht: 21 Jeeej is op de goede weg
Toevallig heb ik een soort-gelijk probleem.. Mijn gamerstag is SexyExi (lame, I know), maar die staat geloof ik op een ander e-mailadres geregistreerd, waar ik geen toegang meer tot heb. Kan ik op een of andere manier het account online krijgen?
Jeeej is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 juni 2009, 16:31   #9
gohannick
XGN Punten: 92
Junior Member

gohannick's avatar

Rep kracht: 0 gohannick is op de goede weg
dat probleem zal ik ook nog wel krijgen... maar dat gaat KaaS wel verhelpen want die woont op 15 min fietsen afstand, toch KaaS
Oud 02 juni 2009, 17:03   #10
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Neem gewoon contact op met de klantenservice.
prik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 juni 2009, 17:26   #11
CrossFire_NL
XGN Punten: 2274
Roermond's most respected

Rep kracht: 28 CrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uit
Gamerscore is serious business.
CrossFire_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 juni 2009, 18:12   #12
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prik Bekijk bericht
Neem gewoon contact op met de klantenservice.
das inderdaad het best, als je nu gaat zitten kloten met allemaal nieuwe emailadressen enzo wordt het er echt niet beter op. ik denk dat support het wel voor je recht kan zetten, maar dat zal wel ff duren. week ofzo...

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 juni 2009, 07:41   #13
Saint KaaS
Forum-Koning

Saint KaaS's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dravir Bekijk bericht
das inderdaad het best, als je nu gaat zitten kloten met allemaal nieuwe emailadressen enzo wordt het er echt niet beter op. ik denk dat support het wel voor je recht kan zetten, maar dat zal wel ff duren. week ofzo...
ik denk eerder 2/3 dagen

Oud 03 juni 2009, 07:54   #14
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaaS Bekijk bericht
ik denk eerder 2/3 dagen
hoezo 2 of 3? heb jij dat probleem ook gehad dan? of was dit sarcastisch bedoeld?

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 juni 2009, 11:30   #15
Saint KaaS
Forum-Koning

Saint KaaS's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dravir Bekijk bericht
hoezo 2 of 3? heb jij dat probleem ook gehad dan? of was dit sarcastisch bedoeld?
niet gehad, maar dat is zo gefixt, dus denk ik dat het zo lang duurt, want wij hebben ook paar keer onze xbox opgestuurt en die kwam na een week weer terug, maar dat is een stuk groter probleempje, dus denk ik 2/3 dagen. Maar ik kan ook fout zitten hoor

Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten