|
|
#1 |
|
XGN Punten: 2776
Banned
Rep kracht: 0
![]() |
Please help me..
Yo,
Ik was dus voor de eerste keer eens op Xbox Live (ik ga volgende keer wel zeggen hoe vet het was Nou, voordat ik mijn 360 kocht, in november, was ik zo enthousiast dat ik alvast dacht om een account op xbox.com te maken. Ik gebruikte daarvoor gewoon mijn e-mail adres en andere gegevens. Zo gezegd zo gedaan. Nu maakte ik dus gister een Live account en gebruikte ik bij mijn offline "gamertag" mijn e-mailadres die ik ook bij die online account maakte. Nu stond er dus, dat ik alleen dat account kon gebruiken, bij m'n e-mailadres van die online gemaakte account op xbox.com Dus, ik dacht van wat kan het schelen en ging er mee verder. En nu, heb ik dus geen Live op mijn offline "gamertag" (waar ik mijn gamerscore op heb) wat ik dus wel zou moeten hebben en willen.. Hoe.. In (***)-naam kan ik dat veranderen/verhelpen/anders maken? Ik moet en zal het veranderen want mijn offline "gamertag" met mijn zuur verdiende gamerscore moet dus wel Live hebben, met mijn eigen e-mailadres.. Please.. I need your help people.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 2776
Banned
Rep kracht: 0
![]() |
Nou, ik heb geen Microsoft punten (800) en ik ga m'n Live naam ook niet veranderen.
Ik wil gewoon dat mijn offline gamertag, mijn eigen e-mailadres krijgt. En ik wil dat andere account, met 0 GS verwijderen, zodat ik m'n e-mailadres gewoon weer kan gebruiken. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
XGN Punten: 2092
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() |
Toevallig heb ik een soort-gelijk probleem.. Mijn gamerstag is SexyExi (lame, I know), maar die staat geloof ik op een ander e-mailadres geregistreerd, waar ik geen toegang meer tot heb. Kan ik op een of andere manier het account online krijgen?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
das inderdaad het best, als je nu gaat zitten kloten met allemaal nieuwe emailadressen enzo wordt het er echt niet beter op. ik denk dat support het wel voor je recht kan zetten, maar dat zal wel ff duren. week ofzo...
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
XGN Punten: 1597
Forum-Koning
Rep kracht: 14
![]() |
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:47. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave