|
|
#1 |
|
XGN Punten: 1732
Member
Rep kracht: 0
![]() |
play4free toernooien
BATTLEFIELD PLAY4FREE
we doen deze game weer omdat veel eerst wouden mee doen maar niet konden DATUM 18 februari 7uur is zo ver je kan altijd om 8uur of later of vroeger bij kommen MEE DOEN je kan makkelijk mee doen word vrienden met me op battlefield ik heet gewoon monsternon dan volg je me naar de server. het spel is te krijgen via play4free.com ALS ER IETS MIS GAAT kom zo i zo als het kan in de xgn chat dan hoor hoe het gaat rond 6uur zit ik daar of krijgt hier bericht te zien als wat fout gaat |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 1732
Member
Rep kracht: 0
![]() |
tf2 is weer goed verlopen hopen dat ook bij battlefield play4fee goed gaat. de vorige keer konden veel mensen niet of was probleem is zorg ervoor
dat fouten snel worden opgelost en goede sever te vinden. als al leuke andere play4free game weet om andere keer te doen meld het dan in deze forum. de volgende keer wil graag dat jullie stem op de game die jullie willen. tot 22februari kan je laten zien welke game jij wilt en waarom en daar na stem je op de game die dan laat zien maar eerst maar battlefield play4free tot me volgende bericht (: |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave