Oud 26 januari 2010, 18:42   #31
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Leukst vind ik toch, bowlen, zwaardvechten en boogschieten.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 20:52   #32
Cait~
XGN Punten: 3
Nieuwkomer

Cait~'s avatar

Rep kracht: 0 Cait~ is op de goede weg
Hee!

Ik heb ook Wii sports, maar hoe komt het dat ik niet op een jetski kan varen? Want dat wil ik wel graag doen! Maar ik weet niet hoe...
Kunnen jullie mij helpen?

Dankje!

xx
Cait~ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 21:12   #33
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cait~ Bekijk bericht
Hee!

Ik heb ook Wii sports, maar hoe komt het dat ik niet op een jetski kan varen? Want dat wil ik wel graag doen! Maar ik weet niet hoe...
Kunnen jullie mij helpen?

Dankje!

xx
Heb je dan wel Wii Sports Resort ? of heb je gewoon Wii Sports want op Wii Sports zit geen mogelijkheid om op een jetski te varen
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 23:50   #34
InStaKiLL
XGN Punten: 3164
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Ik denk dat je Wii sports hebt. En nee daar zit jammer genoeg geen watersporten in. Dan zou je echt het spel moeten kopen.
Oud 14 juni 2010, 10:03   #35
ian_d_h
XGN Punten: 1189
Stamgast

ian_d_h's avatar

Rep kracht: 7 ian_d_h is op de goede weg
ja met wii motion plus is het veel beter
ian_d_h is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2010, 18:54   #36
eriken1
XGN Punten: 3021
Extreem Forum Gebruiker

eriken1's avatar

Rep kracht: 21 eriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijn
De wii motion maakt het echt preciezer moet ik toegeven. Als ik op de Wii speel is het dit spel!

hehe lachen man
eriken1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2010, 11:08   #37
Liquidsnake
XGN Punten: 2357
Gamer in hart en nieren

Liquidsnake's avatar

Rep kracht: 16 Liquidsnake heeft een positieve uitstralingLiquidsnake heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar Liquidsnake
Ik speel het heel soms als ik bij mijn zus ben, zo wakeboarden of kajakken. Inderdaad die Wiimotionplus zorgt voor veel beter controle !!

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten