|
|
#1 |
|
XGN Punten: 3722
Forum-Koning
Rep kracht: 17
![]() ![]() ![]() |
[OT] Wii Sports Resort
![]() Wii Sports Resort neemt je mee naar een tropisch eiland, waar net als in Wii Sports flink gesport kan worden. Wii Sports Resort bevat een aantal nieuwe sporten, waaronder varen met jetski’s, frisbee gooien en zwaardvechten. In Power Cruise race je bijvoorbeeld op een waterscooter, waarbij de Wii-afstandsbediening gebruikt wordt om gedoseerd gas te geven. Ook bij Disc Dog draait het om nauwkeurigheid. Hierbij is het namelijk de bedoeling een frisbee zo nauwkeurig mogelijk te gooien, zodat een hond deze kan vangen. Ontwikkeld door: Nintendo Uitgegeven door: Nintendo Releasedatum: 24 Juli 2009 XGN Gamepagina: http://www.xgn.nl/wii/game/1786/wii-sports-resort/ |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 31
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
Ik denk dat je beter "Mario & Sonic @ the Olympic Games" kan kopen ..
Die is nog veel uitgebreider, mooier gemaakt, enz. Ik had ook een keer zo'n 'Wii Sports uitbreiding' gekocht en dat viel vrese;ijk tegen .. Maar wie weet, is dat niet bij deze hoor. =$ Succes. -Xx, |
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 9351
Stamgast
Rep kracht: 22
![]() ![]() |
Ik heb hem binnen en hij is echt tof alleen jammer dat je 2 van die wii motion gevallen nodig heb als je tegen elkaar gaat spelen,voor de rest geen minpunten en die motionplus dat merk je echt hij reageerd veel beter en is nauwkeurige dus
voor mij zeker geen miskoop. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
XGN Punten: 2426
Respect 4 Muts
Rep kracht: 22
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:44. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Vind het echt een leuk spel en ga ook een tweede MotionPlus kopen zodat ik tegen mijn zus kan spelen want dan is het dubbel zo leuk
Lineaire weergave