Oud 23 maart 2010, 13:37   #121
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Voordat zijn wc deur kapot ging hoorde hij de ruzie en trok zijn broek omhoog. En toen ging de deur kapot en zagje hem met broek aan zo kanje het ook in zien.
Oud 23 maart 2010, 15:07   #122
tg92
XGN Punten: 3514
voetbalexpert:)

tg92's avatar

Rep kracht: 20 tg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GE niss Bekijk bericht
Voordat zijn wc deur kapot ging hoorde hij de ruzie en trok zijn broek omhoog. En toen ging de deur kapot en zagje hem met broek aan zo kanje het ook in zien.
en daarna blijft ie lekker chillen op de pot en kijken hoe ze vechten zeker haha
Oud 12 april 2010, 16:42   #123
tg92

tg92's avatar

Rep kracht: 20 tg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereen
SC heeft een 9.3 van IGN gekregen. toe maar hoor... en ze klagen niet over de AI.
Oud 12 april 2010, 16:47   #124
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Wie van jullie gaat hem sowieso kopen? ik zit echt te twijfelen
assaultpr0 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2010, 17:47   #125
Cooky
XGN Punten: 9351
Stamgast

Cooky's avatar

Rep kracht: 22 Cooky zal snel beroemd wordenCooky zal snel beroemd worden
Ik twijfel toch weer na de review gelezen te hebben van IGN,vooral dat gedeelte over de singleplayer die erg kort is en daar koop ik hem voornamelijk voor.
Cooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2010, 17:55   #126
FernandesZ
XGN Punten: 660
inSaNe

FernandesZ's avatar

Rep kracht: 0 FernandesZ is op de goede weg
Als de game voor de ps3 komt zal ik hem zeer zeker gaan halen!
FernandesZ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2010, 18:46   #127
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Ik kan hem volgende week pas halen.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2010, 20:00   #128
tg92

tg92's avatar

jaa ik weet het echt allemaal niet .... eigenlijk geen geld over en 6 uur campaign is wel erg kort... denk toch maar dat ik m laat liggen
Oud 13 april 2010, 15:43   #129
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ik heb net de limited edition maar ff gepre-ordered, voor 15 euro meer krijg je er veel te veel bij om die niet te nemen! Ik ben zeer benieuwd naar de game. De co-op heeft me over de streep getrokken, dat ziet er toch wel heel vet uit!

Trouwens moet IGN niet gaan zeuren over de lengte, aangezien ze waarschijnlijk gewoon hebben lopen rushen om een primeur te hebben, iets wat ze wel vaker doen;p
Oud 21 april 2010, 13:38   #130
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
...

Trouwens moet IGN niet gaan zeuren over de lengte, aangezien ze waarschijnlijk gewoon hebben lopen rushen om een primeur te hebben, iets wat ze wel vaker doen;p
Echt zonde als je door een game gaat rushen, dan heb je er gewoon geen plezier van gehad. Ja, je kan hem dan nog een keer opnieuw spelen maar dat heeft weinig zin.
Anyway, ik heb nog is goed de tijd genomen voor de demo maar ik heb echt het idee dat ik niet 100% de controle heb over mijn character. Daarnaast gewoon geen 60 euro waard.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 juni 2010, 17:55   #131
zzzzzmura
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Dat level in Irak slaat in ieder geval nergens op sluipen in vol daglicht langs tientallen Irakkezen en dan niet gespot worden. Echt verre van Realistisch.

Luctor et Ejaculator
Oud 07 juni 2010, 18:48   #132
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Hij viel mij eerlijk gezegd ook tegen, en ik kreeg meer een ghost recon gevoel dan een splinter cell gevoel, maar afgezien van dat level een erg goed spel, of niet dan?
Oud 07 juni 2010, 18:54   #133
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zzzzzmura Bekijk bericht
Dat level in Irak slaat in ieder geval nergens op sluipen in vol daglicht langs tientallen Irakkezen en dan niet gespot worden. Echt verre van Realistisch.
Dit vond ik idd ook nergens op slaan. Het hoorde er gewoon niet in thuis.
Sowieso krijg je gewoon de mogelijkheid niet om er nog stealth doorheen te gaan en ik vond het ook niet helemaal lekker werken. Het was opeens even een slechte shooter geworden.
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 juni 2010, 19:07   #134
zzzzzmura
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Hij viel mij eerlijk gezegd ook tegen, en ik kreeg meer een ghost recon gevoel dan een splinter cell gevoel, maar afgezien van dat level een erg goed spel, of niet dan?
Ik zit nu in dat Irak level en ik erger me er groen en geel aan,voor de rest is het spel vooralsnog ok.

Citaat:
Dit vond ik idd ook nergens op slaan. Het hoorde er gewoon niet in thuis.
Sowieso krijg je gewoon de mogelijkheid niet om er nog stealth doorheen te gaan en ik vond het ook niet helemaal lekker werken. Het was opeens even een slechte shooter geworden.
Goed dat je mij even vermeld dat je gewoon met de botte bijl door dit level moet.

Luctor et Ejaculator
Oud 07 juni 2010, 19:29   #135
Smaard
XGN Punten: 1339
Game programmer

Smaard's avatar

Rep kracht: 0 Smaard zal snel beroemd worden
Als ik dit hoor vind ik dit toch wel jammer, aangezien het bij splinter cell toch juist meer om stealth zijn ging en het dus eigenlijk een beetje jammer is dat ze daar dan zo van af wijken.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten