Oud 07 juni 2010, 20:34   #136
zzzzzmura
XGN Punten: 5858
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 51 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Sommige dingen zijn best goed uitgewerkt zoals je laatst bekende positie zodat je een omtrekkende beweging kan maken en dat taggen voor een excecutie,alleen dat Irak level slaat als een lul op een drumstel.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 juni 2010, 21:37   #137
assaultpr0
XGN Punten: 2936
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 19 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Je kan de mechanics waar de halve game om draait niet eens gebruiken: last known position en je kan niet taggen, je moet er inderdaad gewoon doorknallen, en dat is gewoon geen splinter cell. Ik vraag me ook af wie er ooit heeft bedacht om dat level erin te mieteren, die zouden ze moeten opsluiten, of in ieder geval de wc's laten schoonmaken, en iedereen verplicht op een bruine bonen met uien dieet gooien.
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 juni 2010, 22:33   #138
B--T--B-8
XGN Punten: 5770
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 29 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smaard Bekijk bericht
Als ik dit hoor vind ik dit toch wel jammer, aangezien het bij splinter cell toch juist meer om stealth zijn ging en het dus eigenlijk een beetje jammer is dat ze daar dan zo van af wijken.
Laat je hier idd niet door misleiden, de rest van de game vond ik heel erg leuk om te spelen en het is zeker de moeite waard. Je moet je alleen even door dat Irak level heenknallen maar verder kan je het prima stealth doen.
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten