|
|
#1 | |||||
|
XGN Punten: 1388
The Avenger
Rep kracht: 15
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[OT] SOCOM 4: U.S. Navy SEALS
Game Informatie
Titel: SOCOM: Special Forces Ontwikkelaar: Zipper Interactive Uitgever: Sony Computer Entertainment Genre: Third Person Shooter Franchise: SOCOM Releasedatum: April 2011 XGN pagina http://www.xgn.nl/ps3/stream/9330/ http://www.xgn.nl/ps3/screenshots/40...pecial-forces/ Website - Cover ![]() Screenshots ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nieuwsberichten Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Citaat:
![]() Als dit waar is, cancel ik mijn game ook. Ik speel Socom sinds Socom 2 en heb daarna elke Socom game op de playstation gekocht. Het is trouwens met Socom 2 dat ik begonnen ben met online gaming. Zeer veel mensen leren kennen, waarvan nu nog steeds een deel actief zijn, geweldige tijden beleeft en vooral genoten van de online gameplay. Het laatste dat ik wou is dat de serie COD, MOH of wat dan ook ging nadoen, Socom was iets apart, iets uniek, als dit waar is, kunnen ze van mij de pot op. Het ging al bergaf sinds Socom 2, dit is het slechtste dat ze kunnen doen. Voor mij moet het niet meer, heel spijtig, want ik keek er enorm naar uit, maar dit is gewoonweg fuck you zeggen tegen elke Socom Veteraan & puur op geld uit zijn omdat COD goed verkoopt. COD mag goed verkopen, behalve zombies is het een pure ramp, kwaliteit ver beneden nul. Dan blijf ik wel op Killzone 3, dat is ook geen Socom en gaat ook richting COD, maar is gelukkig nog geen COD. Ik kan alleen maar hopen dat ze dit niet doen of veranderen qua gameplay, dit is regelrecht Socom "om zeep" helpen. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
The Avenger
Zeker wel.
SOCOM 4 is de eerste echte SOCOM op de PS3 volgens Zipper Enige tijd terug verscheen SOCOM: Confrontation, welke gemaakt was door Slant Six. Een op zich goede game, maar wel één die niet kon tippen met de creaties van Zipper Interactive. Deze laatstgenoemde is inmiddels al enige tijd bezig met SOCOM 4 en deze game moet in april gaan verschijnen, exclusief op de PlayStation 3. Tegenover Destructoid heeft de Game Designer, Ben Jones, aangegeven dat SOCOM 4 eigenlijk de eerste echte SOCOM game is die op de PlayStation 3 gaat verschijnen. Niet dat SOCOM: Confrontation geen SOCOM game was, maar meer omdat SOCOM 4 de eerste game zal zijn die alle features zal bevatten die Zipper Interactive in de franchise wilde introduceren en daarnaast heeft Jones aangegeven dat ze ook veel MAG geleerd hebben en dan met name op het gebied van het netwerk. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
The Avenger
SOCOM: Special Forces
Gespeeld | 13 februari 2011 - Goed nieuws! Ontwikkelaar Zipper Interactive ontfermt zich weer over SOCOM, nadat ze hun baby even uit handen hadden gegeven. Allemaal leuk en aardig dat Slant Six een paar goede SOCOMs voor de PSP wist te maken, het grote werk konden ze nog niet aan, zo bewees Confrontation twee jaar geleden. Zipper Interactive doet er dan ook alles aan om het PlayStation 3-debuut van SOCOM te laten vergeten. Het officiële vierde deel in de serie, SOCOM: Special Forces, moet groter, beter en completer worden en zo teruggaan naar de gloriedagen van de serie op de PlayStation 2. Dat betekent dat we ditmaal niet alleen kunnen genieten van een uitgebreide multiplayer, maar ook een singleplayercampagne en online co-op voor vijf spelers. Alsof dat niet genoeg is, ondersteunt de game ook PlayStation Move en 3D voor de liefhebbers. Tot zo ver het promopraatje. Op de PlayStation Experience mocht ik proeven aan multiplayer, 3D en een singleplayerlevel met de Move Sharpshooter. De Sharpshooter is een plastic geweer, waarin je de Move-controller en aanhangsel plaatst. Speciaal voor SOCOM heeft de gizmo een schakelaar waarmee je kunt switchen tussen hoeveelheden kogels die je per keer afschiet: één kogel, een kort salvo aan kogels of gewoon kogels sprayen tot het magazijn leeg is. Ook heeft het een aparte trigger en kun je wapens herladen door het voorste gedeelte van de gun naar je toe te trekken. Misschien, of waarschijnlijk, is het een kwestie van gewenning, maar ik kon bijzonder slecht overweg met het plastic vuurwapen. Waar het richten prima werkt, had ik vooral problemen met snelle bewegingen maken. Lopen doe je met de analoge stick, maar daadwerkelijk sturen gebeurt door de gun in de juiste richting te wijzen. Hierdoor ben je twee dingen tegelijk aan het doen: sturen en richten. Wanneer je midden in een hectisch vuurgevecht van alle kanten beschoten wordt, werkt dit helaas niet al te lekker. Bijsturen van het beeld mondt vaak uit in te snelle beweging, waarna je plots compleet de andere kant op kijkt. Maar zoals ik al zei, het zal wel een kwestie van gewenning zijn. De singleplayer zelf is vooral een veredelde co-op-campaign, waar je met vijf man totaal veertien missies speelt. Gameplay is gericht op tactiek, waarbij je je teammaten opdrachten kunt geven en in de juiste richting kunt sturen om bijvoorbeeld de vijand te flanken. Het verhaal draait om een missie in Zuid-Oost Azië, waar je binnen zes dagen een internationale ramp moet zien te voorkomen. De zes dagen zijn uitgesmeerd over veertien missies, die weer aan elkaar geregen worden door een reeks cutscenes. Singleplayer is ongetwijfeld niet de hoofdmoot van deze nieuwe SOCOM, maar samen met de co-op biedt het niet alleen afwisseling, maar waarschijnlijk ook een goede training voor spelers die niet bekend zijn met SOCOM, voordat zij online hun geluk beproeven. Na de singleplayer/Move-sessie greep ik dan ook snel naar de DualShock om me op de multiplayer te storten. Zipper Interactive zegt flink geleerd te hebben van de ontwikkeling van M.A.G., de Massive Action Game voor 256 man. Special Forces is beduidend minder grootschalig, met een maximaal aantal spelers van 32. Op zich geen probleem, omdat het idee van 256 man niet bepaald tot zijn recht kwam, zo concludeerde Thijs een jaar geleden. SOCOM: Special Forces betreedt nu een landschap van online shooters waarin Call of Duty: Black Ops, Battlefield: Bad Company 2 en binnenkort misschien Killzone 3 de dienst uitmaken. Waar die games uitgaan van spektakel en een hoog tempo, schakelt Special Forces een versnelling terug en richt het zich vooral op tactiek. Op die manier creëert SOCOM zo zijn eigen niche voor spelers die tactiek boven hectiek verkiezen. Of er nog genoeg animo is voor een wat traditionele squad based multiplayer als deze moet maar blijken. Feit is wel dat SOCOM en PlayStation onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn en dat ieder Sony-platform dan ook een goede SOCOM verdient. Special Forces lijkt die rol te gaan vervullen, met een totaalpakket zoals we dat nog niet eerder zagen in de serie. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
The Avenger
Releasedatum SOCOM: Special Forces-bèta bekend (PS3
SOCOM: Special Forces is een third-person shooter gemaakt door Zipper Interactive. De game zal exclusief voor de PlayStation 3 verschijnen en zal te besturen zijn met de Move en de controller. Sony heeft bekendgemaakt wanneer de bèta zal verschijnen. PlayStation Plus-leden kunnen op 23 maart aan de slag. Mensen die een bèta-code hebben gekregen bij Killzone 3 kunnen op 29 maart beginnen. Op 5 april krijgt iedereen toegang tot de bèta. SOCOM: Special Forces verschijnt in Amerika op 19 april. Een Europese releasedatum is nog niet bekend. SOCOM: Special Forces Video: Bomb Squad Mode Trailer http://www.xgn.nl/ps3/stream/10581/ |
|
|
|
|
|
#11 |
|
The Avenger
Zipper Interactive heeft bekend gemaakt dat wanneer mensen nu het spel SOCOM 4: U.S. Navy SEALs – “SOCOM Pro” bestellen er een code op de achterkant van het instructieboekje zit die een speciale bonus vrij geeft.
Deze bonus ”Pro” Custom Game Files worden regelmatig ge-update en zullen de volgende dingen bevatten: * Community Day Classic – Voorgesteld door de leden van Zipper Community Day 2011, biedt CDC een verzameling van verschillende kaarten die ondersteuning bieden voor 8-vs-8 “klassieke” variaties op Onderdrukking, Uplink, Laatste Defensie en Bomb Squad met snellere bewegingen en geen gevarieerde explosieven. * Last Defense Run ‘n Gun - Een ongelooflijk verschil met onze Last Defense verdediging speltype dat snellere bewegingen van de spelers, verminderde wapen schade, en alleen beperkingen heeft voor sub-machinegeweren en shotguns. * SCRUM - Een mod die een klassieke regels geïnspireerde lijst biedt van functies, die geen respawn, geen sniper geweren, geen hersenschudding, Gif Gas, of Rook Granaten, hogere schade en sneller karakter bewegingen heeft. * Sniper Alley – Een andere 8-vs-8 variatie op “klassieke” Onderdrukking dat hogere schades en wapen beperkingen heeft die spelers alleen toegang tot rook-en gifgas granaten, geweren, en natuurlijk, sniper geweren geven. pro-spelers zullen ook een paar exclusieve wapens krijgen: De M-16 (voor de Spec-Ops) en de AK-47 (voor de opstandelingen) – Deze worden allemaal verwacht binnen de eerste 30 dagen van SOCOM 4 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Ik heb de game gekocht vandaag, nuja hij was al maanden pre-order eigenlijk
![]() |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:43. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave