Oud 26 maart 2010, 22:06   #31
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Duke Bekijk bericht
Yep. Op één punt doet de PSP-versie het idd duidelijk beter dan zijn DS-voorbeeld: de graphics. De PSP is nu eenmaal in staat betere graphics op het scherm te krijgen hé. Maar m.n. de mogelijkheden van het dualscreen levert de DS-versie toch meer voordelen op. Zo is in die versie ten alle tijde de kaart van Liberty City te zien, terwijl je die in de PSP-versie via het menu moet opvragen. Ingewikkeld is dat niet, maar het opvragen van de kaart kost een paar seconden en kan om die reden gaan irriteren, etc... De PSP verliest het imo van de DS versie.

Btw congratz met je promotie naar vgTrailers Editor Crit.
Nee. In mijn ogen wint de PSP versie. Over het algemeen zijn de graphics niet heel belangrijk bij een DS game vind ik, maar bij GTA Chinatown Wars dus wel. Want die vind ik echt gewoon lelijk tegenover die van de PSP. Bij de DS kan je duidelijk pixels zien en dat haat ik echt. Landkaart, tja... je hebt toch altijd z'n minimap? Gebruik de volledige bij GTA IV eigenlijk alleen als ik een waypoint wil neerzetten om ergens heen te gaan, verder kijk ik altijd op me minimap. En vind het dus helemaal niet erg om op de startknop te drukken. Verder heeft de DS versie een aantal dingen wat de PSP versie niet kan, namelijk met zijn touchscreen. Op het begin moet je bijvoorbeeld z'n ruit van je auto kapot tikken, en als je auto's wilt stelen moest je ook iets doen. Tuurlijk wel leuk enzo.. maar in mijn ogen niet echt van toegevoegde waarden. Ik zal het iig niet gaan missen als ik de PSP versie zou hebben. Maar het meest erger ik me nog aan de graphics.

En bedankt!

Edit:

Ikzelf heb nu trouwens:
  • FIFA 08
  • Pokémon Pearl
  • NFS: ProStreet
  • Drawn To Life
  • Zelda: Phantom Hourglass

Niet echt veel, maar de laatste tijd heb ik me ook niet meer echt verdiep in de DS games. Wil binnenkort wel weer eentje gaan aanschaffen.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 april 2010, 11:00   #32
XanderYaFool
XGN Punten: 442
XYF

XanderYaFool's avatar

Rep kracht: 0 XanderYaFool is op de goede weg
Pokémon blijft leuk hé ongeacht je leeftijd
XanderYaFool is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 april 2010, 12:07   #33
Cooky
XGN Punten: 9351
Stamgast

Cooky's avatar

Rep kracht: 22 Cooky zal snel beroemd wordenCooky zal snel beroemd worden
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Cooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 april 2010, 12:28   #34
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XanderYaFool Bekijk bericht
Pokémon blijft leuk hé ongeacht je leeftijd
Inderdaad.. maar als ik hem heb uitgespeeld speel ik hem nooit meer. Toch wil ik dan niet overnieuwd beginnen.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Oud 01 april 2010, 12:35   #35
XanderYaFool
XGN Punten: 442
XYF

XanderYaFool's avatar

Rep kracht: 0 XanderYaFool is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Inderdaad.. maar als ik hem heb uitgespeeld speel ik hem nooit meer. Toch wil ik dan niet overnieuwd beginnen.
Toen ik het nog speelde, speelde ik elk Pokémon wel vaker dan 3x uit ofso
XanderYaFool is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 april 2010, 08:51   #36
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ik trainde meestal gewoon heel veel Pokemon's naar 100, maar ik begon niet opnieuw.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 april 2010, 12:16   #37
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Ik weet nog vroeger dat we bij mij in het drop in de speeltuin allemaal met een gameboy pokemon gingen spelen.
Was echt een rage toen ook. In ieder geval heb ik het ook vaak uitgespeeld, maar op de DS heb ik eigenlijk nog geen pokemon.

Welke zou ik het beste kunnen nemen ?
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 april 2010, 13:34   #38
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B--T--B-8 Bekijk bericht
Ik weet nog vroeger dat we bij mij in het drop in de speeltuin allemaal met een gameboy pokemon gingen spelen.
Was echt een rage toen ook. In ieder geval heb ik het ook vaak uitgespeeld, maar op de DS heb ik eigenlijk nog geen pokemon.

Welke zou ik het beste kunnen nemen ?
Tja, ligt er eigenlijk aan welke Pokémon je wilt vangen. En dat kunnen wij niet voor jouw beslissen. Maar wil je het liefst Pokémon uit de vierde generatie gaan vangen? Moet je zeker voor Pokémon Platinum gaan. Dat is deze:

Maar wil je terug naar de oude tijd? Dan moet je de remakes van Pokémon Gold en Silver kopen, Pokémon HeartGold of SoulSilver. Dat zijn deze:

Daar zit ook een Pokéwalker bij, check voor meer informatie deze pagina

Je kan ook nog wachten op Pokémon generatie 5, die komen dit jaar uit en zullen ruim 100 nieuwe Pokémon bevatten.
Oud 01 mei 2010, 19:16   #39
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XanderYaFool Bekijk bericht
Toen ik het nog speelde, speelde ik elk Pokémon wel vaker dan 3x uit ofso
Maar als je shiny legendarische pokémon hebt doe je dat niet zo gauw.
Ik heb trouwens eindelijk weer is een DS spel gekocht. Super Mario 64 DS, heb hem nog niet gespeeld maar dat doe ik in Spanje.
Oud 10 juli 2010, 23:38   #40
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
ik heb een DS en die gebruik ik nooit meer... de games spreken mij niet echt aan meer..
johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten