|
|
#31 | |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Citaat:
En bedankt! ![]() Edit: Ikzelf heb nu trouwens:
Niet echt veel, maar de laatste tijd heb ik me ook niet meer echt verdiep in de DS games. Wil binnenkort wel weer eentje gaan aanschaffen. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik weet nog vroeger dat we bij mij in het drop in de speeltuin allemaal met een gameboy pokemon gingen spelen.
![]() Was echt een rage toen ook. In ieder geval heb ik het ook vaak uitgespeeld, maar op de DS heb ik eigenlijk nog geen pokemon. Welke zou ik het beste kunnen nemen ? |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Forum-Legende
|
Citaat:
![]() Maar wil je terug naar de oude tijd? Dan moet je de remakes van Pokémon Gold en Silver kopen, Pokémon HeartGold of SoulSilver. Dat zijn deze: ![]() Daar zit ook een Pokéwalker bij, check voor meer informatie deze pagina Je kan ook nog wachten op Pokémon generatie 5, die komen dit jaar uit en zullen ruim 100 nieuwe Pokémon bevatten. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Forum-Legende
|
Citaat:
Ik heb trouwens eindelijk weer is een DS spel gekocht. Super Mario 64 DS, heb hem nog niet gespeeld maar dat doe ik in Spanje. |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:43. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave