|
|
#1 |
|
XGN Punten: 5521
Forum-Legende
|
[OT] Nintendo DS
De Nintendo DS is een handheld van Nintendo waarvan de eerste versie in het jaar 2004
uitkwam. Hierna kwamen er nog meer versies van de Nintendo DS. Wat opvallend is zijn de twee schermpjes, de onderste is niet zomaar een scherm maar een touch screen. De touch screen moet je bedienen met de bijgeleverde stylus. In 2006 kwam de Nintendo DS Lite, die een aantal voordelen tegenover de oude bied. Namelijk compacter, een helderder scherm en een langere levensduur. In 2008 kwam de Nintendo DSi, die uitgerust was met 2 camera's en hij was nog mooier dan de DS Lite. Jammer genoeg heeft de DSi geen Game Boy Advance-slot, en dat hadden de voorgaande modellen wel. In 2010 kwam de Nintendo DSi XL uit, die groter was dan de vorige DSi. Games De Nintendo DS beschikt over een aantal echte toppers, voorbeelden hiervan zijn; ![]() New Super Mario Bros. (9)* ![]() The Legend of Zelda: Spirit Tracks (9) ![]() Scribblenauts (9) * = score van [N]Gamer En zo ziet een boxart van de DS eruit; ![]() Grand Theft Auto: Chinatown Wars (9) Accessoires voor de Nintendo DS (Lite) Veel mensen denken dat alleen de DSi over een webbrowser beschikt, maar niks is minder waar, want ook de DS (Lite) kan over het web surfen. Hiervoor heb je alleen Nintendo DS Browser nodig! Naast het internetten kan je ook je email checken en emails verzenden, online stuff kopen en online bankieren. Je kan pagina's in twee verschillende manieren bekijken; namelijk de manier waarmee je de hele pagina krijgt, en een manier waarmee je een speciaal voor de DS aangepaste versie krijgt. Ook kan je je DS (Lite) in een heuze MP3-speler veranderen. Het enigste wat je hoeft te doen is muziek opslaan op je SD-kaartje via de pc en daarna in de DS te steken. Geen extra software nodig! Je kan je muziek op twee manieren beluisteren, uit de ingebouwde DS-speekers en met je hoofdtelefoon die je in de DS moet steken. De DS MP3-speler is makkelijk te bedienen met de hulp van de stylus. En tot slot... Nog een aantal plaatjes van de Nintendo DS, DS Lite en DSi; ![]() Orginele Nintendo DS ![]() Nintendo DS Lite ![]() Nintendo DSi (Ik zal de startpost regelmatig wat uitbreiden en updaten) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 4238
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 24
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik heb er geen, ik kon kiezen tussen de ds en psp , ik heb toen der tijd voor de psp gekozen , de games leken me leuker maar ik raak hem nu bijna nooit meer aan. misschien had ik toch voor de ds moeten gaan.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Forum-Legende
|
Citaat:
Edit: hier nog een trailer van de nieuwe LOZ game: Kan er niet op wachten, boxart was ook al bekend, jammergenoeg niet met zn nieuwe pakje erop. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 1992
Blablabla
Rep kracht: 14
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooie SP Crit.
![]() Ik game ook regelmatig op de DS. Nintendo is zeker is geslaagd met de NDS, een hele orginele en innovatieve handheld, een strak design en het Touch-Screen en de twee schermen zijn echt een toevoeging. Ben er nog steeds erg blij mee. Volgende week ga ik deze game kopen... Lijkt me echt een vette game! ![]() |
|
|
|
|
|
#9 | ||
|
Blablabla
Citaat:
En C.O.P. The Recruit is niet echt een shooter hoor...Citaat:
Bron: Bol. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Forum-Legende
|
Aha, het deed me inderdaad al een beetje aan Grand theft auto denken. Misschien wordt dit de titel waar ik op hoopte bij GTA: Chinatown wars, zal de titel zeker weten wel in de gaten houden maar ben ervan overtuigd dat dit sowieso 1 van de betere DS titels ga worden, zeker van 2009.
Games die ik sowieso ga kopen die nog niet uit zijn (maar wel aangekondigd) zijn: Zelda spirit tracks (en The Duke, dit wordt uiteraad de GOTY als het om de DS gaat!) ![]() Assassin' creed II: discovery (ja, je hebt me overtuigt. )![]() Deel 1 van Zelda op de DS was echt top en kan daarom niet wachten op het tweede deel. En ook die bozarts zijn geweldig van de Zelda games. De sfeer is top, alles is gewoon goed aan Zelda DS. Verder wil ik ook nog veel games kopen die al uit zijn zoals: Donkey Kong: Jungle climber, Wario, Kirby Canvas Curse, Scribblenauts, Prof. Layton, etc. Dat zijn dus echt de DS games waarvan ik houd. En dan wil ik ook graag vrolijke titels, want gruwelijke games als gears of war speel ik op de 360. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Blablabla
Citaat:
![]() 11 december ligt ie bij mij op de deurmat. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
XGN Punten: 5770
Forum-Legende
Rep kracht: 29
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je kan trouwens een gratis programmatje voor je DSI downloaden, waarmee je zeg maar tekenfilmpjes kan maken door allerlei plaatjes te tekenen. Heb me er al erg mee kunnen vermaken, en het is gratis duz cker downloaden.
|
|
|
|
|
|
#13 | ||
|
Forum-Legende
|
Citaat:
![]() Edit: Ooh, 2 action figures =) Die zullen mooi staan naast mijn gloednieuwe Ezio. Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
XGN Punten: 3364
Rawr.
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Als je kijkt naar wat mensen hiermee kunnen maken vraag ik me toch echt af hoe ze dat doen ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:24. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

[/center]
Lineaire weergave