|
|
#16 |
|
XGN Punten: 536
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
Er komen inderdaad vast een klein beetje betere graphics, maar dat verschil ga je en niet zo veel zien (hooguit dat er nu echt grote veldslagen komen) en moet je TV maar aankunnen... Het zal geen verschil worden zoals tussen xbox en xbox 360
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat kan wel degelijk. Als je kijkt hoeveel mooier pc games nu zijn dan die van de 360 of ps3, en je gaat na dat de nieuwe xbox nog een jaar of 2-3 op zich laat wachten, geloof ik best dat de graphics weer zo veel mooier kunnen. Tegenwoordig draait nog niets echt full HD.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
Het kan nog altijd beter en mooier. Dit hoeft nog niet meteen een groot verschil te zijn wanneer hij net uitkomt, maar de kracht zal er in ieder geval zijn. Uiteindelijk gaat het om de engines van de developers hoe de game eruit ziet.
Kinect geintegreerd zou ik niet meteen uitsluiten, maar dan alweer een verbeterde versie. Of ze zullen later weer een Kinect 2.0 als toevoeging uitbrengen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Extreem Forum Gebruiker
Kinect geintegreerd uit me heel erg sterk, en het zou ook niet handig zijn. Dan moet je je Xbox altijd midden bij je tv houden, anders kan je geen gebruik maken van kinect. Misschien dat kinect er standaard bijgeleverd word, hoewel ik dat ook niet verwacht: Dan zou je als microsoft zijnde wel heel veel geld mislopen.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Extreem Forum Gebruiker
Een nieuwe kinect zie ik ook wel gebeuren, hoewel het ene vet apparaat is, is er nog ruimte voor verbetering. Misschien dat als de productiekosten naar beneden gaan, ze langzamerhand features toe kunnen gaan voegen die ze in eerste instantie in het apparaat wilden stoppen.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
XGN Punten: 1097
Sierra-1337
Rep kracht: 8
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:43. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave