Oud 08 maart 2011, 12:02   #1
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
[OT] NEW XBOX

Citaat:
News 01
Wat ziet mijn oog? Is Microsoft op zoek naar een graphics hardware architect die verantwoordelijk moet zijn voor de architectuur van de volgende generatie console? En ziet mijn oog nou ook dat Microsoft zoekt naar een Senior Architect en Performance Engineer in de Xbox Console Architecture Group? Yep, Microsoft is stiekem druk bezig met de opvolger van de Xbox 360!

Uiteraard wisten we dit al lang, zo gaat dat nou eenmaal in de gaming industrie, maar de bevestiging door dit soort vacatures is toch wel fijn. Breng de nieuwe consoles!

link

Meer nieuws over de nieuwe XBOX komt in dit topic.
pu.nl
News 02
Er is een portfolio gevonden van een member van Microsoft's Interactive Entertainment Business Design Group welke nieuwe hardware voor de Xbox suggereert. Via de ZDNet lezen we dat Microsoft zou werken aan een nieuwe Xbox, die in 2015 zou moeten verschijnen. De website van Ben Peterson vertelt ons dat hij werkt aan de toekomstige hardware voor het genoemde jaar. De afgelopen maand bleek ook al dat Microsoft op zoek zou zijn naar nieuwe mensen voor de ontwikkeling van de volgende generatie hardware. Met de lancering die dus in 2015 wordt verwacht zal de 360 een life-cycle kennen van maarliefst 10 jaar.
evilgamerz.nl
Oud 08 maart 2011, 15:39   #2
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Duuuuuude, laatst had je ook al een topic geopend over de nieuwe Xbox. Gaan we nu bij elk gerucht of nieuwsbericht wat gaat over de nieuwe Xbox een topic openen?
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 maart 2011, 15:41   #3
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Duuuuuude, laatst had je ook al een topic geopend over de nieuwe Xbox. Gaan we nu bij elk gerucht of nieuwsbericht wat gaat over de nieuwe Xbox een topic openen?
Waar jij je wel niet druk om maakt..
stephanj10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 maart 2011, 17:12   #4
Braadworst
XGN Punten: 2842
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Kennelijk wel ja

Kheb wel zin in en XBOX 720 of hoe die ook gaat heten, hopelijk word ie niet te duur... maar dat zal wel niet
Oud 08 maart 2011, 17:58   #5
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
Hij zal wel weer tegen de 600 euro kosten net als de Ps3 maar voor mij hoef ik voorlopig nog geen nieuwe xbox.
Oud 08 maart 2011, 18:31   #6
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braadworst Bekijk bericht
Kennelijk wel ja

Kheb wel zin in en XBOX 720 of hoe die ook gaat heten, hopelijk word ie niet te duur... maar dat zal wel niet
Ik heb er zelf ook wel zin in :o) alhoewel ik denk dat het nog denk ik 2 jaar gaat duren. Maar tot die tijd als er nieuws van uit komt zet ik het gewoon in dit topic.
Oud 08 maart 2011, 18:56   #7
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Word wel tijd voor een nieuwe Xbox..Maar koop de nieuwe dit keer niet gelijk bij de release..Maar wacht eerst nog wel effe een tijdje..Wil er dit keer een zonder kinderziektes
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 maart 2011, 19:35   #8
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Nou, oké, goed dan maar.

Ik ga hem kopen, maar dat zal pas een jaar na de release zijn, dat weet ik nu al. Niet alleen omdat ik nog genoeg games voor mijn 360 heb liggen, maar ook omdat ik op dat moment waarschijnlijk geen genoeg geld heb. iPad 2 en games voor mijn huidige Xbox gaan namelijk voor.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Oud 08 maart 2011, 20:03   #9
Braadworst
XGN Punten: 2842
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Heh heh ik ga sowieso geen xbox op de release kopen straks heb je weer van dat RROD gezeur, maar ik denk dat micro$oft daar wel van heeft geleert
Oud 08 maart 2011, 22:51   #10
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Misschien een beetje een voorbarig topic, maar een nieuwe xbox koop ik zeker niet op de release, eerder na de eerste pricedrop.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 08 maart 2011, 23:07   #11
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Ik ben nog zeer tevreden met mijn xbox en voor mij hoeft er geen nieuwe te komen hoor! Denk ook dat er weinig mensen hierop zitten te wachten...
Oud 15 maart 2011, 20:14   #12
borix
XGN Punten: 536
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 borix is op de goede weg
Ik weet wel zeker dat er genoeg mensen zijn die weer een nieuwe xbox gaan kopen als er een nieuwe komt. Zeker in US verkoopt MS altijd goed.

De vraag is alleen wat gaat er nieuw in zijn, ik bedoel veel betere graphics gaan er niet komen, dan naar de 3d kant? Kinect geïntegreerd? Iets anders?
borix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2011, 20:28   #13
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Er komt natuurlijk blu-ray in. Kinect zal er nooit standaard in komen.
En waarom zou betere graphics niet kunnen dan? Duurt nog wel even voordat de nieuwe xbox op de markt is.
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2011, 20:56   #14
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Xbox 360 heeft al een 3D-functie, alleen zetten ze er niet zo op in als Sony doet.
Oud 15 maart 2011, 21:22   #15
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Wat zeg je nou voor onzin, Betere graphics gaan er zeker wel komen. Het gaat bij nieuwe consoles sowieso altijd op de eerste plaats al eens om een grotere kracht, en daardoor dus ook betere graphics.
Naar mijn mening duurt het ook nog wel even en heb ik het geduld ook wel. Er zijn nog zoveel vette games die dit en het volgend jaar gaan komen en ja ze hebben Kinect nu nog. Ik denk dat de nieuwe op zijn vroegst in 2012 (E3) wordt aangekondigd.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten