|
|
#1 | |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[OT] NEW XBOX
Citaat:
Er is een portfolio gevonden van een member van Microsoft's Interactive Entertainment Business Design Group welke nieuwe hardware voor de Xbox suggereert. Via de ZDNet lezen we dat Microsoft zou werken aan een nieuwe Xbox, die in 2015 zou moeten verschijnen. De website van Ben Peterson vertelt ons dat hij werkt aan de toekomstige hardware voor het genoemde jaar. De afgelopen maand bleek ook al dat Microsoft op zoek zou zijn naar nieuwe mensen voor de ontwikkeling van de volgende generatie hardware. Met de lancering die dus in 2015 wordt verwacht zal de 360 een life-cycle kennen van maarliefst 10 jaar. evilgamerz.nl |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
XGN Punten: 2842
0570
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
![]() Kheb wel zin in en XBOX 720 of hoe die ook gaat heten, hopelijk word ie niet te duur... maar dat zal wel niet |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Nou, oké, goed dan maar.
Ik ga hem kopen, maar dat zal pas een jaar na de release zijn, dat weet ik nu al. Niet alleen omdat ik nog genoeg games voor mijn 360 heb liggen, maar ook omdat ik op dat moment waarschijnlijk geen genoeg geld heb. iPad 2 en games voor mijn huidige Xbox gaan namelijk voor. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
XGN Punten: 536
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
Ik weet wel zeker dat er genoeg mensen zijn die weer een nieuwe xbox gaan kopen als er een nieuwe komt. Zeker in US verkoopt MS altijd goed.
De vraag is alleen wat gaat er nieuw in zijn, ik bedoel veel betere graphics gaan er niet komen, dan naar de 3d kant? Kinect geïntegreerd? Iets anders? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat zeg je nou voor onzin, Betere graphics gaan er zeker wel komen. Het gaat bij nieuwe consoles sowieso altijd op de eerste plaats al eens om een grotere kracht, en daardoor dus ook betere graphics.
Naar mijn mening duurt het ook nog wel even en heb ik het geduld ook wel. Er zijn nog zoveel vette games die dit en het volgend jaar gaan komen en ja ze hebben Kinect nu nog. Ik denk dat de nieuwe op zijn vroegst in 2012 (E3) wordt aangekondigd. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:42. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave