Oud 16 januari 2010, 13:25   #1
The Duke
XGN Punten: 1992
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 14 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
[OT] Monster Hunter Tri

Releasedatum: 23 april 2010
Ontwikkeld door: Capcom Production Studio 1
Uitgegeven door: Capcom
In Nederland vertegenwoordigd door: Nintendo Benelux
Genres: Actie, Avontuur en RPG

In Monster Hunter Tri trek je er als avonturier op uit om beestachtige vijanden te lijf te gaan met verschillende soorten wapentuig. In een groot aantal missies word je op pad gestuurd om bepaalde monsters te verslaan. Deze missies vinden zowel op land als onder water plaats.

Monster Hunter Tri maakt gebruik van de besturingsmogelijkheden die de Wii biedt. Monsters kunnen verslagen worden door met de Wii-afstandsbediening te zwiepen en met de Nunchuk te lopen, maar een klassieke besturing via de knoppen is ook mogelijk. Er valt te kiezen uit verschillende wapens, waaronder een zwaard, pijl en boog of bijl. Het is in Monster Hunter Tri ook mogelijk om met twee spelers op jacht te gaan in een coöperatieve modus.

Screenshots:

Filmpje:

You Tube

Voor meer info, check: XGN Game Pagina.
The Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2010, 15:26   #2
B--T--B-8
XGN Punten: 5770
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 29 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Ik vind deze game er aardig goed uit zien voor de wii. Deze houd ik nog wel een tijdje in de gaten.

Wait for it...

Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2010, 16:02   #3
inva1337
XGN Punten: 2932
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 21 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
De gameplay moet je een beetje liggen maar dan is het ook echt een goede game.
De game is overigens al uit in Japan en daar is die erg goed ontvangen, ik ben dan ook blij dat ze de keus hebben gemaakt om het spel ook in Europa en Amerika uit te brengen.

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2010, 18:59   #4
Cooky
XGN Punten: 9347
Stamgast

Cooky's avatar

Rep kracht: 22 Cooky zal snel beroemd wordenCooky zal snel beroemd worden
Het ziet er heel goed uit,zeker voor een Wii game.
Cooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 14:06   #5
The Duke
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 14 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn

Amerikaanse boxart voor Monster Hunter Tri, inclusief zwarte Classic Controller Pro die de Amerikanen erbij krijgen voor tien dollar extra (prijs zonder controller: $49.99 / mét controller: $59.99). Ik hoop dat Capcom zo’n actie ook in Europa doet!
Oud 31 januari 2010, 14:22   #6
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 17 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Moest bij die laatste screen een beetje aan Zelda denken.

prik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 februari 2010, 01:36   #7
ghalid18
XGN Punten: 3882
Extreem Forum Gebruiker

ghalid18's avatar

Rep kracht: 19 ghalid18 is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prik Bekijk bericht
Moest bij die laatste screen een beetje aan Zelda denken.
haha inderdaad met zijn groen pakje

ik heb nooit monster hunter gespeeld op psp of andere
is dat echt de moeite om het eens te spelen
zit er een storyline in
Oud 19 februari 2010, 14:33   #8
Cooky
XGN Punten: 9347
Stamgast

Cooky's avatar

Rep kracht: 22 Cooky zal snel beroemd wordenCooky zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Duke Bekijk bericht

Amerikaanse boxart voor Monster Hunter Tri, inclusief zwarte Classic Controller Pro die de Amerikanen erbij krijgen voor tien dollar extra (prijs zonder controller: $49.99 / mét controller: $59.99). Ik hoop dat Capcom zo’n actie ook in Europa doet!
De boxart is wel mooi,eindelijk een vette game voor de wii.
Cooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2010, 06:48   #9
The Duke
Blablabla

The Duke's avatar

De Amerikaanse TV-reclame:

You Tube
Oud 18 maart 2010, 08:21   #10
GamerGio
XGN Punten: 45
XGN Verslaafde

GamerGio's avatar

Rep kracht: 0 GamerGio is op de goede weg
Mwah,
Persoonlijk hou ik niet zo van dat rare beesten gedoe enzo.
Maar dit likt me zeker wel leuk.
En ik hoop ook dat hier in Europa met die classic controller komt!

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten