Oud 03 april 2011, 18:04   #1
Sasuke
XGN Punten: 1388
The Avenger

Sasuke's avatar

Rep kracht: 15 Sasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uit
[OT] Mass Effect 3

Game: Mass Effect 3
Platform: PC/PS3/360
Ontwikkelaar: Bioware
Uitgever: -
Genre: Action, Role-Playing
Releasedatum: -
Officiële website: -

Boxart
-

XGN pagina http://www.xgn.nl/search/?s=Mass+Effect+3

Screenshots
-

Filmpjes
http://www.gametrailers.com/player/708363.html

Nieuwsberichten
Mass Effect 3 eind 2011 of begin 2012
2 factoren bepalen releasedatum Mass Effect 3
'Mass Effect 3 zal deel 2 overtreffen'
Mass Effect 3 is al in ontwikkeling

(P)Review
Mass Effect 3
Oud 03 april 2011, 21:02   #2
mathy 16
XGN Punten: 2127
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Dit is mijn Most Wanted game van het moment.....
Ik verlang echt naar details, gameplay en Developers Diaries.
Oud 03 april 2011, 21:49   #3
eriken1
XGN Punten: 3021
Extreem Forum Gebruiker

eriken1's avatar

Rep kracht: 21 eriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijn
ik weet het niet, was snel uitgekeken op ME2. Misschien toch omdat ik er de tijd niet voor had

hehe lachen man
eriken1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 april 2011, 01:59   #4
joeri1000
XGN Punten: 1013
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
yeahh zit hier ook wel op te wachten ja, Bf3 staat nog bovenaan mn lijstje maar deze is zeker 2e.
Oud 04 april 2011, 17:05   #5
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

Rep kracht: 15 Sasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uit
Deze staat zeker in mijn top 5 lijstje.
Oud 08 april 2011, 16:59   #6
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

Eerste details Mass Effect 3 duiken nu al op

Citaat:
Terwijl in de ochtend al werd gemeld dat we binnenkort nieuwe informatie rond Mass Effect 3 zouden krijgen, is die informatie deze middag al verschenen. Let op, er zijn wel spoilers.

Mass Effect 3 gaat verder waar de meest recente downloadable content, Arrival voor Mass Effect 2, is geëindigd. Shephard is op aarde, maar krijgt helaas snel bezoek van de Reapers die een invasie op de aarde aan het plannen zijn. De mysterieuze organisatie Cerberus wil overigens ook een bezoekje brengen en is ook nog van plan om Shephard te vermoorden. The Illusive Man zal dan ook een grote rol spelen in deel drie.

Daarnaast zullen ook veel bekenden uit de vorige twee delen in Mass Effect 3 verschijnen. Garrus, Liara, Kaiden of Ashley (hangt er vanaf wie je hebt gekozen in deel één), Wrex, Mordin, Legion en Anderson zullen allemaal aanwezig zijn. Mocht je nog onbekend zijn met de twee delen, dan krijg je aan het begin van het spel een comic te zien waarin alles wat er is gebeurd in de twee delen wordt uitgelegd.

Zoals we van BioWare gewend zijn, zal Mass Effect 3 ook verschillende eindes hebben, afhankelijk van de keuzes die je gedurende het spel maakt. Je zult misschien wel denken dat Mass Effect 3 een simpel nieuw verhaal is in de franchise, maar niets is minder waar. Ten opzichte van Mass Effect wordt deel drie een stuk meer 'RPG'. Meer invloed op je personages, vaardigheden en voorwerpen, zo beweert BioWare.

En dan nog het laatste, en voor sommigen misschien slechte nieuws. Er zal géén multiplayer modus in Mass Effect 3 aanwezig zijn. Maar wees niet getreurd; deel drie zal snel uitkomen. Eind dit jaar komt het spel uit voor de Xbox 360, PC en PlayStation 3.
Oud 10 april 2011, 16:56   #7
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

Eerste screenshot.

Hier 13 scans.
http://ps3clan.nl/2011/04/dertien-ma...voor-je-kiezen
Oud 20 april 2011, 11:42   #8
mathy 16
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Hier nog een lijstje van alle dingen die hoogstwaarschijnlijk in het spel zitten
Citaat:
These features have been officially confirmed by the devs. While changes do occur during game development, chances are that you'll see them in-game.

Story
  • ME3 will end the Shephard story arc.
  • ME3's universe is going to be darker, but funnier at the same time.
  • 'Cheating' on your ME1 LI might have negative repercussions in ME3
  • Shepard is going to rally the various races of the galaxy against the Reapers.
  • Choices from ME1, ME2, as well as DLC will have visible effect in ME3, even if they didn't in ME2.
  • ME3 will start with Shepard's trial on Earth, and as Earth is being attacked in the middle of it, Shepard will have to escape and gather allies.
  • Liara, Ashley/Kaiden, Garrus and James Sanders as confirmed squadmates. Also, James Sanders is not the Brittish sniper from the trailer.
  • Wrex, Mordin, Legion, and Anderson to appear, unknown if squad mates or not.
  • The Illusive Man is a major antagonist, with Cerberus now hunting Shepard.
  • Will have multiple endings.
  • There are multiple ways to retake Earth
  • Species Loyalty cannot only get obtained via Quests
  • The opening starts with showing what is going on in various Earth Cities
  • Quarians are attempting to retake their homeworld
  • The Salarians are debating over the genophage in Shur'Kesh

Gameplay
  • The mining mini-game won’t be abandoned completely.
  • The import feature will be present, with more variables than ME2 had.
  • If your Shepard dies in ME2, you won't be able to import your save in ME3.
  • ME3 was fully playable during Christmas (Possible 'Hardening' development stage? (4/5) )
  • If you don't import a save game a 'Previously on Mass Effect' comic will allow you to make major decisions.
  • Skill trees to be larger.
  • Powers to evolve more times than once.
  • Weapon mods to make a return.
  • classes can wield all weapons, but only Soldiers can have all of them at once. The rest of the classes will have limited slots.
  • No Multiplayer for ME3
  • Melee attacks will gain more focus
  • Shooting specific armor parts can have certain effects, and the AI of the enemies will have them routing Shepard and will coordinate with each other
  • Enemy Weapons can be used.
  • NG+ will be a hybrid of ME1's and ME2's. You can go back and finish some stuff in the post-game.
  • The cover system has been improved
  • You start out with the basic powers from ME2.
  • Various enemies have 'built-in' melee weapons. The Assault Troopers for example, will be equipped with 'shock sticks', Shepard will be unable to use them.

Presentation
  • Clint Mansell to join as a music composer.
  • The PS3 version of ME2 will use parts of ME3's engine.
  • The Normandy has been refitted
  • There will be multiple types of husks, human, turian, batarian, Rachni, Harvester and more
  • Mass Effect 3 will be using the same audio engine as ME2.
  • Bioware partially co-operated with DICE in order to develop the sound effects.
Oud 20 april 2011, 12:04   #9
Mediaburn
XGN Punten: 325
Engineer

Mediaburn's avatar

Rep kracht: 0 Mediaburn is op de goede weg
Stuur een bericht via Skype™ naar Mediaburn
Ik krijg egt een harde plasser van ME3 info

NO! INTERNET CENSORSHIP!
Mediaburn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2011, 17:14   #10
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

Het klinkt in ieder geval wel goed.
Oud 20 april 2011, 18:19   #11
DaVe295
XGN Punten: 2544
Stamgast

DaVe295's avatar

Rep kracht: 8 DaVe295 zal snel beroemd worden
Heb deel 1 nooit gespeelt maar toen Mass effect 2 naar de PS3 kwam heb ik hem gelijk gehaalt en helemaal geen spijt van ik speel hem trouwens nu nog en ik ga waarschijnlijk nog de Arrival DLC halen.
Kijk nu al erg uit naar Mass effect ben benieuwt naar meer info
DaVe295 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2011, 19:30   #12
mathy 16
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVe295 Bekijk bericht
Heb deel 1 nooit gespeelt maar toen Mass effect 2 naar de PS3 kwam heb ik hem gelijk gehaalt en helemaal geen spijt van ik speel hem trouwens nu nog en ik ga waarschijnlijk nog de Arrival DLC halen.
Kijk nu al erg uit naar Mass effect ben benieuwt naar meer info
Het is ook aangeraden dat je Arrival speelt omdat het begin van ME3 echt heel nauw in verband staat met Arrival. En het is nog een toffe, goedkope DLC ook
Oud 20 april 2011, 19:44   #13
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mediaburn Bekijk bericht
Ik krijg egt een harde plasser van ME3 info
Ik van Miranda uit Me2.

I know it,s sad.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2011, 23:37   #14
mathy 16
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Hier een pagina van gameinformer waarop ze regelmatig een aantal ME3 dingetjes zetten...
Oud 21 april 2011, 09:55   #15
Mediaburn
XGN Punten: 325
Engineer

Mediaburn's avatar

Rep kracht: 0 Mediaburn is op de goede weg
Stuur een bericht via Skype™ naar Mediaburn
Commander Shepard FTW

NO! INTERNET CENSORSHIP!
Mediaburn is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten