Oud 19 november 2011, 19:52   #16
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Heb 'm nog niet i.v.m. Skyrim en Halo, die mijn meeste tijd nu innemen. Maar eerlijk gezegd heb ik toch ook steeds de neiging 'm te gaan halen
Oud 20 november 2011, 13:39   #17
Stream
XGN Punten: 659
Junior Member

Stream's avatar

Rep kracht: 0 Stream is op de goede weg
Zeker, ik zit al bijna in de 3de temple, het eenige onhandige aan de game vindt ik dat je de extra bomb bags (voor meer dan 10 bommen) zelf in de inventory mee moet nemen en je niet gewoon het totaal aantal bombs kan upgraden. Verder is alles positief en alles in de game is anders. Je moet elke minuut wel iets anders doen.
Stream is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 10:29   #18
mmx
XGN Punten: 40
Junior Member

mmx's avatar

Rep kracht: 0 mmx is op de goede weg
Ik heb deze Zelda ook en vind dit echt de moeite waard .however ik had ooit een snes 16 bit en dat vond ik toen en dat vond ik toen echt super vet cool .Nu zit ik in skyward hier en zo vast als een huis "Lanayru Mining Facility".
mmx is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten