Oud 26 november 2009, 21:57   #1
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
[OT] The Legend of Zelda: Skyward Sword

Zelda Wii, ook wel Zelda 2010 genoemd, wordt de nieuwste Zelda game in de serie. Waarschijnlijk komt de game dus in 2010 uit en speel je opnieuw met Link. Zoals alle andere Zelda games. Hier kunnen we alles bespreken over de game en daar omheen.

De game is aandekonding in 2009 op de E3 door Nintendo. Miyamoto (bedenker van onder andere Zelda, Mario, Captain Falcon en vele andere) heeft bevestigd dat de dingen in de artwork die hieronder te bewonderen is een grote rol gaan spelen. Hiermee doelt hij op de vrouw die voor Link staat. De gamers denken dat dat Links ‘Master Sword’ wordt.

Ook de besturing wordt anders vergeleken met het vorige Wii deel, Twilight Princess. Miyamoto en zijn team zitten eraan te denken om de game Wii MotionPlus compatibel te maken, of zelfs exclusive.

Ook over de graphics is een uitspraak gedaan. Het Zelda-team was onder de indruk van de graphics van Monster Hunter 3 en ze willen hier over heen gaan. De game zal dus van hoge kwaliteiten zijn. Ook waren er een aantal geruchten rondom de ‘third-person view’.

PS: verwar deze game niet met Twilight Princess!
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2009, 22:05   #2
Dordt-Elite
XGN Punten: 7131
Addict

Dordt-Elite's avatar

Rep kracht: 29 Dordt-Elite is op de goede weg
ik verwacht dat het gewoon weer een super spel wordt, ik ben tot nu toe fan van alle Zelda games.
ik zit er eigenlijk meer op te hopen dat Nintendo binnenkort of over een tijdje met een nieuwe console komt, die ook HD ondersteunt en dat daar dan ook weer een nieuwe Zelda op komt... dan komt hij waarschijnlijk nog meer tot zijn recht...
Maar Hoge verwachtingen dus
Oud 26 november 2009, 22:41   #3
ghalid18
XGN Punten: 3886
Extreem Forum Gebruiker

ghalid18's avatar

Rep kracht: 20 ghalid18 is op de goede weg
zelda is een van mijn beste games aller tijden die ik heb gespeeld
dus als die komt ga ik die zeker halen

ik heb van ocarina of time tot twilight gespeeld gewoon allemaal prachtig
die verhalen zijn gewoon super niks kan tippen aan de storyline van zelda

heb zeker hoge verwachtingen
men had ook gezegd dat we een Link zullen zien die we nooit hebben gezien!
Oud 27 november 2009, 12:36   #4
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghalid18 Bekijk bericht
zelda is een van mijn beste games aller tijden die ik heb gespeeld
dus als die komt ga ik die zeker halen

ik heb van ocarina of time tot twilight gespeeld gewoon allemaal prachtig
die verhalen zijn gewoon super niks kan tippen aan de storyline van zelda

heb zeker hoge verwachtingen
men had ook gezegd dat we een Link zullen zien die we nooit hebben gezien!
Laat maar komen dan, als Toon Link (imo 1 van de beste Nintendo characters) maar niet verdwijnt.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Oud 28 november 2009, 11:12   #5
The Duke
XGN Punten: 2008
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Ik hoop dat deze game in 2010 verschijnt, maar ik had ook al nieuwsberichten gelezen dat het 2011 gaat worden. Wat vinden jullie er btw van dat er wordt overwogen dat je kunt vliegen in deze nieuwe Zelda? Link in een luchtschip of misschien wel iets met die uil uit o.a. OoT...
The Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 11:14   #6
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Duke Bekijk bericht
Ik hoop dat deze game in 2010 verschijnt, maar ik had ook al nieuwsberichten gelezen dat het 2011 gaat worden. Wat vinden jullie er btw van dat er wordt overwogen dat je kunt vliegen in deze nieuwe Zelda? Link in een luchtschip of misschien wel iets met die uil uit o.a. OoT...
Niet cool, ook niet met een boot en al helemaal niet als er een superman draai aan Link wordt gegeven en dat die een cape'je krijgt en zelf kan vliegen.
Dat vliegen hoort niet bij Zelda vind ik.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Oud 28 november 2009, 13:32   #7
The Duke
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Critfire Bekijk bericht
Niet cool, ook niet met een boot en al helemaal niet als er een superman draai aan Link wordt gegeven en dat die een cape'je krijgt en zelf kan vliegen.
Dat vliegen hoort niet bij Zelda vind ik.
Ik heb ook wel mijn twijfels over dat vliegen... Zelda wordt op deze manier steeds iets moderner? Voor je het weet zit Link straks in een auto. Nou, we zullen zien hoe het zal uitpakken hé.
Oud 28 november 2009, 14:24   #8
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Ach ja mocht Link gaan vliegen in dit deel ik weet zeker dat Nintendo er dan nog iets moois van weet te maken dat kunnen ze tot nu toe met elke Zelda.
Nemesis NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 17:43   #9
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Ze maken er zeker weten wel wat moois van. Dat sowieso.
Oud 03 december 2009, 09:33   #10
Dordt-Elite
Addict

Dordt-Elite's avatar

Dat is 1 ding dat cker is , maar wat wordt dit keer het verhaal en waar gaat het allemaal gebeuren...
behoudt link zijn oude wapens of komt er iets nieuws bij kijken....
allemaal onbeantwoordde vragen
ik hoop dat we een spel kunnen verwachten dat gewoon grafisch heel hoog staat en die elke gamer weet te boeien, okay aan de story line zal het niet gaan liggen denk ik... maar denk wel dat ze ervoor moeten gaan zorgen dat hij gewoon heel mooi wordt. dan niet alleen grafisch maar ook het geluid etc.
Oud 03 december 2009, 12:30   #11
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dordt-Elite Bekijk bericht
Dat is 1 ding dat cker is , maar wat wordt dit keer het verhaal en waar gaat het allemaal gebeuren...
behoudt link zijn oude wapens of komt er iets nieuws bij kijken....
allemaal onbeantwoordde vragen
ik hoop dat we een spel kunnen verwachten dat gewoon grafisch heel hoog staat en die elke gamer weet te boeien, okay aan de story line zal het niet gaan liggen denk ik... maar denk wel dat ze ervoor moeten gaan zorgen dat hij gewoon heel mooi wordt. dan niet alleen grafisch maar ook het geluid etc.
Het verhaal: Laten we dit keer is een ander verhaal nemen, Link moet Zelda redden.
Wapens: Sowieso al zijn oude wapens, maar een aantal nieuwe zal ook wel leuk zijn.

En de game wordt grafisch zeker weten mooi!
Oud 03 december 2009, 12:33   #12
Dordt-Elite
Addict

Dordt-Elite's avatar

heheheh een nieuw verhaal, Link red Zelda
Sounds familliar
Maar goed daar gaat het eigenlijk altijd wel om in de zelda games.
hoort er ook wel een beetje bij he
Oud 03 december 2009, 19:43   #13
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dordt-Elite Bekijk bericht
heheheh een nieuw verhaal, Link red Zelda
Sounds familliar
Maar goed daar gaat het eigenlijk altijd wel om in de zelda games.
hoort er ook wel een beetje bij he
Netzoals die Super Mario games. Mario moet Peach redden. Toch worden we het nooit zat. Tenminste, ik dan.
Oud 24 januari 2010, 12:34   #14
The Duke
Blablabla

The Duke's avatar

Zelda Wii-details gelekt? ...

Citaat:
Onlangs kwam de Japanse website 2chan (vergelijkbaar met het Engelstalige 4chan) met een hele stapel ‘gelekte informatie’ over Zelda Wii. Normaal gesproken nemen we dit soort geruchten niet serieus, maar kijkend naar de geschiedenis van 2chan, wat betreft geruchten over games, zou hier best wel eens wat van waar kunnen zijn. Wat voor geschiedenis, vraag je je af? 2chan was de eerste website met ware informatie over alle Kingdom Hearts-delen. Sterker nog, 2chan had deze informatie veel eerder online dan toen het publiekelijk bekend werd gemaakt. Daarnaast wisten ze ons te informeren over The Legend of Zelda: The Wind Waker, twee maanden voordat deze info officieel werd. Ook nieuws rondom Resident Evil 4 én 5 en over Metal Gear Solid 4 hadden zij als eerste online staan.

We sommen de nieuwe informatie over Zelda Wii even voor je op:

• het zal mogelijk zijn om te kiezen of je links- of rechtshandig bent, voordat je met het spel begint
• de gameplay- en basistechnieken in de game zijn reeds ontwikkeld
• het ontwikkelingsteam is nu bezig met het bijschaven van het verhaal en de characters
• in het dorp waar je het avontuur begint woont een herbergier met een zoon. Deze zoon kijkt nogal tegen Link op
• het zwaard in de bekende game-art is niét de Master Sword. Deze zou namelijk niet verschijnen in de game
• de naam van het meisje in het schilderij is waarschijnlijk Adelle, Adella, of Aderu. Ze zal je niet volgen tijdens het spel
• Link’s zwaard is speciaal. Je zult hem kunnen upgraden met verschillende vaardigheden. Daarnaast zal het meisje, uit het stuk artwork, met jou kunnen communiceren door middel van het zwaard
• Link neemt misschien weer de rol van de Hero of Time aan. Dit zou ermee te maken kunnen hebben dat de game een sequel op Majora’s Mask is
• je zult wederom gevechten uitvoeren, rijdend op je paard Epona
• je zult gaan tijdreizen
• de game speelt zich ook buiten Hyrule af, of misschien zelfs wel helemaal niet in Hyrule

Nogmaals, dit zijn geruchten. Neem het niet te serieus, hoewel er best wel eens wat van waar zou kunnen zijn, gezien de geschiedenis van 2chan.
Bron: N-Zone.
Oud 24 januari 2010, 13:28   #15
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
ik zou het echt slecht vinden als het niet meer in Hyrule af zou spelen

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten