|
|
#1 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
[OT] The Legend of Zelda: Skyward Sword
![]() Zelda Wii, ook wel Zelda 2010 genoemd, wordt de nieuwste Zelda game in de serie. Waarschijnlijk komt de game dus in 2010 uit en speel je opnieuw met Link. Zoals alle andere Zelda games. Hier kunnen we alles bespreken over de game en daar omheen. De game is aandekonding in 2009 op de E3 door Nintendo. Miyamoto (bedenker van onder andere Zelda, Mario, Captain Falcon en vele andere) heeft bevestigd dat de dingen in de artwork die hieronder te bewonderen is een grote rol gaan spelen. Hiermee doelt hij op de vrouw die voor Link staat. De gamers denken dat dat Links ‘Master Sword’ wordt. Ook de besturing wordt anders vergeleken met het vorige Wii deel, Twilight Princess. Miyamoto en zijn team zitten eraan te denken om de game Wii MotionPlus compatibel te maken, of zelfs exclusive. Ook over de graphics is een uitspraak gedaan. Het Zelda-team was onder de indruk van de graphics van Monster Hunter 3 en ze willen hier over heen gaan. De game zal dus van hoge kwaliteiten zijn. Ook waren er een aantal geruchten rondom de ‘third-person view’. PS: verwar deze game niet met Twilight Princess! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 7131
Addict
Rep kracht: 29
![]() |
ik verwacht dat het gewoon weer een super spel wordt, ik ben tot nu toe fan van alle Zelda games.
ik zit er eigenlijk meer op te hopen dat Nintendo binnenkort of over een tijdje met een nieuwe console komt, die ook HD ondersteunt en dat daar dan ook weer een nieuwe Zelda op komt... dan komt hij waarschijnlijk nog meer tot zijn recht... Maar Hoge verwachtingen dus |
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 3886
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 20
![]() |
zelda is een van mijn beste games aller tijden die ik heb gespeeld
dus als die komt ga ik die zeker halen ik heb van ocarina of time tot twilight gespeeld gewoon allemaal prachtig die verhalen zijn gewoon super niks kan tippen aan de storyline van zelda heb zeker hoge verwachtingen men had ook gezegd dat we een Link zullen zien die we nooit hebben gezien! |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Forum-Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 2008
Blablabla
Rep kracht: 15
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik hoop dat deze game in 2010 verschijnt, maar ik had ook al nieuwsberichten gelezen dat het 2011 gaat worden. Wat vinden jullie er btw van dat er wordt overwogen dat je kunt vliegen in deze nieuwe Zelda? Link in een luchtschip of misschien wel iets met die uil uit o.a. OoT...
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Forum-Legende
|
Citaat:
Dat vliegen hoort niet bij Zelda vind ik. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Blablabla
Citaat:
Nou, we zullen zien hoe het zal uitpakken hé. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 7131
Addict
Rep kracht: 29
![]() |
Dat is 1 ding dat cker is , maar wat wordt dit keer het verhaal en waar gaat het allemaal gebeuren...
behoudt link zijn oude wapens of komt er iets nieuws bij kijken.... allemaal onbeantwoordde vragen ik hoop dat we een spel kunnen verwachten dat gewoon grafisch heel hoog staat en die elke gamer weet te boeien, okay aan de story line zal het niet gaan liggen denk ik... maar denk wel dat ze ervoor moeten gaan zorgen dat hij gewoon heel mooi wordt. dan niet alleen grafisch maar ook het geluid etc. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Forum-Legende
|
Citaat:
Wapens: Sowieso al zijn oude wapens, maar een aantal nieuwe zal ook wel leuk zijn. En de game wordt grafisch zeker weten mooi! |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Forum-Legende
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Blablabla
Zelda Wii-details gelekt? ...
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:42. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Nou, we zullen zien hoe het zal uitpakken hé.
Lineaire weergave