Oud 13 juli 2011, 10:33   #1
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
[OT] Kirby Wii

Kirby Wii

Genre: Actie
Releasedatum: 2011
Franchise: Kirby
Ontwikkelaar: Hull Institute
Uitgever: Nintendo
GAMEPAGINA

You Tube

Ik heb hier vorige week bij Nintendo twee demo levels mee mogen spelen en - hoewel ik dat niet snel zeg over Wii-spellen - het is echt een supervette game! Eentje waarvoor je een Wii in huis gaat halen.

Het is vier speler co-op (waar zie je dat tegenwoordig nog?) en het werkt met een drop-in / drop-out systeem dus iedereen kan altijd op elk moment een spel joinen (bijvoorbeeld jij en je broer zijn bezig, je vader komt thuis en en die wil mee doen, hij schuift aan en knalt gelijk lekker mee).

Je hebt verschillende karakters die allemaal hun eigen krachten kennen en natuurlijk Kirby die hele vette dingen kan. Hoewel ik vond dat Kirby iets te veel macht had nog in deze demo versie, maar misschien gaat dat nog veranderen. Kirby was nu een beetje onoverwinnelijk.

Oftewel hugo zegt: In de gaten houden deze game! Ook voor mensen die nog geen Wii hebben, dat ding kost niet veel meer en met deze game is het zeker een aanschaf waard!
Oud 13 juli 2011, 12:15   #2
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Je klinkt wel heel enthousiast Ik ga hem vast en zeker kopen. Heb al een Wii, dus ben er dan wat minder aan kwijt ^.^
Oud 18 juli 2011, 02:31   #3
markiewong
XGN Punten: 539
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 markiewong is op de goede weg
Moet...deze...game...hebben Rofl
Nintendo is eigelijk wel een beetje laat...De eerste exclusive zelda en kirby voor de Wii
markiewong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 11:56   #4
The Duke
XGN Punten: 2008
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Nintendo of America heeft op de Comic-Con de nieuwe naam aangekondigd voor Kirby Wii. De nieuwe naam is: Kirby Returns to Dreamland.

Citaat:
Vooralsnog had de game de naam Kirby Wii maar inmiddels heeft het spel een nieuwe naam gekregen: Kirby Returns to Dreamland. Dit heeft een woordvoerder van Nintendo laten weten.
The Duke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten