|
|
#1 |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
[OT] Kirby Wii
Kirby Wii
Genre: Actie Releasedatum: 2011 Franchise: Kirby Ontwikkelaar: Hull Institute Uitgever: Nintendo GAMEPAGINA Ik heb hier vorige week bij Nintendo twee demo levels mee mogen spelen en - hoewel ik dat niet snel zeg over Wii-spellen - het is echt een supervette game! Eentje waarvoor je een Wii in huis gaat halen. Het is vier speler co-op (waar zie je dat tegenwoordig nog?) en het werkt met een drop-in / drop-out systeem dus iedereen kan altijd op elk moment een spel joinen (bijvoorbeeld jij en je broer zijn bezig, je vader komt thuis en en die wil mee doen, hij schuift aan en knalt gelijk lekker mee). Je hebt verschillende karakters die allemaal hun eigen krachten kennen en natuurlijk Kirby die hele vette dingen kan. Hoewel ik vond dat Kirby iets te veel macht had nog in deze demo versie, maar misschien gaat dat nog veranderen. Kirby was nu een beetje onoverwinnelijk. Oftewel hugo zegt: In de gaten houden deze game! Ook voor mensen die nog geen Wii hebben, dat ding kost niet veel meer en met deze game is het zeker een aanschaf waard! ![]() |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
XGN Punten: 2008
Blablabla
Rep kracht: 15
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nintendo of America heeft op de Comic-Con de nieuwe naam aangekondigd voor Kirby Wii. De nieuwe naam is: Kirby Returns to Dreamland.
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:41. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave