Oud 10 februari 2012, 12:26   #31
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Nog geen last van gehad eerlijk gezegd, alles loopt zeer vlot en ik ga eerlijk zijn, het is één van de betere rpg's die ik ooit al heb gespeeld. Al zijn er nog kleine foutjes zoals conversaties & achtergrondgeluiden. In het begin kom je namelijk hier en daar een gewonde tegen en als je dan praat met iemand in de buurt hoor je de hele tijd gekreun tijdens dat gesprek. Wel wat vervelend maar verder heb ik nog geen fouten/bugs/glitches tegen gekomen.

Heb trouwens redelijk vlug een Fateweaver gebruikt om mijn punten te resetten, heb nu alles zitten in hamers, pijl & boog en qua magie die frostaanval. Tevens kan je zo al enkele trophies halen door bijvoorbeeld de Destiny kaart "Jack Of All Trades" te kiezen of een "Hybride Class" te maken.
Oud 10 februari 2012, 16:16   #32
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Update

Je kan nu onderaan de 1ste post Alchemie recepten terugvinden voor potions te maken. Laat hier weten als je nieuwe vind, dan voeg ik ze toe.
Oud 11 februari 2012, 17:23   #33
kingdoms_of_amalur
XGN Punten: 20
Nieuwkomer

kingdoms_of_amalur's avatar

Rep kracht: 0 kingdoms_of_amalur is op de goede weg
Heb speciaal een account aangemaakt om te kunnen reageren. Zo te zien weten jullie allemaal er al best veel vanaf .

Ik heb amalur sinds donderdag en ben volop aan het spelen. Ik heb besloten shadowcaster te worden. Ben nu al in de 3de kaart van de 6 (6 is shadowcaster). Mijn 'dodge' is nu een teleport, echt heel vet om te zien. Heb op de ps3 store ook de bonus pakketten gekocht. (best wel verslaaft eigenlijk ).

Maare ik heb ff een vraag. Ik ben dat ras met smitting +2. Moet je smithing helemaal tot het laatste 'perk' trainen om ziek gekke armor te maken, of kan je deze vinden? Hopelijk kan ik weer verder met smithing want het levert dikke winst op. Heb 25.000 coints
kingdoms_of_amalur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2012, 18:12   #34
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1639
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingdoms_of_amalur Bekijk bericht
Maare ik heb ff een vraag. Ik ben dat ras met smitting +2. Moet je smithing helemaal tot het laatste 'perk' trainen om ziek gekke armor te maken, of kan je deze vinden? Hopelijk kan ik weer verder met smithing want het levert dikke winst op. Heb 25.000 coints
Ik zit nu op de 20/25 uur en kan je zeggen dat je eigenlijk de beste armor al vrij snel kan kopen, en sommige quests geven je als beloning ook coole armor of wapens.
Ik heb zelf mijn smithing op 6 nu en volgens mij kan ik best coole dingen maken (tot 3 van de 4 extra opties) alleen kan ik voor geen enkel armor of wapen het eerste (core) component vinden, en ze worden ook niet verkocht...

Vandaag in Rathir aangekomen, m'n eerste grote stad: wauw wat ziet het er gruwelijk uit! En ik kreeg weer een beetje het ouwe JRPG gevoel van vroeger: elke nieuwe (grote) stad bood weer unieke armors aan. Het koste een godsvermogen maar ik heb nu een kompleet sylvanite armor!! Ziet er een beetje uit als een glass armor in Skyrim.
TheLegendOf1977 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2012, 10:06   #35
Madara Uchiha
XGN Punten: 219
Senior Member

Madara Uchiha's avatar

Rep kracht: 0 Madara Uchiha is van onbekende status
Is dit een aanrader om te kopen ?
Oud 12 februari 2012, 10:43   #36
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1639
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madara Uchiha Bekijk bericht
Is dit een aanrader om te kopen ?
Zeker weten!! Als je een beetje van RPG's houd kan je hem gewoon niet laten liggen! Het verhaal zal je niet over een paar jaar nog bijgebleven zijn maar ik kan niet stoppen met spelen...
TheLegendOf1977 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2012, 12:58   #37
kingdoms_of_amalur
Nieuwkomer

@ TheLegendOf1977

Haha okee, bedankt voor je hulp:p
Misschien dat het raar klinkt, maar ik hecht veel waarde aan mijn armor. Ik vind gewoon dat mijn personage er ziek uit moet zien. Ken je de armor van de House of Ballads? Die is echt heel vet.

Wat wil jij eigenlijk worden? Shadowcaster of Champion ofzo.
Oud 12 februari 2012, 14:09   #38
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Zijn er mensen die het erg zouden vinden als ik de Alchemy guide in het Engels post? Het is namelijk zo dat ik voor PS3Trophies.org (site voor trophyhunters) een volledig topic heb gemaakt omtrent alchemie recepten. Als ik deze in het Nederlands moet omzetten ben ik kei lang bezig. Ik kan ook gewoon de link toevoegen natuurlijk.

Laat hier iets weten, hier is alvast de link naar dat topic:

http://www.ps3trophies.org/forum/kin...gredients.html
Oud 13 februari 2012, 13:49   #39
ghalid18
XGN Punten: 3886
Extreem Forum Gebruiker

ghalid18's avatar

Rep kracht: 20 ghalid18 is op de goede weg
Ik vindt deze game gewoon verslavend. IK heb al 72 uren geklopt. Alle factions en main quest uitgespeeld. Ik heb ook rond de 100 of meer, side quest uitgespeeld. Ik heb rond 1800000 gold en weet niet wat ik ermee moet doen.

Mijn top factions: - House of valor
- Scholia of arcania
- House of sorrow
- Warsworn
- House of ballads
- Travelers

Ben al level 39 en heb voor archmage( bijna onsterfelijk) gekozen als top tier destiny. De gebieden zijn wel prachtig en kleurrijk.
Oud 13 februari 2012, 16:36   #40
kingdoms_of_amalur
Nieuwkomer

Wat een heerlijke game is dit toch! Ben nu bij mijn eerste grote stad. Ben blij dat spelers de mogelijkheid krijgen om tijdens de game alles overnieuw in te kunnen vullen. Bij Skyrim moest je altijd overnieuw beginnen.

Ik heb nu besloten om van Shadowcaster af te zien en een Universialist te worden. Fateweaven is bij mij behoorlijk duur geworden zeg . Ben nu level 14.

Welk niveau spelen jullie eigenlijk? Ik op Hard, maar soms valt me wel op dat bijv. wolven ineens heel veel levenspunten hebben :o
Oud 15 februari 2012, 17:19   #41
kingdoms_of_amalur
Nieuwkomer

Nog een vraagje voor mensen met goede armor

Zijn er ook armors met een lange cape?
Oud 17 maart 2012, 12:06   #42
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

De trailer voor de volgende DLC: The Legend Of Dead Kel

http://www.gametrailers.com/video/th...doms-of/728182
Oud 17 maart 2012, 12:35   #43
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ik heb de game nu ongeveer 15 minuten gespeeld. Is het begin gewoon een stuk saaier dan de rest?
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2012, 12:47   #44
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Ik heb de game nu ongeveer 15 minuten gespeeld. Is het begin gewoon een stuk saaier dan de rest?
Weet niet echt wat je bedoeld met "saai". Vond het interessant vanaf het begin al, je moet je natuurlijk wel proberen te verdiepen in het verhaal.

Weet niet meer exact hoeveel uur ik er ingestoken heb, geloof 150 uur ofzoiets, dus zegt wel genoeg over hoe interessant ik het vond om elke Quest te doen die er was.

Maar de facties hebben natuurlijk elk hun speciaal verhaal, je hebt The House Of Ballads, The House Of Sorrows, Warsworn, Scholia Arcana & de Travelers. En verder kom je hier en daar nog groepen tegen maar dat is niet echt een verhaal op zich, zoals Motus Mining, The House Of Vengeance enz.

Vond persoonlijk The House Of Ballads erg origineel en amusant om te doen. De rest was ook wel leuk maar niet zo leuk als deze.

TIP trouwens begin meteen op Hard! Ik heb namelijk alle trophies behalve deze en ik stel hem even uit omdat ik anders te lang weer bezig ben en nu nog andere games heb om te doen. Hoe meer sidequests je doet hoe makkelijker het toch na een tijd wordt.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten