Oud 13 augustus 2010, 15:25   #241
GE niss
XGN Punten: 16074
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 78 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
You Tube

You Tube
Oud 13 augustus 2010, 15:55   #242
Dravir
XGN Punten: 7579
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 43 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
ik kijk wel, ik ga er niet speciaal kinect voor kopen, zeker als kinect zo duur blijkt te zijn...
hopelijk kan je het dus ook met de gewone controller spelen (alsnog), we zullen zien

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2010, 17:34   #243
Campagne84
XGN Punten: 571
Junior Member

Campagne84's avatar

Rep kracht: 0 Campagne84 is op de goede weg
ik wordt een beetje moe van die blije mensen reclames, ze zijn nog erger dan wii reclames. vanaf nu ga ik ze ook gewoon niet meer kijken.
Oud 13 augustus 2010, 17:55   #244
Oliwier
XGN Punten: 775
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
als je voor dat spel kintec moet kopen dan koop ik geen van beiden(ook al is dat spel gratis)
Oliwier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2010, 21:15   #245
GE niss
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 78 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dravir Bekijk bericht
ik kijk wel, ik ga er niet speciaal kinect voor kopen, zeker als kinect zo duur blijkt te zijn...
hopelijk kan je het dus ook met de gewone controller spelen (alsnog), we zullen zien
Hahaha je durft gewoon weg niet tegen mij haha
Oud 13 augustus 2010, 23:38   #246
mathy 16
XGN Punten: 2086
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
het lijkt wel de mario kart van MS
en dat was een succes dus ik denk dat joyride het wel goed zal doen
Oud 14 augustus 2010, 00:02   #247
Dravir
XGN Punten: 7579
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 43 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GE niss Bekijk bericht
Hahaha je durft gewoon weg niet tegen mij haha
Een klein beetje, maar dat is gewoon de spanning. Heb jij er het geld dan wel voor over?

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 september 2010, 18:43   #248
GE niss
GhostElite.EU

GE niss's avatar

You Tube
Oud 08 september 2010, 20:10   #249
assaultpr0
XGN Punten: 2936
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 19 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ik vind het er erg leuk uitzien, de graphics vind ik nog best mooi eigenlijk, maar niet een game waar je kinect voor koopt.

Uploaded with ImageShack.us
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 september 2010, 20:14   #250
stephanj10
XGN Punten: 4238
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 24 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Volgens mij ben je 1 van de weinige die joy ride echt volgt.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten