Oud 26 september 2009, 00:41   #1
GE niss
XGN Punten: 16074
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 78 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
[OT] Joy Ride

You Tube

Tijdens een persconferentie van Microsoft is de aan eerste free-to-play avatar game 'Joyride' onthuld door Big Part, onderdeel van Microsoft Game Studios. 'Joyride' komt ergens deze winter uit op Xbox Live Arcade en het wordt ook nog eens gratis. Maar om meer mogelijkheden te krijgen in de free-to-play avatar race game, zalje echter wel wat microsoft points er bij moeten nemen.

De info video toonde kleurrijke auto's, die verschillende looks gegeven konden worden. Deze autootjes racen tegen elkaar over parcoursen waar grote jumps gemaakt kunnen worden en loopings voor spektakel zorgen. En je kan de free-to-play avatar game 'Joyride' online met vrienden spelen en ook lekker chill in je eentje offline tegen de game zelf.

Hoe kijken/verlangen jullie uit naar deze aankomende free-to-play avatar game 'Joyride'? En spreekt deze aankomende free-to-play avatar game 'Joyride' jullie al wat aan?

GAMEPLAY JOYRIDE
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-joy-ride/56972

Citaat:
Update: 05-06-2010
Joy Ride wordt Natal launchtitel
Volgens dergerlijke bronnen van een retailer zal Joy Ride op dezelfde dag van de release van Project Natal verschijnen, later dit jaar dus. Daarnaast is de gehele game aangepast om deze met Natal te kunnen spelen en zal deze game niet langer meer gratis zijn. Het wordt in ieder geval veel diepgaander, maar of het precies een bundel zal worden is nog niet bekend.

Quote:
The hope for us is that it will be a boxed release - we're still in the dark on that one - but it's definitely for Natal and will definitely be here for launch.

We've been told it will no longer be free to play, but that it's been completely reworked into a bigger, richer game than before.
Oud 26 september 2009, 00:48   #2
Cooky
XGN Punten: 9347
Stamgast

Cooky's avatar

Rep kracht: 22 Cooky zal snel beroemd wordenCooky zal snel beroemd worden
Dit lijk me een toffe game,zeker omdat hij ook nog eens gratis is.
Cooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 05:33   #3
stoffie
XGN Punten: 2570
pro gamer

stoffie's avatar

Rep kracht: 0 stoffie is op de goede weg
Lijkt me een erg leuke game en het feit dat ie gratis is speelt ook een grote rol.
Oud 26 september 2009, 09:44   #4
Fido
XGN Punten: 2000
Stamgast

Rep kracht: 9 Fido zal snel beroemd worden
tuurlijk maar lijkt me zowiezo ook erg leuk worden, maar gratis is nooit verkeerd natuurlijk
Fido is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 12:18   #5
GE niss
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 78 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoffie Bekijk bericht
Lijkt me een erg leuke game en het feit dat ie gratis is speelt ook een grote rol.
Voor het eerst dat een avatar game mij aan spreekt, leukt racen jumpe in the air met je wagentje, terwijl je eigen avatar er in zit :o) Leuk hedaan vindt ik, en natuurluuk ook dat die game graties is.. . denk dan ook wel dat het een leuke avatar game van microsoft gaat worden, en hopen natuurlijk op nog meer van die graties avatar games.. . en ook schooter avatar games waar je elkaar kan af schieten :o)
Oud 26 september 2009, 13:44   #6
Julian
XGN Punten: 5521
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 49 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Ik denk dat Mario Kart me meer aanspreekt.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 15:43   #7
Dravir
XGN Punten: 7579
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 43 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
ziet er leuk en kleurig uit, vooral free roaming achtig gedeelte lijkt me leuk

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 19:21   #8
GE niss
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dravir Bekijk bericht
ziet er leuk en kleurig uit, vooral free roaming achtig gedeelte lijkt me leuk
Mij ook hee, als ik jou was Dravir.. . zal ik die game zodra die uit maar snel de game gaan traine, want Dravir, in die game crash ik jou de weg af in Joy Ride ;o)
Oud 26 september 2009, 19:26   #9
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 43 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
moet ik je wel weer eerst ff toevoegen tot mijn vriendelijst voordat ik je kan verpletteren!

Oud 26 september 2009, 19:35   #10
GE niss
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dravir Bekijk bericht
moet ik je wel weer eerst ff toevoegen tot mijn vriendelijst voordat ik je kan verpletteren!
Dat is goed,doe maar als Joy Ride er is.. . voor dat je mij gaat verpletteren, heb ik allang een verpletterde actie veroorzaakt dat je dan zelf met barstende hoofdpijn zit.. .
Oud 26 september 2009, 20:19   #11
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

we zullen zien!

Oud 26 september 2009, 22:30   #12
stephanj10
XGN Punten: 4238
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 24 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
lijkt me wel leuk om te testen, vooral omdat er nu eindelijk eens wat gedaan met die avatars
Oud 27 september 2009, 10:50   #13
GE niss
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephanj10 Bekijk bericht
lijkt me wel leuk om te testen, vooral omdat er nu eindelijk eens wat gedaan met die avatars
Dat vindt ik ook, want alleen maar er naar kijken kleren veranderen en zien hoe ze bewegen is ook geen worst meer aan.. . Ze hadden Joy Ride er eigenlijk meteen er bij moeten droppe toen de laatste update kwam.. .
GE niss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2009, 11:38   #14
Cooky
XGN Punten: 9347
Stamgast

Cooky's avatar

Rep kracht: 22 Cooky zal snel beroemd wordenCooky zal snel beroemd worden
Jammer dat het nog even duurt voordat we hem kunnen spelen.
Cooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2009, 11:46   #15
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cooky Bekijk bericht
Jammer dat het nog even duurt voordat we hem kunnen spelen.
idd, maar dan is het ook echt een topspel, dat kan concurreren met PGR, forza, NFS, etc

Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten