Oud 13 januari 2011, 14:57   #766
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
das ook niet zo moeilijk gezien de challenges van vandaag, dan heb je de eerste 10.000 zo binnen
30.000 is zeker nice

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 14:58   #767
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
nee, ik heb denk ik 25k verdient in 2 uurtjes firefight en 8-10k met daily challenges.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2011, 21:01   #768
Braadworst
XGN Punten: 2842
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
wie heeft de nieuwe community playlist al gespeeld? moet je echt is doen met 4 mensen party echt vet

het is gewoon rugby met allemaal gravity hammers en plasma swords
Oud 25 januari 2011, 14:09   #769
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Grifball vond ik in halo 3 veel leuker, nu is de grav hammer zwakker geworden, en je loopt en springt gewoon niet hoog en snel genoeg om het echt super te laten zijn, maar het is alsnog best vermakjelijk.

Oud 25 januari 2011, 15:19   #770
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
ik heb het nog niet gespeeld, maar ik zal er wel eens naar gaan kijken.
griffbal in halo 3 vond ik altijd wel grappig. dan eindig je nog met heel wat kill streaks

Oud 25 januari 2011, 15:54   #771
Braadworst
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
je krijgt ook erg vaak 1000 punten dus je verdient ook veel
Oud 25 januari 2011, 16:37   #772
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

1000 punten? je bedoelt cR/credits? Dat is dan weer een meevaller voor zo'n leuk spelletje

Oud 25 januari 2011, 17:41   #773
Braadworst
0570

Braadworst's avatar

cR ja.......
Oud 14 februari 2011, 16:28   #774
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Hier een trailer van de nieuwe map pack die in maart komt.
Die muziek is trouwens echt vet.

You Tube

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2011, 19:34   #775
Braadworst
0570

Braadworst's avatar

deze mappack is beter dan noble mappack vind ik..
Oud 14 februari 2011, 20:07   #776
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Holy shizzle:

http://www.bungie.net/stats/reach/ga...yer=assaultpr0

Oud 15 februari 2011, 19:44   #777
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
Dat doe je goed
Oud 04 augustus 2011, 22:43   #778
mathy 16
XGN Punten: 2127
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Ik wist niet echt waar ik dit moest posten en ik wou er ook geen nieuw topic voor maken maareuh...
Bungie neemt afscheid van halo en kijkt naar hun verleden, hun heden en hun toekomst in hun ViDoc.

Oh Brave New World - ViDoc

Ik heb hem nog niet gezien aangezien hij 55 minuten duurt en ik er momenteel geen tijd voor heb. Ik zal daar morgen na het werk eens tijd van maken...

Ook zal 343i heel binnenkort de multiplayer van alle halo games op zich nemen en kunnen we een Title update verwachten die een aantal dingen zal gaan veranderen in de Reach multiplayer.
Oud 26 augustus 2011, 20:56   #779
mathy 16
XGN Punten: 2127
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Een trailer over de veranderingen die mee zullen komen met Halo CEA
http://www.youtube.com/watch?v=lgvQEy0-LFA&feature...

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten