Oud 17 februari 2010, 07:32   #31
Serg1337
XGN Punten: 1097
Sierra-1337

Serg1337's avatar

Rep kracht: 8 Serg1337 is gewoon heel erg aardigSerg1337 is gewoon heel erg aardigSerg1337 is gewoon heel erg aardigSerg1337 is gewoon heel erg aardigSerg1337 is gewoon heel erg aardig
owja, wie heeft de granadelauncher al gezien? ^^ (@ ViDoc), ziet er wel goed uit, volgens mij is dat de vervanger van de Brute shot (aangezien er geen brutes meer zijn, verwacht ik ook geen brute shot).
Serg1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 08:26   #32
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serg1337 Bekijk bericht
owja, wie heeft de granadelauncher al gezien? ^^ (@ ViDoc), ziet er wel goed uit, volgens mij is dat de vervanger van de Brute shot (aangezien er geen brutes meer zijn, verwacht ik ook geen brute shot).
wat is de link? want ik heb nog geen plaatje gezien...

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 15:58   #33
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ik ga ook zeker weten de beta totdat reach uitkomt helemaal verrotspelen, nu speel ik ook regelmatig halo 3, maar dat word echt niet normaal;p
assaultpr0 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 16:03   #34
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Ik ga ook zeker weten de beta totdat reach uitkomt helemaal verrotspelen, nu speel ik ook regelmatig halo 3, maar dat word echt niet normaal;p
Sluit ik mij zeker bij aan dit word net zo vet als de Halo3 beta destijds.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 16:38   #35
Stinus
XGN Punten: 914
Extreem Forum Gebruiker

Stinus's avatar

Rep kracht: 29 Stinus zal snel beroemd worden
zullen we even een lijstje maken met XGN Halo Reach Beta spelers? Dan kunnen we gezamelijk de game checken
Stinus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 16:41   #36
zzzzzmura
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stinus Bekijk bericht
zullen we even een lijstje maken met XGN Halo Reach Beta spelers? Dan kunnen we gezamelijk de game checken
Goed idee Stijn.

Luctor et Ejaculator
Oud 17 februari 2010, 17:00   #37
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
geef jullie namen (gt) maar op, dan post ik ze in de begintopic

Oud 17 februari 2010, 18:40   #38
InStaKiLL
XGN Punten: 3164
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Ik doe ook mee: Snowflake013
Oud 17 februari 2010, 18:42   #39
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stinus Bekijk bericht
Welke beta? En wanneer?
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 18:44   #40
InStaKiLL
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Begin mei van halo reach. Online beta.
Oud 17 februari 2010, 18:49   #41
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InStaKiLL Bekijk bericht
Begin mei van halo reach. Online beta.
Hoe kan je die krijgen dan?
Oud 17 februari 2010, 18:54   #42
zzzzzmura
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Critfire Bekijk bericht
Hoe kan je die krijgen dan?
Moet je Odst hebben.

Luctor et Ejaculator
Oud 17 februari 2010, 19:00   #43
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zzzzzmura Bekijk bericht
Moet je Odst hebben.
Aah, jammer Dan kan ik dus niet meedoen. Ben niet van plan om ODST te gaan kopen
Oud 17 februari 2010, 19:15   #44
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

doen jullie mee?
dan voeg ik jullie even toe op pagina 1

Oud 17 februari 2010, 19:17   #45
InStaKiLL
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Ik zeker weten.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten