|
|
#1 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[OT] Halo Reach
Aangezien er van dit spel nog geen echt topic was, dacht ik, ik maak er maar één.
![]() Ik heb ook al meteen wat om toe te voegen: Filmpje gaat over de ontwikkelaars, mensen van Bungie, en ook zijn er ingame beelden te zien! Ik moet zeggen dat ik het er erg veelbelovend uit vind zien! ![]() gaat over verschillende wapens, hoe die klinken bij halo 3 en bij de nieuwe halo reach. Wie doet er mee met de game checken? ![]() XGN Halo Reach Beta spelers: Dravir: ![]() zzzzzmura: ![]() assaultpr0: ![]() Saint KaaS: / Stinus: ![]() InStaKiLL: ![]() Serg1337: ![]() Kinghim: ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN-Verslaafd
nog een leuk filmpje:
gaat over verschillende wapens, hoe die klinken bij halo 3 en bij de nieuwe halo reach. de op 1 na laatste is denk ik een soort van upgrade van de battle rifle. en het laatste wapen klinkt echt heel erg vet, jammergenoeg is er geen afbeelding van. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN-Verslaafd
maar voordat 'het' neerkomt hoor je ook nog en aantal rare piepjes, meer wat moet doet denken aan spartan laser...
mij lijkt het logischer dat het een soort van rocketlauncher is met geleiding (alsof je er inzit en de granaat kan besturen). aan de andere kant hoor je dat er meerdere 'dingen' neerkomen, daardoor lijkt m'n eerste gedachte niet te kunnen. nog meer mensen een idee? @critfire: die ziet er idd erg indrukwekkend uit! vooral als ze zo op hem inzoomen en die mond ineens opengaat |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
XGN Punten: 2924
brombrom
|
Citaat:
.Ik denk zelf dat het een soort geweer is dat meerdere kogels afschiet die een object achtervolgt zoiets met rockets of grenades. Ohja die battle rifle klinkt ook 10X beter ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
XGN Punten: 3886
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 20
![]() |
...............euhhm game van het jaar
vergeet die exclusives niet van ps3 of misschien van de WII(zelda 2, SMG2, Metroid, ...) maar dat kan goed zijn dat xbox360 het zal maken aangezien halo reach en Alan Wake veelbelovend lijken. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 3164
WHATS UP
Rep kracht: 28
![]() ![]() ![]() |
Nou ja, GOTY zal voor iedereen anders zijn. God of war 3 heeft ook een hele grote kans. Ook The last guardian op de ps3 heft een grote kans. MAar mijn interesse ligt meer bij halo reach, Alan Wake, Splinter cell convinction, COD:VIETNAM en Ninety nine nights 2.
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

.
.
Lineaire weergave