Oud 07 juni 2011, 22:03   #1
mathy 16
XGN Punten: 2127
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
[OT] Halo: Combat Evolved Anniversary

Halo: Combat Evolved Anniversary

DEVELOPER
343 Industries
PUBLISHER
Microsoft Game Studios
GENRE
First Person Shooter
CONSOLE
Xbox 360

Naast Halo 4 werd er op de E3 ook nog Halo CE Anniversary aangekondigd. Ik was heel blij toen ik hoorde dat ze nu écht een remake gingen maken van mijn eerste xbox game ooit. Hieronder de eerste trailer.

Trailers
Halo Combat Evolved Anniversary Debut Trailer

Halo Anniversary Exclusive look at 343 Studios

Het spel wordt gelanceerd vanwege het 10-jarig bestaan van de geweldige serie waar we allemaal heel veel van houden. Het heeft gamers de kans om de nostalgische missies van Halo: CE opnieuw te spelen en om nieuwe mensen nogmaals te introduceren in de wereld van Halo.

Wat we allemaal weten uit bovenstaande trailer:
- De campagne zal volledig speelbaar zijn in een nieuw, modern jasje
- We zullen via Xbox live samen missies kunnen spelen, zoals bij vorige Halo-titels
- In de multiplayer zullen we op de 7 beste halo-maps kunnen moorden uit alle halo games ooit

Het spel zal precies op 15 november 2011 in de schappen liggen omdat Halo CE 10 jaar geleden op diezelfde dag uitkwam.

Screenshots
Meestal zijn het eerst hoe het eruit zag in Halo CE en daarna hoe het er zal gaan uitzien in Anniversary

Silent Cartographer CE

Silent Cartographer Anniversary

Silent Cartographer CE

MP-map Beaver Creek

MP-map Damnation

MP-map Damnation

MP-map Damnation

MP-map Damnation

MP-map Damnation

MP-map Damnation
Oud 07 juni 2011, 22:11   #2
mathy 16
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Nieuws-artikels

Citaat:
Halo Combat Evolved Anniversary bevat originele game, mogelijk 40 euro
De zojuist aangekondigde remake van de eerste Halo game gaat niet alleen de remake bevatten, maar nog veel meer!

Zo zal de game het met één druk op de knop toestaan om tijdens het spelen te wisselen tussen de oude, originele versie van Halo: Combat Evolved en de nieuwe, grafisch verbeterde versie. Verder zal de nieuwe versie niet alleen grafisch sterker zijn, maar zal de game aan de technische kant ook een tikje aangepast worden.

Maar fans hoeven niet bang te zijn dat de gameplay drastisch aangepast zal zijn. Texturen zijn dan wel volledig vernieuwd, physics zullen hetzelfde blijven. Verder wordt de game vooral op technisch gebied aangepast om bijvoorbeeld de co-op modus te ondersteunen en online gaming mogelijk te maken.

Verder zal Halo: Combat Evolved Anniversary niet voor de volle mep verkocht worden. Geruchten doen de ronde dat de game 39,99 euro gaat kosten, maar daar heeft Microsoft zelf nog niets over losgelaten.
Oud 07 juni 2011, 22:23   #3
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Wat nieuwe details:

- De game zal op schijf uitgebracht worden, maar 343 is ook op zoek naar andere distributiemogelijkheden
- Halo Waypoint zal, inclusief wat verrassingen, geïntegreerd worden in de remake van Combat Evolved
- Van de zeven multiplayer maps die in de game zitten, zal er één een Firefight map zijn
- Later kunnen we meer maps verwachten in de vorm van DLC
Oud 14 juni 2011, 15:31   #4
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Het is fijn om te zien dat er veel tijd in deze remake zit. Op de PlayStation 3 heb je allemaal van die 'HD' remakes van oude PS2 spellen. Maar die zijn gewoon wat geupscaled, textures wat hoger enzo. Deze game wordt gewoon op de Reach engine gebouwd (van wat ik heb begrepen) en ook nog eens voor de liefhebbers (zoals ik) de oude retro graphics.
Dit wordt denk ik de beste remake ooit gemaakt en hij komt hier ook zeker in huis
LDawg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2011, 01:13   #5
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Die screens zien er gewoon heel mooi uit, dus dit wordt denk ik idd wel een waardige remake.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2011, 12:13   #6
mathy 16
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Het wordt zeker en vast een hele nostalgische ervaring voor mij
Ik vind het echt heel vet dat ze dit gaan doen zonder ook maar een aanpassing te doen qua gameplay.
Het was zo vet om de oude needler te schieten op de manier zoals het vroeger was en het zeker tof om te horen dat het pistol opnieuw super krachtig gaat zijn....
Oud 20 juni 2011, 12:39   #7
LDawg
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Halo: CE Anniversary has Kinect support
The inclusion of the motion sensor in the 343 HD remake was confirmed by Microsoft Game Studios boss Phil Spencer.

Spencer also pointed once again to the growing application of motion control.

"As a first party we believe that Kinect will be important to all genres of games," he told Gamespot. "Be it racing games with Forza, combat games like Ryse, even games like Halo Anniversary has Kinect integration."

It's not yet clear how Kinect will be used in the Halo remake.

Spencer had already said that all first party 360 games are likely to have Kinect support in future, so this comes as little surprise.

343 has already detailed how Halo: CE Anniversary will differ from the original with the inclusion of things like jetpacks and the Reach engine for multiplayer.
Ik wist niet eens dat de game jetpacks zou bevatten, maar nu dus ook Kinect support.
Oud 20 juni 2011, 21:28   #8
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ze bedoelen in de multiplayer. De single player is 1 op 1 overgenomen.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 22:13   #9
LDawg
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Ze bedoelen in de multiplayer. De single player is 1 op 1 overgenomen.
Ohja, tuurlijk

Maar jetpacks heb ik wel in Reach gezien, hopelijk verneuken ze de multiplayer niet teveel. Die vond ik juist goed zoals hij was in het origineel
Oud 20 juni 2011, 22:24   #10
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
CE anniversary krijgt geen nieuwe MP, het zijn 7 remade maps voor de reach multiplayer die je erbij krijgt. Ook zullen ze een nieuwe multiplayer mode plaatsen met alleen die map en "klassieke" gameplay, maar daar hebben ze nog niet al teveel over losgelaten.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 23:27   #11
LDawg
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
CE anniversary krijgt geen nieuwe MP, het zijn 7 remade maps voor de reach multiplayer die je erbij krijgt. Ook zullen ze een nieuwe multiplayer mode plaatsen met alleen die map en "klassieke" gameplay, maar daar hebben ze nog niet al teveel over losgelaten.
Oh zo, ik ben duidelijk nog niet echt op de hoogte
Mmm, had toch gehoopt op de originele Halo CE multiplayer-ervaring. Maar dat zal dus tegenvallen ben ik bang. In Halo: Reach heb je nu ook wel een playlist genaamd Retro. Daarin speel je oude maps, gemaakt door de community met Forge. Ook zijn daar de instellingen (gravity, health regeneration etc) van de oude Halo in, maar toch vind ik het niet heel goed.
Ik wil gewoon Halo CE met betere graphics en wat extras, meer niet
Oud 27 juni 2011, 16:22   #12
Alteriss
XGN Punten: 584
Senior Member

Rep kracht: 0 Alteriss zal snel beroemd worden
Dus stoppen ze er gewoon de Reach Multiplayer in? En maken ze geen nieuwe? Dat vindt ik wel cheap als dat zo is.
Alteriss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 17:03   #13
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alteriss Bekijk bericht
Dus stoppen ze er gewoon de Reach Multiplayer in? En maken ze geen nieuwe? Dat vindt ik wel cheap als dat zo is.
Neenee, er komen remakes van originele maps, die je dan kunt spelen in de multiplayer van Halo Reach. Jij verdraait het
Oud 27 juni 2011, 17:19   #14
Alteriss
XGN Punten: 584
Senior Member

Rep kracht: 0 Alteriss zal snel beroemd worden
Maar als je geen reach hebt en wel deze game. ZIt de multiplayer van reach er dan bij in?
Alteriss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2011, 00:49   #15
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alteriss Bekijk bericht
Maar als je geen reach hebt en wel deze game. ZIt de multiplayer van reach er dan bij in?
Ik geloof dat je gewoon de hele Reach MP erbij krijgt, zoals ook bij Halo 3: ODST het geval was met de Halo 3 MP.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten