|
|
#1 |
|
XGN Punten: 2127
Forum-Koning
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[OT] Halo: Combat Evolved Anniversary
![]() DEVELOPER 343 Industries PUBLISHER Microsoft Game Studios GENRE First Person Shooter CONSOLE Xbox 360 Naast Halo 4 werd er op de E3 ook nog Halo CE Anniversary aangekondigd. Ik was heel blij toen ik hoorde dat ze nu écht een remake gingen maken van mijn eerste xbox game ooit. Hieronder de eerste trailer. Trailers Halo Anniversary Exclusive look at 343 Studios Het spel wordt gelanceerd vanwege het 10-jarig bestaan van de geweldige serie waar we allemaal heel veel van houden. Het heeft gamers de kans om de nostalgische missies van Halo: CE opnieuw te spelen en om nieuwe mensen nogmaals te introduceren in de wereld van Halo. Wat we allemaal weten uit bovenstaande trailer: - De campagne zal volledig speelbaar zijn in een nieuw, modern jasje - We zullen via Xbox live samen missies kunnen spelen, zoals bij vorige Halo-titels - In de multiplayer zullen we op de 7 beste halo-maps kunnen moorden uit alle halo games ooit Het spel zal precies op 15 november 2011 in de schappen liggen omdat Halo CE 10 jaar geleden op diezelfde dag uitkwam. Screenshots Meestal zijn het eerst hoe het eruit zag in Halo CE en daarna hoe het er zal gaan uitzien in Anniversary ![]() Silent Cartographer CE ![]() Silent Cartographer Anniversary ![]() Silent Cartographer CE ![]() Silent Cartographer Anniversary ![]() Silent Cartographer Anniversary ![]() MP-map Beaver Creek ![]() MP-map Damnation ![]() MP-map Damnation ![]() MP-map Damnation ![]() MP-map Damnation ![]() MP-map Damnation ![]() MP-map Damnation |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Forum-Koning
Nieuws-artikels
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Wat nieuwe details:
- De game zal op schijf uitgebracht worden, maar 343 is ook op zoek naar andere distributiemogelijkheden - Halo Waypoint zal, inclusief wat verrassingen, geïntegreerd worden in de remake van Combat Evolved - Van de zeven multiplayer maps die in de game zitten, zal er één een Firefight map zijn - Later kunnen we meer maps verwachten in de vorm van DLC |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 8
![]() ![]() |
Het is fijn om te zien dat er veel tijd in deze remake zit. Op de PlayStation 3 heb je allemaal van die 'HD' remakes van oude PS2 spellen. Maar die zijn gewoon wat geupscaled, textures wat hoger enzo. Deze game wordt gewoon op de Reach engine gebouwd (van wat ik heb begrepen) en ook nog eens voor de liefhebbers (zoals ik) de oude retro graphics.
Dit wordt denk ik de beste remake ooit gemaakt en hij komt hier ook zeker in huis |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Forum-Koning
Het wordt zeker en vast een hele nostalgische ervaring voor mij
![]() Ik vind het echt heel vet dat ze dit gaan doen zonder ook maar een aanpassing te doen qua gameplay. Het was zo vet om de oude needler te schieten op de manier zoals het vroeger was en het zeker tof om te horen dat het pistol opnieuw super krachtig gaat zijn.... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Forum-Verslaafd
![]() ![]() |
Halo: CE Anniversary has Kinect support
The inclusion of the motion sensor in the 343 HD remake was confirmed by Microsoft Game Studios boss Phil Spencer.Ik wist niet eens dat de game jetpacks zou bevatten, maar nu dus ook Kinect support. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
CE anniversary krijgt geen nieuwe MP, het zijn 7 remade maps voor de reach multiplayer die je erbij krijgt. Ook zullen ze een nieuwe multiplayer mode plaatsen met alleen die map en "klassieke" gameplay, maar daar hebben ze nog niet al teveel over losgelaten.
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Forum-Verslaafd
![]() ![]() |
Citaat:
![]() Mmm, had toch gehoopt op de originele Halo CE multiplayer-ervaring. Maar dat zal dus tegenvallen ben ik bang. In Halo: Reach heb je nu ook wel een playlist genaamd Retro. Daarin speel je oude maps, gemaakt door de community met Forge. Ook zijn daar de instellingen (gravity, health regeneration etc) van de oude Halo in, maar toch vind ik het niet heel goed. Ik wil gewoon Halo CE met betere graphics en wat extras, meer niet ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave