|
|
#1 |
|
XGN Punten: 2127
Forum-Koning
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[OT] Halo 4
![]() HALO 4 Zoals alle halo-fans nu al zouden moeten weten, de langverwachte 'halo 4' is eindelijk aangekondigd. Hieronder de eerste trailer ![]() Halo 4 - E3 2011 trailer IGN rewind - Halo 4 E3 2011 In de trailer zie je John-117 'opgeroepen' worden door zijn persoonlijke AI Cortana na wie weet hoeveel tijd. We zien het stuk schip waar hij op verbleef richting een onbekende planeet/machine vliegen terwijl het schip kapot aan het gaan is. De trailer leert ons in elk geval dat Master Chief in halo 4 nu ook de mogelijkheid zal hebben om een jetpack te gebruiken net als zijn collega's in halo Reach. Momenteel is er natuurlijk nog niet veel nieuws, maar vanaf dat veranderd dan kunnen jullie dat hier lezen De game zal vanzelfsprekend door 343 Industries gemaakt worden, de studio die het van bungie heeft overgenomen na hun split-up met MS. Zoals je in de trailer kan zien wordt de game verwacht in de zomervakantie van 2012 Ik verlang zeker en vast naar deze game. Wat vinden jullie van deze aankondiging? Wordt het teveel 'Halo' of mag de halo franchise nog eventjes doorgaan in jullie ogen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik vind het geweldig. Ik hoop alleen dat ze die verdomde AA's eruithalen, en dat dat de running speed weer terug naar spartan II gaat. Ook hoop ik dat er geen cod onzin a la attachments, perks of killstreaks inkomen.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Van mij mogen ze nog wel even doorgaan met Halo. Hoop wel dat het lekker Halo blijft en, wat assaultpr0 zegt, geen CoD shizzle erin gaan stoppen. Ik ben benieuwd of 343 Bungie's werk goed kan voortzetten.
Verder kijk ik uit naar de speciale editie van Combat Evolved. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Forum-Koning
Wat minder goed nieuws in mijn ogen...
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Forum-Koning
Citaat:
Ik hoop gewoon dat het kinect gedeelte in het spel een niet al te grote rol zal spelen in de gameplay van het spel. Ik wil niet dat het 'beter' wordt om met kinect te spelen... |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave