Oud 06 juni 2011, 21:23   #1
mathy 16
XGN Punten: 2127
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
[OT] Halo 4

HALO 4

Zoals alle halo-fans nu al zouden moeten weten, de langverwachte 'halo 4' is eindelijk aangekondigd. Hieronder de eerste trailer

Halo 4 - E3 2011 trailer
Halo 4 E3 trailer

IGN rewind - Halo 4 E3 2011
IGN Rewind - Halo 4

In de trailer zie je John-117 'opgeroepen' worden door zijn persoonlijke AI Cortana na wie weet hoeveel tijd. We zien het stuk schip waar hij op verbleef richting een onbekende planeet/machine vliegen terwijl het schip kapot aan het gaan is. De trailer leert ons in elk geval dat Master Chief in halo 4 nu ook de mogelijkheid zal hebben om een jetpack te gebruiken net als zijn collega's in halo Reach.

Momenteel is er natuurlijk nog niet veel nieuws, maar vanaf dat veranderd dan kunnen jullie dat hier lezen

De game zal vanzelfsprekend door 343 Industries gemaakt worden, de studio die het van bungie heeft overgenomen na hun split-up met MS.

Zoals je in de trailer kan zien wordt de game verwacht in de zomervakantie van 2012

Ik verlang zeker en vast naar deze game. Wat vinden jullie van deze aankondiging? Wordt het teveel 'Halo' of mag de halo franchise nog eventjes doorgaan in jullie ogen.
Oud 06 juni 2011, 22:13   #2
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ik vind het geweldig. Ik hoop alleen dat ze die verdomde AA's eruithalen, en dat dat de running speed weer terug naar spartan II gaat. Ook hoop ik dat er geen cod onzin a la attachments, perks of killstreaks inkomen.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 juni 2011, 22:38   #3
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Erg vet, en ik ben erg benieuwd naar het verhaal dat erachter gaat zitten.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 juni 2011, 12:23   #4
SINISTRO_X
XGN Punten: 15
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 SINISTRO_X is op de goede weg
hoop dat ie beter word dan halo3
Oud 07 juni 2011, 12:28   #5
l3ulletBoy
XGN Punten: 3575
l3ulletAddicted

l3ulletBoy's avatar

Rep kracht: 15 l3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar l3ulletBoy
Toen ik dit zag dacht ik ook weer even van damn wat vet. Ben nog niet echt heel erg bekend met de franchise maar weet wel dat ik deze ook in de gaten hou.
Oud 07 juni 2011, 20:24   #6
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Van mij mogen ze nog wel even doorgaan met Halo. Hoop wel dat het lekker Halo blijft en, wat assaultpr0 zegt, geen CoD shizzle erin gaan stoppen. Ik ben benieuwd of 343 Bungie's werk goed kan voortzetten.

Verder kijk ik uit naar de speciale editie van Combat Evolved.
Oud 07 juni 2011, 21:20   #7
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
Mijn eerste indruk bij die trailer was dat het grafisch erg omhoog is gegaan.
Oud 07 juni 2011, 22:39   #8
mathy 16
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IIGCBIIRuthless Bekijk bericht
Mijn eerste indruk bij die trailer was dat het grafisch erg omhoog is gegaan.
Je moet er wel rekening mee houden dat dit niet de graphics zijn van het spel, maar gewoon van de trailer
Oud 08 juni 2011, 01:42   #9
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Ja die trailer was gewoon CGI dus op grafisch gebied moet je geen conclusies gaan trekken.

Oud 08 juni 2011, 07:53   #10
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1639
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B--T--B-8 Bekijk bericht
Ja die trailer was gewoon CGI dus op grafisch gebied moet je geen conclusies gaan trekken.
Halo speel je sowieso niet voor de grafix, verhaal (behalve 3) en de A.I zijn voor mij altijd de belangrijkste reden geweest om een nieuwe halo blindelings te pre-orderen!
TheLegendOf1977 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 juni 2011, 13:44   #11
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheLegendOf1977 Bekijk bericht
Halo speel je sowieso niet voor de grafix, verhaal (behalve 3) en de A.I zijn voor mij altijd de belangrijkste reden geweest om een nieuwe halo blindelings te pre-orderen!
Maar Halo 3 en Halo Reach zagen er toch hartstikke goed uit, dus ik zou me er sowieso niet zo heel veel zorgen om maken.

Oud 10 juni 2011, 22:09   #12
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1639
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B--T--B-8 Bekijk bericht
Maar Halo 3 en Halo Reach zagen er toch hartstikke goed uit, dus ik zou me er sowieso niet zo heel veel zorgen om maken.
Ze zagen er zeker niet slecht uit maar de Halo games staan er nou niet om bekend om de 360 tot het uiterste te pushen...
TheLegendOf1977 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 18:39   #13
mathy 16
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Wat minder goed nieuws in mijn ogen...
Citaat:
Halo 4 zal waarschijnlijk Kinect functies krijgen
Op de E3 kondigde Microsoft een nieuw deel in de Halo serie aan. Halo 4 zal de start zijn van een nieuwe trilogie met de Master Chief in de hoofdrol en krijgt waarschijnlijk ook Kinect ondersteuning.

Op de E3 sprak Mike Delman, corporate vice president of marketing bij de Xbox afdeling, met de Seattle Times. Hierin kwamen natuurlijk onderwerpen als Halo 4 en Kinect naar voren. En daarom werd de vraag gesteld of Halo 4 een Kinect game zal worden.

Delman liet daarop weten dat de game "vrijwel zeker iets van Kinect erin zal hebben." De ontwikkeling van de game is echter nog in een vroeg stadium, dus hoe Kinect precies gebruikt zal worden, dat is niet bekend.

Deze uitspraak is in lijn met die van een andere Microsoft topman. Gisteren vertelde Phil Spencer, vicepresident van Microsoft Game Studios, namelijk al dat alle toekomstige Xbox 360 games van Microsoft iets met Kinect zouden doen. Halo 4 is hier dus geen uitzondering op.
Tenzij het gewoon voor voice-commands is zoals bij ME3 vind ik het niet erg, maar als je nu moet gaan schieten en lopen en alles met kinect dan vind ik dat spijtig...
Oud 11 juni 2011, 18:41   #14
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mathy 16 Bekijk bericht
Wat minder goed nieuws in mijn ogen...

Tenzij het gewoon voor voice-commands is zoals bij ME3 vind ik het niet erg, maar als je nu moet gaan schieten en lopen en alles met kinect dan vind ik dat spijtig...
Zolang het ook met controller kan is er toch niets aan de hand?
Oud 11 juni 2011, 18:58   #15
mathy 16
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
Zolang het ook met controller kan is er toch niets aan de hand?
Als de mogelijkheid erin zit dat je kan spelen met kinect, dan zal tijdens het maken van het spel daar zeker rekening mee gehouden worden. Dat wil dan zeggen dat ze dingen zullen aanpassen om met kinect te kunnen werken terwijl dat soms/misschien nadelen of veranderingen heeft voor mensen die met controllers spelen.

Ik hoop gewoon dat het kinect gedeelte in het spel een niet al te grote rol zal spelen in de gameplay van het spel. Ik wil niet dat het 'beter' wordt om met kinect te spelen...

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten