|
|
#49 |
|
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB
Rep kracht: 14
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nee echt ik weet het zeker dizzy schoot een paar keer maar viel niet meer aan tai viel hem aan en toen deed dizzy niks meer dus ik denk dat hij toen weg is gevlucht kijk maar naar dit filmpje en zie en luister goed en skip naar 2:45
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
XGN Punten: 3514
voetbalexpert:)
Rep kracht: 20
![]() ![]() ![]() ![]() |
ik denk niet dat dizzy daarbij weg zal gaan rennen die skorge valt dan Tai aan maar denk eerder dat ze dan allebei gevangen zijn genomen dan dat Dizzy wegrent hij zegt anders niet ook eerst I'll hold em off om daarnaa weg te gaan rennen denk ik. Hij laat die Tai niet alleen vechten lijkt me
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit is gewoon een gemodde gears of war 1 voor de pc!
Punt 1: hij pakt alle wapens precies hetzelfde op als bij gow1, dat lijkt me wel heel toevallig Punt 2: op een bepaald moment zie je een hammerburst die weer in bursts schiet, net als in gow1, ipv single shot zoals in 2, met precies dezelfde geluiden als in gow1 Punt 3: die Bloedspetters zien er hetzelfde uit als in gow1 Punt 4: Ik denk niet dat Epic al Zo ver in de ontwikkeling is, dat ze al 6 maps afhebben, en al helemaal niet dat iemand een youtube filmpje kan maken van een nog onaangekondigt project. Punt 5: Denk je nou echt dat het filmpje nog online zou staan als het een echt filmpje zou zijn? Dan hadden of Epic of Microsoft dat filmpje allang off line gehaald. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB
Rep kracht: 14
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja zo iets had ik ook al in gedachten maar wat wel raar is dat je karakters zie uit gears of war 2 maar dat zal ook wel weer gemod zijn....gelukkig was het dan geen gears of war 3 want ik vond het er ook niet egt mooi uit zien
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Is inderdaad fake ja. Want wapens oppakken ziet er precies hetzelfde uit als Gears of War die ik op de Xbox 360 heb en het is zoals assaultpro al zei, een onaangekondigd project dus kan hij nooit nu al Gears of War 3 hebben. Haal het aub uit je startpost.
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave