Oud 24 maart 2010, 20:01   #46
tg92
XGN Punten: 3514
voetbalexpert:)

tg92's avatar

Rep kracht: 20 tg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereen
jaa en hij was toch de enige die dat grote geval kon besturen volgens mij, en denk dat dat ding ook wel weer terugkomt dus jaa moet hij er wel bij zitten denk ik
Oud 25 maart 2010, 13:35   #47
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
als je goed naar dat ene filmpje had gekeken wou dizzy skorge gaan aanvallen maar dat lukte niet omdat tai er aan kwam stormen....ik denk dat ie gewoon gevlucht is want hij heeft skorge niet eens aangevallen
Oud 26 maart 2010, 13:22   #48
tg92

tg92's avatar

Rep kracht: 20 tg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereen
nee ze vielen dan toch met ze 2en skorge aan.. maar dan weet je het niet meer. je weet wel dat tai dood is dus jaa wat er van dizzy dan over is...
Oud 26 maart 2010, 15:33   #49
IIGCBIIRuthless
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
nee echt ik weet het zeker dizzy schoot een paar keer maar viel niet meer aan tai viel hem aan en toen deed dizzy niks meer dus ik denk dat hij toen weg is gevlucht kijk maar naar dit filmpje en zie en luister goed en skip naar 2:45

You Tube
Oud 26 maart 2010, 16:10   #50
tg92

tg92's avatar

ik denk niet dat dizzy daarbij weg zal gaan rennen die skorge valt dan Tai aan maar denk eerder dat ze dan allebei gevangen zijn genomen dan dat Dizzy wegrent hij zegt anders niet ook eerst I'll hold em off om daarnaa weg te gaan rennen denk ik. Hij laat die Tai niet alleen vechten lijkt me
Oud 30 maart 2010, 18:50   #51
IIGCBIIRuthless
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

gears of war 3 interview zie post 1 en luister goed wat Cliffy.B zegt
Oud 30 maart 2010, 19:14   #52
tg92

tg92's avatar

ik vind dit nou geen Gears 3 interview.. zegt niks over deel 3, alleen wat er fout was in de vorige en wat hij zou willen veranderen . Of wat er verbeterd is aan de Unreal engine maar niks over Geasr 3 zelf
Oud 30 maart 2010, 19:27   #53
sjeun
XGN Punten: 2589
Stamgast

sjeun's avatar

Rep kracht: 0 sjeun is op de goede weg
moet toch eens bij iemand op bezoek die dit spel straks heeft. hoor er veel over, maar nog nooit gespeeld
lijkt me een vet spel
sjeun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2010, 19:27   #54
IIGCBIIRuthless
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

TG92
ja een klein beetje nieuws over 3 maar wel leuk om te horen wat ie gaat veranderen...het is natuurlijk niet alles maar dat horen we nog wel
Oud 30 maart 2010, 21:48   #55
tg92

tg92's avatar

jaa ben wel blij inderdaad dat ze de online component eens aanpakken bij Gears. Die is bij deel 2 helemaal verpest. 3 keer is scheepsrecht hoop ik maar op
Oud 01 april 2010, 21:54   #56
IIGCBIIRuthless
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Ik heb een rare video gevonden ik weet niet of het gears of war 3 is....misschien kunnen jullie het mij vertellen zie post 1
Oud 01 april 2010, 22:31   #57
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Dit is gewoon een gemodde gears of war 1 voor de pc!

Punt 1: hij pakt alle wapens precies hetzelfde op als bij gow1, dat lijkt me wel heel toevallig

Punt 2: op een bepaald moment zie je een hammerburst die weer in bursts schiet, net als in gow1, ipv single shot zoals in 2, met precies dezelfde geluiden als in gow1

Punt 3: die Bloedspetters zien er hetzelfde uit als in gow1

Punt 4: Ik denk niet dat Epic al Zo ver in de ontwikkeling is, dat ze al 6 maps afhebben, en al helemaal niet dat iemand een youtube filmpje kan maken van een nog onaangekondigt project.

Punt 5: Denk je nou echt dat het filmpje nog online zou staan als het een echt filmpje zou zijn? Dan hadden of Epic of Microsoft dat filmpje allang off line gehaald.
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 april 2010, 11:39   #58
IIGCBIIRuthless
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

ja zo iets had ik ook al in gedachten maar wat wel raar is dat je karakters zie uit gears of war 2 maar dat zal ook wel weer gemod zijn....gelukkig was het dan geen gears of war 3 want ik vond het er ook niet egt mooi uit zien
Oud 02 april 2010, 12:31   #59
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Is inderdaad fake ja. Want wapens oppakken ziet er precies hetzelfde uit als Gears of War die ik op de Xbox 360 heb en het is zoals assaultpro al zei, een onaangekondigd project dus kan hij nooit nu al Gears of War 3 hebben. Haal het aub uit je startpost.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 april 2010, 16:46   #60
IIGCBIIRuthless
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Ik liet het er nog even staan voor de nieuwsgierige maar hij wordt verwijderd want dit heeft er niks mee te maken

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten