Oud 02 januari 2012, 23:54   #346
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Hammerburst noobs? Lol. De Hammerburst is de enige rifle die enige skill vereist. De lancer is puur spammen, active reload, spammen. De retro launcher is voor close range gewoon beesten. De hammerburst moet je iets meer voor doen.

Ik speelde de game afgelopen 2 weken aardig actief, maar nu ik battlefield 3 binnen heb speel ik gears 3 niet.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 januari 2012, 11:22   #347
Detje
XGN Punten: 358
Junior Member

Detje's avatar

Rep kracht: 0 Detje is op de goede weg
Ik speel de Horde mode nog regelmatig. Dus speel gerust eens mee als we online zijn. We zijn meestal met 3-4 man. Ik speel dit spel meestal op een vrijdagavond.
Oud 08 januari 2012, 17:53   #348
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Yeuy, zonet wave 50 van Horde op Insane uitgespeeld ^^ Wel met lame mutators, maar toch
Nu gaan we met z'n drieën de campaign op Insane uitspelen, voor de achievement natuurlijk.
Oud 09 januari 2012, 16:29   #349
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
succes man ik heb het ook geprobeerd en ik kwam niet verder tot het einde want dat klote beest wilt maar niet dood gaan ;P
Oud 29 april 2012, 20:51   #350
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Weet iemand van jullie wat de beste tactiek is om Queen Myrrah te verslaan in de laatste chapter van de campagne? We spelen op Hardcore met z'n tweeën en hebben het al twintig keer overnieuw moeten doen en dat rotbeest is nog steeds niet neer.
Oud 29 april 2012, 21:28   #351
Masaki180
XGN Punten: 243
Member

Masaki180's avatar

Rep kracht: 0 Masaki180 is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
Weet iemand van jullie wat de beste tactiek is om Queen Myrrah te verslaan in de laatste chapter van de campagne? We spelen op Hardcore met z'n tweeën en hebben het al twintig keer overnieuw moeten doen en dat rotbeest is nog steeds niet neer.
Masaki180 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 22:24   #352
jellebrtmns
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Dat is heel erg toepasselijk in dat gevecht tegen de Queen, haha. Je gooit talloze magazijnen leeg op dat beest. Maar voorlopig nog zonder succes...
Oud 30 april 2012, 15:40   #353
LDawg
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Als het echt helemaal niet meer lukt kun je altijd 1 op casual laten spelen en de ander op Hardcore.Verder 2 bots. Hoe meer echte spelers, hoe meer Theron Guards er omhoog komen.
Degene die op Hardcore speelt gaat dan gewoon wat schuilen, en de andere schiet als een malle op de Queen + beest
Oud 02 mei 2012, 16:51   #354
jellebrtmns
Editor

jellebrtmns's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LDawg Bekijk bericht
Als het echt helemaal niet meer lukt kun je altijd 1 op casual laten spelen en de ander op Hardcore.Verder 2 bots. Hoe meer echte spelers, hoe meer Theron Guards er omhoog komen.
Degene die op Hardcore speelt gaat dan gewoon wat schuilen, en de andere schiet als een malle op de Queen + beest
En dan daarna het level nog een keer spelen maar dan hardcore en casual wisselen, zodat je allebei het achievement krijgt?
Oud 05 mei 2012, 13:41   #355
LDawg
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
En dan daarna het level nog een keer spelen maar dan hardcore en casual wisselen, zodat je allebei het achievement krijgt?
Precies

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten