|
|
#16 |
|
XGN Punten: 2936
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik vond gears 1 juist rare dingen hebben, overpowered shotgun, bij gears 2 ga je ook langzamer lopen als je onder vuur word genomen door bv een lancer, bij deel 1 was dit niet zo, dan sprinten ze gewoon leuk op je af en schieten ze je kapot, dat vond ik nergens op slaan.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
XGN Punten: 3514
voetbalexpert:)
![]() ![]() ![]() ![]() |
ik vind het bij 2 juist zo dom dat je langzamer gaat lopen als je geraakt wordt. het is dan als je eenmaal onder schot wordt genomen ben je gewoon zo goed als dood. omdat als je wegduikt duik je heel langzaam en wegrennen heeft ook geen zin. De shotgun vond ik ook juist iets goeds in deel 1 in deel 2 moet je soms 3 keer schieten wil je iemand dood hebben van dichtbij. Daarom gebruikt iedereen daar de lancer of Hammerburst en doen ze bij HB active reload en gaan ze keihard raggen en bij Lancer gaan ze zagen. vind ik het in deel 1 toch veel beter. snap gewoon niet waarom ze dat vertragen bij geraakt worden toch erin hebben gedaan. is zo dat mensen niet naar je toe kunnen sprinten maar nu pakken de meeste gewoon granatan en gaan ze campen of gaan ze dus zoals ik zei met de zaag wachten of active reload HB
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
XGN Punten: 3380
MES QUE UN CLUB
Rep kracht: 14
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TG92 ze hebben GOW2 wat realistischer gemaakt...want als je gehit word blijf je ook niet snel doorlopen en met sommige dingen ben ik met je eens dat mensen gaan campen maar late we maar hopen dat Gears Of War 3 beter is dan 2....ik moet er wel even bij zeggen dat ik deel 2 gampain wel erg leuk vond
kijk post 1 voor wat nieuws over gears of war 3 en killzone 3 die tegelijkertijd uit komen ? en shots niet echt iets bijzonders maar kijk maar naar post 1 |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
XGN Punten: 5521
Forum-Legende
|
Een vrouwelijk character en nu ook al een nieuwe Carmine? Mooi, hoe meer karakters hoe beter. Die screenshots zien er mooi uit, maar daar heb ik natuurlijk geen flikker aan.
Edit; Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Extreem Forum Gebruiker
Critfire, laat dat idee nou eens los jongen,
Ik heb toen ook al gezegd dat die prietpraat weer teruggedraait is door de baas van Epic, omdat het klinklare onzin was, nu kan je wel door blijven speculeren over een nieuwe console enz, maar dat heeft geen nut. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Extreem Forum Gebruiker
Het hoeft ook niet dde hoofdbesturing te worden, je kan bv ook zagen, granaten gooien, deuren openen enz. met natal, en de rest blijft gelijk
en btw, als hij samen met killzone 3 uitkomt, maakt toch niks uit, het zijn 2 totaal verschillende games (en besides, zo bijzonder was killzone 2 niet afgezien van de graphics) |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
XGN Punten: 2932
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Verder vraag ik me af of dat hele natal wel gaat werken met zo'n game. Net als Move moeten ze dit soort dingen gewoon toepassen op games die ervoor gemaakt zijn, maar niet op FPS games. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
XGN Punten: 851
Member
Rep kracht: 0
![]() |
Citaat:
als ze nu niet aan die natal of move mee zoude werke zoude ze dus meer tijd hebbe om meer naar de game zelf te kijke |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
XGN Punten: 5521
Forum-Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:01. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave