Oud 16 maart 2010, 23:16   #16
assaultpr0
XGN Punten: 2936
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 19 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ik vond gears 1 juist rare dingen hebben, overpowered shotgun, bij gears 2 ga je ook langzamer lopen als je onder vuur word genomen door bv een lancer, bij deel 1 was dit niet zo, dan sprinten ze gewoon leuk op je af en schieten ze je kapot, dat vond ik nergens op slaan.
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2010, 00:08   #17
tg92
XGN Punten: 3514
voetbalexpert:)

tg92's avatar

Rep kracht: 19 tg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereen
ik vind het bij 2 juist zo dom dat je langzamer gaat lopen als je geraakt wordt. het is dan als je eenmaal onder schot wordt genomen ben je gewoon zo goed als dood. omdat als je wegduikt duik je heel langzaam en wegrennen heeft ook geen zin. De shotgun vond ik ook juist iets goeds in deel 1 in deel 2 moet je soms 3 keer schieten wil je iemand dood hebben van dichtbij. Daarom gebruikt iedereen daar de lancer of Hammerburst en doen ze bij HB active reload en gaan ze keihard raggen en bij Lancer gaan ze zagen. vind ik het in deel 1 toch veel beter. snap gewoon niet waarom ze dat vertragen bij geraakt worden toch erin hebben gedaan. is zo dat mensen niet naar je toe kunnen sprinten maar nu pakken de meeste gewoon granatan en gaan ze campen of gaan ze dus zoals ik zei met de zaag wachten of active reload HB
Oud 17 maart 2010, 11:17   #18
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3380
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
TG92 ze hebben GOW2 wat realistischer gemaakt...want als je gehit word blijf je ook niet snel doorlopen en met sommige dingen ben ik met je eens dat mensen gaan campen maar late we maar hopen dat Gears Of War 3 beter is dan 2....ik moet er wel even bij zeggen dat ik deel 2 gampain wel erg leuk vond

kijk post 1 voor wat nieuws over gears of war 3 en killzone 3 die tegelijkertijd uit komen ? en shots niet echt iets bijzonders maar kijk maar naar post 1
Oud 17 maart 2010, 14:12   #19
Julian
XGN Punten: 5521
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 49 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Een vrouwelijk character en nu ook al een nieuwe Carmine? Mooi, hoe meer karakters hoe beter. Die screenshots zien er mooi uit, maar daar heb ik natuurlijk geen flikker aan.

Edit;

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Critfire Bekijk bericht
Eindelijk gebeurt er weer wat rondom de franchise.

Check: http://www.nu.nl/games/2089112/epic-...-consoles.html
En da's klote. Eerste zin uit het bericht:
Als er een derde Gears of War-game komt dan zal deze pas verschijnen als de nieuwe generatie consoles is gelanceerd.

Dat betekent dat ze nog niet eens bezig zijn met een nieuwe Gears.

&

http://www.nu.nl/games/2098906/al-to...ersteunen.html
Ik weet niet wat ik er van moet verwachten, maar we zullen zien.

Gears 2 wint de prijs voor de beste 360-game van TMF!
Dit had ik een tijdje terug in Gears GN gepost. Epic zei dat Gears 3 pas op de nieuwe generatie zal komen, dus niet op de 360. Maar ze hebben ook gezegd dat Gears of War 3 Project Natal zal ondersteunen. Gaat de nieuwe Xbox dan ook Project Natal ondersteunen? En als het waar is als die pas op de nieuwe generatie gaat komen, moet er dit jaar nog een nieuwe console van Microsoft komen.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2010, 15:06   #20
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 19 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Critfire, laat dat idee nou eens los jongen,

Ik heb toen ook al gezegd dat die prietpraat weer teruggedraait is door de baas van Epic, omdat het klinklare onzin was, nu kan je wel door blijven speculeren over een nieuwe console enz, maar dat heeft geen nut.
Oud 17 maart 2010, 15:06   #21
kinghim
XGN Punten: 851
Member

kinghim's avatar

Rep kracht: 0 kinghim is op de goede weg
ik denk niet dat ze dit jaar al met een nieuwe xbox gaan komen, persoonlijk verwacht ik die volgend jaar
Maar hoe moet je nu met natal een spel als gears of war spele? lijkt me gewoon echt belachelijk

kinghim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2010, 15:12   #22
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Het hoeft ook niet dde hoofdbesturing te worden, je kan bv ook zagen, granaten gooien, deuren openen enz. met natal, en de rest blijft gelijk

en btw, als hij samen met killzone 3 uitkomt, maakt toch niks uit, het zijn 2 totaal verschillende games (en besides, zo bijzonder was killzone 2 niet afgezien van de graphics)
Oud 17 maart 2010, 17:04   #23
DaVe295
XGN Punten: 2543
Stamgast

DaVe295's avatar

Rep kracht: 7 DaVe295 zal snel beroemd worden
Ja ik vond ook deel 2 beter dan deeltje 1 als 1 van de weinigen maar voor de rest als er echt een nieuwe Gears of War komt kijk ik er met genoegen naar uit.
Laat maar komen die game!!!!!!!!
DaVe295 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2010, 17:33   #24
inva1337
XGN Punten: 2932
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 21 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Het hoeft ook niet dde hoofdbesturing te worden, je kan bv ook zagen, granaten gooien, deuren openen enz. met natal, en de rest blijft gelijk

en btw, als hij samen met killzone 3 uitkomt, maakt toch niks uit, het zijn 2 totaal verschillende games (en besides, zo bijzonder was killzone 2 niet afgezien van de graphics)
Je kan zeggen dat je een game niet leuk vind, dat heb ik zelf met halo. Maar je kan niet zeggen dat een game als Killzone 2 niet zo bijzonder was, of denk je echt dat ze de overall score van 90+ alleen hebben verkregen door de graphics?

Verder vraag ik me af of dat hele natal wel gaat werken met zo'n game. Net als Move moeten ze dit soort dingen gewoon toepassen op games die ervoor gemaakt zijn, maar niet op FPS games.

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2010, 18:31   #25
kinghim
XGN Punten: 851
Member

kinghim's avatar

Rep kracht: 0 kinghim is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inva1337 Bekijk bericht
Je kan zeggen dat je een game niet leuk vind, dat heb ik zelf met halo. Maar je kan niet zeggen dat een game als Killzone 2 niet zo bijzonder was, of denk je echt dat ze de overall score van 90+ alleen hebben verkregen door de graphics?

Verder vraag ik me af of dat hele natal wel gaat werken met zo'n game. Net als Move moeten ze dit soort dingen gewoon toepassen op games die ervoor gemaakt zijn, maar niet op FPS games.
inderdaad, maar eer dat ze dat doorhebben zullen ze een hoop dinge verpeste
als ze nu niet aan die natal of move mee zoude werke zoude ze dus meer tijd hebbe om meer naar de game zelf te kijke

kinghim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2010, 22:00   #26
Julian
XGN Punten: 5521
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 49 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Critfire, laat dat idee nou eens los jongen,

Ik heb toen ook al gezegd dat die prietpraat weer teruggedraait is door de baas van Epic, omdat het klinklare onzin was, nu kan je wel door blijven speculeren over een nieuwe console enz, maar dat heeft geen nut.
Teruggedraait? Dan moet ik iets gemist hebben...
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2010, 16:23   #27
IIGCBIIRuthless
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
ik heb weer wat nieuws gevonden kijk naar post 1 titel: Gears of War 3 verschijnt in april 2011
Oud 18 maart 2010, 16:26   #28
jktje
XGN Punten: 1042
Editor

jktje's avatar

Rep kracht: 0 jktje zal snel beroemd worden
Stuur een bericht via Skype™ naar jktje
Ik zit niet echt te wachten op nog een Gears of War deeltje.
Persoonlijk vond ik de vorige delen best vermakelijk alleen online was echt een hel.Minutenlang wachten totdat je eindelijk een server had gevonden.
Oud 18 maart 2010, 17:09   #29
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Dan stond je NAT gewoon gesloten, want ik vond binnen de minuut een potje, standaard.
Oud 18 maart 2010, 17:22   #30
IIGCBIIRuthless
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

ik ook zelfs korter het heeft ook te maken met je internet verbinding

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten