|
|
#173 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik suck echt hard in de Gears beta zeg. In de eerste paar macthes had ik sowieso geen enkele kill en nu heb ik vast een k/d van 0.30 ofzo.
Ben het echt niet gewend zo te spelen. Heb Gears 2 dan ook nauwelijks online gespeeld, de eerste al helemaal niet. En Berii ik zorg wel even dat je een code krijgt, ik had er een gekregen van Kurtje om aan een vriend te geven, maar die vriend van me had er blijkbaar zelf nog 1 (verteld hij me gisteren pas). |
|
|
|
|
|
#178 |
|
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB
Rep kracht: 14
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Best wel grappig als je dit zo lees :p
'Big head-modus' voor Gears of War 3 onthuld Gears of War 3 krijgt hoogstwaarschijnlijk een zogenaamde Big Head-modus; een optie waardoor alle personages een groot hoofd en piepstemmetjes hebben. Spelers van de bèta zagen de optie afgelopen weekend opduiken in de game. Vooralsnog is nog niet besloten of de modus in de uiteindelijke game, die op 20 september uitkomt voor Xbox 360, zal zitten. Cliff Bleszinski, design director van Gears of War 3, vroeg zijn ruim tachtigduizend Twitter-volgers of ze de optie ook graag terug zien komen in de retailversie van de game. Momenteel zijn de meeste antwoorden positief. De Big Head-modus kwam vooral vroeger veel voor in games en werd meestal vrijgespeeld via een cheatcode. Zo hadden GoldenEye 007 en World Cup '98 een dergelijke optie. Met deze opties krijgen alle personages in zo'n game een uitzonderlijk groot hoofd. Soms betekent dit dat ze makkelijker te raken zijn, maar de optie wordt doorgaans vooral toegevoegd als grap. |
|
|
|
|
|
#180 | |
|
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 8
![]() ![]() |
Citaat:
![]() Maar deze beta is inderdaad wel erg goed |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

vooral de afmaak technieken zijn tof !!!

Lineaire weergave