Oud 24 april 2011, 23:47   #166
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Nice... .. .
Oud 25 april 2011, 13:55   #167
l3ulletBoy
XGN Punten: 3575
l3ulletAddicted

l3ulletBoy's avatar

Rep kracht: 15 l3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar l3ulletBoy
De betá is zeer vet, gaat ook echt snel om in een potje te komen. Ga straks nog even weer spelen
Oud 25 april 2011, 22:34   #168
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Ik heb geen zin om Bulletstorm aan te schaffen of mijn Live verlengen. Heb nog Live tot midden september en heb nog een maandje extra gekregen met GTA4 dus no beta for me
Oud 26 april 2011, 00:01   #169
Thief
XGN Punten: 242
Editor

Rep kracht: 0 Thief zal snel beroemd worden
Zo, ik heb nu ook de eerste uurtjes in de Beta gestoken. Wel even wennen na al die uurtjes CoD.
Thief is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2011, 00:04   #170
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Of als ik die code gebruik van GTA4 kan ik dan de beta ook spelen denk je?
Oud 26 april 2011, 00:05   #171
Thief
XGN Punten: 242
Editor

Rep kracht: 0 Thief zal snel beroemd worden
Welke code van GTA? Ik denk het in ieder geval niet.
Thief is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2011, 17:56   #172
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

Ik heb een code voor 1maand gratis Live gekregen bij mij GTA4. Misschien dat ik de beta kan krijgen als ik die activeer?
Oud 26 april 2011, 19:04   #173
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Ik suck echt hard in de Gears beta zeg. In de eerste paar macthes had ik sowieso geen enkele kill en nu heb ik vast een k/d van 0.30 ofzo.
Ben het echt niet gewend zo te spelen. Heb Gears 2 dan ook nauwelijks online gespeeld, de eerste al helemaal niet.

En Berii ik zorg wel even dat je een code krijgt, ik had er een gekregen van Kurtje om aan een vriend te geven, maar die vriend van me had er blijkbaar zelf nog 1 (verteld hij me gisteren pas).

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2011, 19:15   #174
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Heb net een uur zitten prutsen met programmaatjes om gears 3 beta op mijn xbox te krijgen maar tot nog toe geen succes
Oud 26 april 2011, 21:30   #175
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

En stel je voor ik activeer dat maandje gratis hoe kan ik dan zien of ik de beta heb of niet?
Oud 03 mei 2011, 18:28   #176
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
You Tube
Oud 03 mei 2011, 19:47   #177
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
haha :p

Die beta is egt heel tof om te spelen, speelt veel fijner dan gears 2.
Ik heb trouwens die golden retro lancer unlockt in de full game wie nog meer ??
Oud 09 mei 2011, 13:03   #178
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
Best wel grappig als je dit zo lees :p

'Big head-modus' voor Gears of War 3 onthuld

Gears of War 3 krijgt hoogstwaarschijnlijk een zogenaamde Big Head-modus; een optie waardoor alle personages een groot hoofd en piepstemmetjes hebben. Spelers van de bèta zagen de optie afgelopen weekend opduiken in de game.

Vooralsnog is nog niet besloten of de modus in de uiteindelijke game, die op 20 september uitkomt voor Xbox 360, zal zitten. Cliff Bleszinski, design director van Gears of War 3, vroeg zijn ruim tachtigduizend Twitter-volgers of ze de optie ook graag terug zien komen in de retailversie van de game. Momenteel zijn de meeste antwoorden positief.

De Big Head-modus kwam vooral vroeger veel voor in games en werd meestal vrijgespeeld via een cheatcode. Zo hadden GoldenEye 007 en World Cup '98 een dergelijke optie. Met deze opties krijgen alle personages in zo'n game een uitzonderlijk groot hoofd. Soms betekent dit dat ze makkelijker te raken zijn, maar de optie wordt doorgaans vooral toegevoegd als grap.

You Tube
Oud 09 mei 2011, 21:02   #179
Liquidsnake
XGN Punten: 2357
Gamer in hart en nieren

Liquidsnake's avatar

Rep kracht: 16 Liquidsnake heeft een positieve uitstralingLiquidsnake heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar Liquidsnake
heb vandaag de BEta voor het eerste gespeeld en hij speelde lekker vooral de afmaak technieken zijn tof !!!
Oud 10 mei 2011, 08:28   #180
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IIGCBIIRuthless Bekijk bericht
haha :p

Die beta is egt heel tof om te spelen, speelt veel fijner dan gears 2.
Ik heb trouwens die golden retro lancer unlockt in de full game wie nog meer ??
Ik ook, heb hem ook voor mijn broer unlocked. Hij had geen vakantie, en ik wel

Maar deze beta is inderdaad wel erg goed
LDawg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten