Oud 16 maart 2010, 16:08   #1
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3380
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
[OT] Gears of War 3

hoi

Ik dacht ik maak een nieuwe Gears Of War 3 topic

Hier kunnen jullie alles kwijt over Gears Of War 3
wat je er van vind wat beter kunt enz.

De hoofdrol is wederom weggelegd voor Marcus Fenix, die deze keer zal bijgestaan worden door Dom, Cole, Baird en de nieuwe strijdlustige Anya en Marcus's vader Adam.

Gears of War 3 zal de trilogie voor Marcus Fenix afsluiten, maar het betekent geen einde voor de Gears of War reeks.

nieuwe shots :

Gears Of War 3 trailer Ashes to Ashes !!!! EN DE JIMMY FALLON SHOW

You Tube

Gears of war video's

You Tube

You Tube

You Tube

You Tube

Clayton Carmine

De nieuwe Carmine heet geen Clay maar Clayton en deze gast is een Bad-Ass
klik deze link voor wat info en wat screenshots.

http://www.destructoid.com/confirmed...s-179535.phtml

Moet Clayton Carmine overleven of sterven in Gears of War 3? De uitkomst wordt door ons gamers bepaald. Wil je invloed uitoefenen op het lot van Clayton koop dan een t-shirt voor je avatar. Koop een “Save Carmine” shit als je wil dat ie leeft of koop een “Carmine Must Die” shirt als je wil dat ie het loodje legt. Geen verspild geld want de opbrengst gaat naar Child's Play, een organisatie die zich inzet om het leven van zieke kinderen iets plezanter te maken.

Gears of War 3 krijgt multiplayer bèta

Ontwikkelstudio Epic Games heeft bekendgemaakt dat schietspel Gears of War 3 volgend jaar een multiplayer bèta zal krijgen. Het is nog niet duidelijk wanneer de bèta van het spel zal starten en hoe gamers toegang kunnen krijgen.

"We wilden altijd al een publieke multiplayer bèta doen, maar dan alleen als we de feedback vanuit die bèta kunnen gebruiken bij de verdere ontwikkeling van een spel, en die kans kregen we tot nu toe nooit", legde Rod Fergusson van Epic uit aan Kotaku. Nu de lancering van Gears of War 3 is doorgeschoven van april 2011 naar september 2011, lijkt het er op dat het ontwikkelteam zijn kans nu wel schoon ziet.

Epic Games heeft nog geen verdere details gegeven over hoe de bèta in elkaar zal zitten. Ook is niet bekend hoe spelers toegang kunnen krijgen. Wel is duidelijk dat de multiplayer bèta gespeeld zal worden op dedicated servers.

als ik meer info heb zal je het van mij horen
Oud 16 maart 2010, 17:43   #2
IIGCBIIRuthless
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
nieuw filmpje en nieuws
Oud 16 maart 2010, 17:52   #3
JCVito1989
XGN Punten: 2897
Senior Member

JCVito1989's avatar

Rep kracht: 0 JCVito1989 zal snel beroemd worden
Laten we hopen dat ik deze game serieus kan nemen want voornamelijk deel 2 was echt too much, kreeg hetzelfde gevoel erbij als ik bij het kijken naar amerikaans worstelen altijd krijg... GAYYY. Jammer want de gameplay is wel erg vet.
Oud 16 maart 2010, 19:11   #4
tg92
XGN Punten: 3514
voetbalexpert:)

tg92's avatar

Rep kracht: 19 tg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereen
vind dat het zwakste punt van deel 2. was verliefd op deel 1 , was buiten wat glitches om voor mij de perfecte game. En in 2 is dat door al die fouten erin helemaal weggehaald. Die excecutions waarin je dan zelf ok nog kan worden afgemaakt. de zaag die overpowered en glitchy werkt. en gewoon dat het lijkt of je door de hele map glijdt. deze game heeft heel wat goed te maken voor zijn voorganger bij mij
Oud 16 maart 2010, 19:24   #5
kinghim
XGN Punten: 851
Member

kinghim's avatar

Rep kracht: 0 kinghim is op de goede weg
de multiplayer van 2 vond ik echt dom, speelde heel sloom, te weinig geweren die echt werkte en altijd hetzelfde liedje

ik hoop dat deze meer actie heeft, iets sneller is.
en nog 1 ding, aangezien je met zo brute monsters zit zou het toch gaaf zijn als alle wapens ook echt iets deden
want sommige waren echt zwak

en een vrouw zou voor mij het spel verzieke, trouwens, hoe krijgt die met haar zwakke armpjes een kettingzaag door die locust hun lijve, en die pansers en wapens wegen ook niet niks

kinghim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2010, 19:27   #6
IDWGROEP
XGN Punten: 2726
Forum-Verslaafd

IDWGROEP's avatar

Rep kracht: 10 IDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uit
Ben benieuwd hoe deel 3 gaat worden deel 1 vond ik wel tof maar deel 2 vond ik zwaar kloten.
IDWGROEP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2010, 20:00   #7
tg92

tg92's avatar

Rep kracht: 19 tg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereentg92 is een voorbeeld voor iedereen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kinghim Bekijk bericht
de multiplayer van 2 vond ik echt dom, speelde heel sloom, te weinig geweren die echt werkte en altijd hetzelfde liedje

ik hoop dat deze meer actie heeft, iets sneller is.
en nog 1 ding, aangezien je met zo brute monsters zit zou het toch gaaf zijn als alle wapens ook echt iets deden
want sommige waren echt zwak

en een vrouw zou voor mij het spel verzieke, trouwens, hoe krijgt die met haar zwakke armpjes een kettingzaag door die locust hun lijve, en die pansers en wapens wegen ook niet niks
jaa idd zei ik laatst ook al, je hebt van die overdreven gespierde mannen ( ik zeg alleen : Coletrain) en dan komt er een vrouw bij. ik vind het gewoon niet passen. Vraag me trouwes af of er weer een Carmine bij komt want ze zeiden wel in deel 2 dat ze nog een broer hadden
Oud 16 maart 2010, 20:07   #8
assaultpr0
XGN Punten: 2936
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 19 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
k vond dat over the top stijltje van de eerste 2 delen fantastisch, en ik ben 1 vd weinigen die deel 2 beter vond dan deeltje 1, ik kan nou al niet wachten!

En jcvito, er was echt niks gays aan gears.
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2010, 20:29   #9
IIGCBIIRuthless
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

je bent niet de enige want ik vond gears 2 een betere game dan 1 er zat veel meer actie in het verhaal was veel beter en die nieuwe beesten waren gruwelijk de MP was niet zo veel aan veranderd maar HORDE was vet

en TG92 er zijn nog 2 carmine brothers de ene heet Clay Carmine en de andere weet ik niet zie post 1 voor meer info
Oud 16 maart 2010, 20:33   #10
Julian
XGN Punten: 5521
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 49 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Verkeerde forum

Anyway, ik heb Gears 2 nog niet eens gespeeld dus moet eerst die nog is kopen. Maar er zijn nog zoveel andere games die ik wil gaan kopen

Ooh, en een vrouwelijk karakter in de game zou wel heel heel vet zijn!!
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2010, 20:37   #11
GKillerX
XGN Punten: 2615
Editor

GKillerX's avatar

Rep kracht: 17 GKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekend
xbox360 exclusive dus verplaats
Oud 16 maart 2010, 20:59   #12
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 19 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Dat weet je nog helemaal niet;p
Oud 16 maart 2010, 21:09   #13
Julian
XGN Punten: 5521
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 49 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Dat weet je nog helemaal niet;p
Als Gears 3 ook naar de pc en mac komt moet die hier ook gewoon staan. De kans dat hij naar de PS3 komt is erg klein.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2010, 21:30   #14
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

maar is aanwezig
Oud 16 maart 2010, 22:44   #15
tg92

tg92's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IIGCBIIRuthless Bekijk bericht
je bent niet de enige want ik vond gears 2 een betere game dan 1 er zat veel meer actie in het verhaal was veel beter en die nieuwe beesten waren gruwelijk de MP was niet zo veel aan veranderd maar HORDE was vet

en TG92 er zijn nog 2 carmine brothers de ene heet Clay Carmine en de andere weet ik niet zie post 1 voor meer info
dat aws wel supergoed vond ik ook ja , de horde mode. Hoewel je wel in het begin zoveel lag had dat het alleen me vrienden leuk was maar toch. Horde was echt heel vet. Ik zou nu alleen liever wat meer variatie tussen de vijanden zien. Dus niet om de 10 dezelfde beesten. Nieuwe beesten ben ik het mee eens die zijn ok vet ja, maarja de gameplay . het speelt gewoon zo veel minder lekker en ik heb het gevoel dat er overal fouten zitten die ze er maar niet uit halen dus daarom vind ik 1 beter.. en tjaa het verhaal van 2 beter.... dat weet ik niet.. mischien wel wat maarjaa dan zie je die laatste 'baas' of als het een baas moest zijn en dan word je echt een beetje verdrietig.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten