|
|
#1 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[OT] Forza Motorsport 4
Releasedatum: 11 oktober 2011
Ontwikkelaar: Turn 10 Uitgever: Microsoft Game Studios ![]() Deel 4 van de Forza Franchise. Beter, mooier en groter dan ieder eerder deel. Er zitten meer dan tachtig merken auto's in de game. Deze auto's kunnen ook allemal bekeken worden in de Autovista Mode. In deze modus, die bestuurd kan worden met Kinect, kunnen spelers door een virtuele showroom lopen en auto's van alle hoeken bekijken. Jeremy Clasrkson (Top Gear) zal commentaar leveren bij de auto's. De auto's kunnen zowel qua uiterlijk als qua prestaties naar eigen smaak aangepast worden. Ook nieuw in Forza 4 is de mogelijkheid om een Car Club op te zetten met andere spelers. Verzamel de beste coureurs, tuners en kunstenaars uit de Forza-community in een club en versla andere clubs. Spelers kunnen bovendien online tegen elkaar racen. Ook als een vriend offline is, kan hij worden uitgedaagd, bijvoorbeeld om een bepaalde tijd te verbeteren die de speler net heeft neergezet. Kinect Forza 4 kan ook gespeeld worden met Kinect. In deze modus doe je vrijwel alleen het stuurwerk en rijdt je auto vanzelf. Geen Porsches In Forza 4 zullen geen porsches zitten. EA bezit namelijk de licentie hiervan en EA wilt geen sub-licentie verlenen aan Turn 10. XGN pagina: http://www.xgn.nl/360/game/3910/forza-motorsport-4/ |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Die zal ook vast wel door een andere studio gemaakt worden, want ze weten ook wel dat de hardcore gamers gewoon een Forza willen als ze gewend zijn. Forza 3 was heel goed dus dan moeten ze daar ook op verder gaan. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 2229
the xD guy
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik denk dat het gewoon forza 4 is met een kinect ondersteuning en dat ze de kinect er gewoon in hebben verwerkt. Dus ik hoop dat we een fatsoenlijke game hebben die gewoon de kinect ondersteund. Het moet wel niet volledig kinect ondersteund is
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Citaat:
En als er een Forza Kinect zou komen, gaat die niet door Turn 10 Studios worden ontwikkeld, want die zijn te druk met Forza 4. Maar door welke studio dan wel? Een andere in-house studio ervaring met race games heeft Microsoft niet, en ik denk niet dat ze er geen gaan huren, dat gaat toch nooit verkopen. Het is gewoon een gimmick in Forza 4. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
XGN Punten: 1013
J1K
Rep kracht: 9
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb trouwens foto`s van alle auto`s van de nieuwe carpack voor Forza 3 in en ander topic gepost:
http://www.xgn.nl/forum/het-grote-au...c-t6053p5.html Dikke classics zitten er tussen! en welkome toevoeging tot Forza 3, ik hoop dat Forza 4 van zichzelf wat meer clasics en normale auto`s heeft, dat vind ik altijd juist dè auto`s om helemaal te tunen enzo ![]() Zoals met de Golf 1 (in het spel VW Rabbit). Daar heb ik en R3 klasse auto van gemaakt, rijd echt debiel maar vet. |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| hetgroteautomobielentopic |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave