Oud 12 december 2010, 03:41   #1
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
[OT] Forza Motorsport 4

Releasedatum: 11 oktober 2011
Ontwikkelaar: Turn 10
Uitgever: Microsoft Game Studios

Deel 4 van de Forza Franchise. Beter, mooier en groter dan ieder eerder deel.

Er zitten meer dan tachtig merken auto's in de game. Deze auto's kunnen ook allemal bekeken worden in de Autovista Mode. In deze modus, die bestuurd kan worden met Kinect, kunnen spelers door een virtuele showroom lopen en auto's van alle hoeken bekijken. Jeremy Clasrkson (Top Gear) zal commentaar leveren bij de auto's. De auto's kunnen zowel qua uiterlijk als qua prestaties naar eigen smaak aangepast worden.

Ook nieuw in Forza 4 is de mogelijkheid om een Car Club op te zetten met andere spelers. Verzamel de beste coureurs, tuners en kunstenaars uit de Forza-community in een club en versla andere clubs. Spelers kunnen bovendien online tegen elkaar racen. Ook als een vriend offline is, kan hij worden uitgedaagd, bijvoorbeeld om een bepaalde tijd te verbeteren die de speler net heeft neergezet.

Kinect
Forza 4 kan ook gespeeld worden met Kinect. In deze modus doe je vrijwel alleen het stuurwerk en rijdt je auto vanzelf.

Geen Porsches
In Forza 4 zullen geen porsches zitten. EA bezit namelijk de licentie hiervan en EA wilt geen sub-licentie verlenen aan Turn 10.

XGN pagina: http://www.xgn.nl/360/game/3910/forza-motorsport-4/

You Tube
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2010, 04:04   #2
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Ik voorspel dat je off-road kan gaan racen, hij volledig Kinect ondersteund en iets met dieren kan doen.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2010, 04:34   #3
joeri1000
XGN Punten: 1013
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
ja word cker en leip spel, maar ik heb ooit gehoord dat het enkel met kinnect te spelen is en dat het heeel erg is af gebouwd tot en arcade racer ?

ik hoop van harte dat mijn info incorrect is...
Oud 12 december 2010, 06:30   #4
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeri1000 Bekijk bericht
ja word cker en leip spel, maar ik heb ooit gehoord dat het enkel met kinnect te spelen is en dat het heeel erg is af gebouwd tot en arcade racer ?

Ik kan je het vertellen dat het niet waar is :')
Oud 12 december 2010, 06:47   #5
joeri1000
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
lol, ik wacht wel tot meer facts. ik kan op mn werk geen filmpjes checken dus dat moet nog even w8en.
Oud 12 december 2010, 08:47   #6
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Citaat:

Lijkt mij sterk want dan zet je een hoop potentiële kopers buitenspel.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2010, 08:53   #7
joeri1000
J1K

joeri1000's avatar

Ja, dat denk ik dus ook.

ik heb wel gezien dat je 360 view hebt over je interieur en alles dat is wel vet.
Oud 12 december 2010, 10:40   #8
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:

Volgensmij komt die er wel, maar gaat die iets van Forza Kinect heten.
Die zal ook vast wel door een andere studio gemaakt worden, want ze weten ook wel dat de hardcore gamers gewoon een Forza willen als ze gewend zijn. Forza 3 was heel goed dus dan moeten ze daar ook op verder gaan.
Oud 12 december 2010, 11:18   #9
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Volgens mij is het zo dat Forza kinect een gimmick is binnen forza 4, en dat forza 4 gewoon weer een geweldige racer gaat worden (dat moet haast wel)

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2010, 12:32   #10
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Ik denk dat het gewoon forza 4 is met een kinect ondersteuning en dat ze de kinect er gewoon in hebben verwerkt. Dus ik hoop dat we een fatsoenlijke game hebben die gewoon de kinect ondersteund. Het moet wel niet volledig kinect ondersteund is
Oud 12 december 2010, 12:50   #11
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Volgens mij is het zo dat Forza kinect een gimmick is binnen forza 4, en dat forza 4 gewoon weer een geweldige racer gaat worden (dat moet haast wel)
Dit. Op de E3 kregen we te zien dat je je auto kon bekijken met Kinect. Dit ziet er precies hetzelfde uit als wat we nu in de trailer hebben gezien van Forza Motorsport, het is dus echt een gimmick. Als die volledig Kinect ondersteund en dus geen controller, durf ik te wedden dat die game nog geen miljoen exemplaren verkoopt. Dus dat doen ze sowieso niet.
En als er een Forza Kinect zou komen, gaat die niet door Turn 10 Studios worden ontwikkeld, want die zijn te druk met Forza 4. Maar door welke studio dan wel? Een andere in-house studio ervaring met race games heeft Microsoft niet, en ik denk niet dat ze er geen gaan huren, dat gaat toch nooit verkopen. Het is gewoon een gimmick in Forza 4.
Oud 12 december 2010, 16:23   #12
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Jep, er is al bevestigd dat Forza 4 Kinect gaat ondersteunen. Maar het zal idd een gimmick zijn, op zich wel leuk een leuke toevoeging, maar alleen daarvoor wil je deze game niet.
Oud 12 december 2010, 23:10   #13
joeri1000
J1K

joeri1000's avatar

Ik heb trouwens foto`s van alle auto`s van de nieuwe carpack voor Forza 3 in en ander topic gepost:
http://www.xgn.nl/forum/het-grote-au...c-t6053p5.html

Dikke classics zitten er tussen! en welkome toevoeging tot Forza 3,
ik hoop dat Forza 4 van zichzelf wat meer clasics en normale auto`s heeft, dat vind ik altijd juist dè auto`s om helemaal te tunen enzo
Zoals met de Golf 1 (in het spel VW Rabbit). Daar heb ik en R3 klasse auto van gemaakt, rijd echt debiel maar vet.
Oud 19 december 2010, 12:44   #14
jktje
XGN Punten: 1042
Editor

jktje's avatar

Rep kracht: 0 jktje zal snel beroemd worden
Stuur een bericht via Skype™ naar jktje
Forza win!
Kinect win!
Forza 4 + Kinect = Uber!!!!
Oud 19 december 2010, 12:51   #15
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jktje Bekijk bericht
Forza win!
Kinect win!
Forza 4 + Kinect = Uber!!!!
Dit is uber voor een racer

Al het andere is gewoon minder, of het nou Kinect, Move of de Wii mote is.

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Tags
hetgroteautomobielentopic

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten