Oud 24 juli 2011, 16:11   #1
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
[OT] FIFA 12

Met FIFA 12 neemt Electronic Arts weer een grotere stap vooruit dan bij voorgaande uitgaven. Zoals men het zelf zo mooi brengt; afgelopen versies waren een evolutie, FIFA 12 is meer een revolutie.

Om die claim waar te maken heeft het team voor de PlayStation 3 en de Xbox360 versies van het spel een volledig nieuwe Player Impact Engine ontwikkeld. Deze zorgt er voor dat het gevoel en de ervaring van de strijd op het veld veel nadrukkelijker bij de speler overkomt. Het gevecht om de bal is niet alleen een stukje techniek, maar ook een deel fysieke strijd. Aanvaringen met de tegenstander zijn dan ook veel beter vormgegeven en de invloed welke jij uitoefent is veel groter dan voorheen. De nieuwe engine is constant in de weer met berekeningen over welke vorm van contact en actie het meest toepasbaar zijn en het gevolg zijn regelmatige potjes van duwerij-, trekkerij en ongemakkelijke 'contacten' bij een duel in de lucht. Gelukkig kun je ook beter herstellen van dit soort grapjes.

Ander belangrijk aspect is dat FIFA 12 meer nadruk legt op het totaal van het spel. Er is veel tijd en aandacht gegaan naar een Precision Dribbling systeem, maar ook naar Tactical Defending, wat juist weer nadruk legt op het belang en de mogelijkheden van je verdediging. De tijden dat voetbal games een kwestie waren van simpel knoppen bashen om een bal te krijgen en af te schieten, liggen echt definitief achter ons.

Zoals je van FIFA gewend bent zijn er ook standaard verbeteringen op vlakken als speler-unieke eigenschappen, Career Mode (compleet met verhaallijn) etc. Een belangrijke feature is wel dat spelers welke door de computer worden aangestuurd, meer rekening houden met hun eigen sterkte- en zwaktepunten. Zo kun je door een goede opstelling veel meer resultaat behalen als in vorige FIFA games.

We hadden al niet anders verwacht, maar EA doet het opnieuw. Oude problemen worden getackeled en er wordt uitgehaald en gescoord op die vlakken waar de voetbalfans veel waarde aan hechten.

Ontwikkeld door: EA Sports
Uitgegeven door: Electronic Arts
XGN Gamepagina: http://www.xgn.nl/ps3/game/4932/fifa-12/

You Tube
Oud 29 juli 2011, 12:13   #2
Sasuke
XGN Punten: 1388
The Avenger

Sasuke's avatar

Rep kracht: 15 Sasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uit

Oud 29 juli 2011, 12:28   #3
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Yeah! Wilshere op de cover, nu ga ik 'm zeker halen ^.^
Oud 29 juli 2011, 13:29   #4
dark-lord-11
XGN Punten: 987
XGN Master

dark-lord-11's avatar

Rep kracht: 0 dark-lord-11 moet hopen dat hij zijn leven betert
Weer Rooney hé, word helemaal schijt ziek van zijn kop.
Oud 29 juli 2011, 13:31   #5
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Ik ga hem sowieso halen maakt me niet uit wie er op de cover staat
Oud 29 juli 2011, 17:00   #6
007troy
XGN Punten: 1462
Pro Member

007troy's avatar

Rep kracht: 9 007troy is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dark-lord-11 Bekijk bericht
Weer Rooney hé, word helemaal schijt ziek van zijn kop.
haha idd. maar helaas heeft die Rooney een en of ander contract met EA. Ik zou wel een keer een Nederlandse speler op de cover willen zien staan.

off:
Ik kan sinds kort geen enkel filmpje bekijken op het forum. Ik zie ze wel maar ze reageren niet wanneer ik op play klik.
Oud 29 juli 2011, 19:15   #7
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

Rep kracht: 15 Sasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uit
Dat probleem hebben meerderen mensen waar onder ik zelf ook.
Oud 01 augustus 2011, 14:19   #8
dark-lord-11
XGN Master

dark-lord-11's avatar

Hopelijk zal in FIFA 12 de teams meer balance hebben, tsjonge jonge wat zijn Real Madrid en Chelsea overpowered in FIFA 11.
Oud 01 augustus 2011, 16:28   #9
miguel12
XGN Punten: 547
Junior Member

miguel12's avatar

Rep kracht: 0 miguel12 is op de goede weg
Wat ik hoop aan fifa 12 is dat je op verschillende manieren gaat kunnen scoren. je maakt namelijk altijd van die fifa goals, 1 op 1 en dan in de rechterhoek geplaatst scoren, of net voordat de keeper komt pasen. Hebben jullie daar ook last van?

Ps : Dark Lord, zullen we een keertje fifa tegen elkaar spelen? Me ps id is tiobratzi
miguel12 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 augustus 2011, 16:29   #10
dark-lord-11
XGN Master

dark-lord-11's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miguel12 Bekijk bericht
Wat ik hoop aan fifa 12 is dat je op verschillende manieren gaat kunnen scoren. je maakt namelijk altijd van die fifa goals, 1 op 1 en dan in de rechterhoek geplaatst scoren, of net voordat de keeper komt pasen. Hebben jullie daar ook last van?

Ja, je maakt niet zo vaak een omhaal of wat dan ook.
Oud 16 augustus 2011, 19:54   #11
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

FIFA 12-demo komt 13 september

Vanaf 13 september kun je de demo van FIFA 12 downloaden.

EA heeft duidelijk gemaakt dat spelers vanaf 13 september de demo van FIFA 12 kunnen downloaden. Eerder liet de ontwikkelaar al weten deze datum bekend te maken tijdens de Gamescom, en nu is het dus zover.

Vanaf 29 september ligt de volledige versie in de winkels.

You Tube
Oud 17 augustus 2011, 09:56   #12
PS3TheBest
XGN Punten: 2248
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
Yeah! Wilshere op de cover, nu ga ik 'm zeker halen ^.^
In nederland komen Rooney en Kaká op de cover....
Oud 09 oktober 2011, 18:53   #13
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Zeg elke keer als ik naar mijn teammanagement ga wordt ik gedisconnect van de EA servers. Anderen die daar last van hebben?

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 09 oktober 2011, 18:54   #14
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PS3TheBest Bekijk bericht
In nederland komen Rooney en Kaká op de cover....
Heb de Britse versie gekocht

Sent from my HTC Vision
Oud 09 oktober 2011, 22:02   #15
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B--T--B-8 Bekijk bericht
Zeg elke keer als ik naar mijn teammanagement ga wordt ik gedisconnect van de EA servers. Anderen die daar last van hebben?
Oke, door mijn savebestanden op een usb te zetten is het probleem verhoplen. Nu laad hij die menu's ook een stuk sneller. Dus zou je daar last van hebben is dat een tip.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten