|
|
#1 |
|
XGN Punten: 3722
Forum-Koning
Rep kracht: 17
![]() ![]() ![]() |
[OT] FIFA 12
![]() Met FIFA 12 neemt Electronic Arts weer een grotere stap vooruit dan bij voorgaande uitgaven. Zoals men het zelf zo mooi brengt; afgelopen versies waren een evolutie, FIFA 12 is meer een revolutie. Om die claim waar te maken heeft het team voor de PlayStation 3 en de Xbox360 versies van het spel een volledig nieuwe Player Impact Engine ontwikkeld. Deze zorgt er voor dat het gevoel en de ervaring van de strijd op het veld veel nadrukkelijker bij de speler overkomt. Het gevecht om de bal is niet alleen een stukje techniek, maar ook een deel fysieke strijd. Aanvaringen met de tegenstander zijn dan ook veel beter vormgegeven en de invloed welke jij uitoefent is veel groter dan voorheen. De nieuwe engine is constant in de weer met berekeningen over welke vorm van contact en actie het meest toepasbaar zijn en het gevolg zijn regelmatige potjes van duwerij-, trekkerij en ongemakkelijke 'contacten' bij een duel in de lucht. Gelukkig kun je ook beter herstellen van dit soort grapjes. Ander belangrijk aspect is dat FIFA 12 meer nadruk legt op het totaal van het spel. Er is veel tijd en aandacht gegaan naar een Precision Dribbling systeem, maar ook naar Tactical Defending, wat juist weer nadruk legt op het belang en de mogelijkheden van je verdediging. De tijden dat voetbal games een kwestie waren van simpel knoppen bashen om een bal te krijgen en af te schieten, liggen echt definitief achter ons. Zoals je van FIFA gewend bent zijn er ook standaard verbeteringen op vlakken als speler-unieke eigenschappen, Career Mode (compleet met verhaallijn) etc. Een belangrijke feature is wel dat spelers welke door de computer worden aangestuurd, meer rekening houden met hun eigen sterkte- en zwaktepunten. Zo kun je door een goede opstelling veel meer resultaat behalen als in vorige FIFA games. We hadden al niet anders verwacht, maar EA doet het opnieuw. Oude problemen worden getackeled en er wordt uitgehaald en gescoord op die vlakken waar de voetbalfans veel waarde aan hechten. Ontwikkeld door: EA Sports Uitgegeven door: Electronic Arts XGN Gamepagina: http://www.xgn.nl/ps3/game/4932/fifa-12/ |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
XGN Punten: 1462
Pro Member
Rep kracht: 9
![]() |
Citaat:
off: Ik kan sinds kort geen enkel filmpje bekijken op het forum. Ik zie ze wel maar ze reageren niet wanneer ik op play klik. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 547
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
Wat ik hoop aan fifa 12 is dat je op verschillende manieren gaat kunnen scoren. je maakt namelijk altijd van die fifa goals, 1 op 1 en dan in de rechterhoek geplaatst scoren, of net voordat de keeper komt pasen. Hebben jullie daar ook last van?
Ps : Dark Lord, zullen we een keertje fifa tegen elkaar spelen? Me ps id is tiobratzi |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
XGN Punten: 987
XGN Master
Rep kracht: 0
![]() |
Citaat:
Ja, je maakt niet zo vaak een omhaal of wat dan ook. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
XGN Punten: 1388
The Avenger
Rep kracht: 15
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
FIFA 12-demo komt 13 september
Vanaf 13 september kun je de demo van FIFA 12 downloaden. EA heeft duidelijk gemaakt dat spelers vanaf 13 september de demo van FIFA 12 kunnen downloaden. Eerder liet de ontwikkelaar al weten deze datum bekend te maken tijdens de Gamescom, en nu is het dus zover. Vanaf 29 september ligt de volledige versie in de winkels. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave