Oud 08 februari 2011, 15:41   #31
007troy
XGN Punten: 1462
Pro Member

007troy's avatar

Rep kracht: 9 007troy is op de goede weg
Hé ik ben niet zo bekend met Oblivion. Maar heb wel fallout 3 gespeeld. Als je fallout 3 een leuk spel vond, zou deze dan ook iets voor mij zijn?? Want wat ik tot nu toe heb gezien word ik wel blij van
Oud 08 februari 2011, 15:45   #32
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 007troy Bekijk bericht
Hé ik ben niet zo bekend met Oblivion. Maar heb wel fallout 3 gespeeld. Als je fallout 3 een leuk spel vond, zou deze dan ook iets voor mij zijn?? Want wat ik tot nu toe heb gezien word ik wel blij van
De rpg elementen van fallout zullen wel terugkeren alleen word het hier veel verder uitgebreid.
Oud 08 februari 2011, 15:57   #33
007troy
Pro Member

007troy's avatar

Oke, in ieder geval weet ik dat het concept mij leuker lijkt dan die van fallout 3. Dus als het een beetje lijkt op fallout3 dat koop ik deze misschien wel.
Oud 08 februari 2011, 16:05   #34
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 007troy Bekijk bericht
Oke, in ieder geval weet ik dat het concept mij leuker lijkt dan die van fallout 3. Dus als het een beetje lijkt op fallout3 dat koop ik deze misschien wel.

Vind zelf Oblivion beter als Fallout.maar dat is maar net waar je van houd.in Fallout loop je met geweren in de toekomst..en in The Elder Scrolls loop je met je zwaard in de middeleeuwen.
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 februari 2011, 17:13   #35
007troy
Pro Member

007troy's avatar

Klopt, met geweren heb ik het al snel gezien, met fallout 3 viel het mee, maar zwaarden etc. idd. leuker vooral als dat goed uitgewerkt is.
Oud 08 februari 2011, 17:23   #36
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
Ik heb wel zin in deze game
Oud 12 februari 2011, 12:27   #37
Sasuke
XGN Punten: 1388
The Avenger

Sasuke's avatar

Rep kracht: 15 Sasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uit
5 nieuwe artworks:

Oud 12 februari 2011, 12:53   #38
AssassinsCreedII
XGN Punten: 1410
Master Assassin

AssassinsCreedII's avatar

Rep kracht: 0 AssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereen
Ik heb niet zo heel veel kennis als het gaat om rpg's. Heb er haast geen gespeeld, maar deze ziet er zo tof uit! Enigste vraagje dat ik heb: als ik nu de franchise in duik, mis ik dan dingen (verhalen uit andere delen etc. ?)
Of is het, zoals bij de meeste rpg's een heel ander verhaal dan hun voorgangers?
AssassinsCreedII is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2011, 12:58   #39
Sasuke
XGN Punten: 1388
The Avenger

Sasuke's avatar

Rep kracht: 15 Sasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uit
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AssassinsCreedII Bekijk bericht
Ik heb niet zo heel veel kennis als het gaat om rpg's. Heb er haast geen gespeeld, maar deze ziet er zo tof uit! Enigste vraagje dat ik heb: als ik nu de franchise in duik, mis ik dan dingen (verhalen uit andere delen etc. ?)
Of is het, zoals bij de meeste rpg's een heel ander verhaal dan hun voorgangers?
Dit deel staat los van de vorige delen.Je hoef deze game nooit eerder te hebben gespeeld.

Hier ook nog een paar screenshots die nog nooit gepost zijn.
http://www.pcgamer.com/2011/02/11/fi...olls-v-skyrim/
Oud 24 februari 2011, 20:46   #40
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
http://tweakers.net/nieuws/72858/bet...ls-skyrim.html
Oud 25 februari 2011, 08:38   #41
zalikffmeelopen
XGN Punten: 1353
zalikffmeelopen

zalikffmeelopen's avatar

Rep kracht: 7 zalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereenzalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereenzalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereen
Ziet er fantastisch uit, ik ga hem denk ik wel halen.
Oud 25 februari 2011, 12:37   #42
Dpx
XGN Punten: 641
^.^

Dpx's avatar

Rep kracht: 0 Dpx is een voorbeeld voor iedereenDpx is een voorbeeld voor iedereenDpx is een voorbeeld voor iedereen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zalikffmeelopen Bekijk bericht
Ziet er fantastisch uit, ik ga hem denk ik wel halen.
Lol
Dpx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2011, 14:55   #43
zalikffmeelopen
XGN Punten: 1353
zalikffmeelopen

zalikffmeelopen's avatar

Rep kracht: 7 zalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereenzalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereenzalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dpx Bekijk bericht
Lol
Ik ga hem misschien halen.
Oud 09 maart 2011, 01:51   #44
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Ok laat maar ik heb me vergist lolz. Maar om deze post niet helemaal nutteloos te maken:

http://gamerant.com/elder-scrolls-5-...ed-dyce-62817/
Oud 09 maart 2011, 11:33   #45
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Volgensmij staat hier nog niet eens die epische trailer, dus bij deze:

You Tube

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten