|
|
#137 |
|
XGN Punten: 1388
The Avenger
Rep kracht: 15
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat gaat juist niet op het forum hier post je de link verschijnt de video
Ik zal even kijken waar ik dat filmpje gevonden heb. Update hier staat hij nu ook . http://www.psx-sense.nl/54777/twee-m...e-vrijgegeven/ |
|
|
|
|
|
#140 | |
|
The Avenger
Graag gedaan GKillerX
Skyrim DLC is groter en completer dan welke andere DLC ooit Als we het over mega DLC hebben, denkt iedereen natuurlijk meteen ofwel aan Bethesda of Rockstar. Beide hebben toch wel het idee dat kwaliteit boven kwantiteit gaat. Je betaald er dan wel iets meer voor, maar dan heb je ook wat! Bethesda is in het geval van Skyrim in ieder geval iets groots van plan. Wat, hoe en wanneer is nog niet bekend, maar we mochten in ons achterhoofd houden dat wanneer het zover is er niets teleurstellends aan zou zijn. Bethesda ging met Fallout 3 en Oblivion al ontzettend ver om de fans voor te schotelen met DLC die aanvoelde als een compleet nieuwe game, omdat je er niet zomaar mee klaar was, maar zelfs dát is nog zacht uitgedrukt volgens Bethesda's Todd Howard. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
The Avenger
Vreemd de video werk niet meer. Update je kan hem hier downloaden. http://www.megaupload.com/?d=16D1TDA3 |
|
|
|
|
|
#142 | |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Citaat:
Heb uiteindelijk VLC Media Player gedownload en daar werkte het perfect. Volle 38 minuten Skyrim beelden waar je van gaat kwijlen, zo wil ik het nog meer zien . Deze beelden hebben me ertoe aangezet de 150 euro Collectors Edition te bestellen vanaf morgen, ik wil echt alles hebben dat de game te bieden heeft. |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
XGN Punten: 61
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
volg deze game al even op ps3 news. maar nu pas sinds vandaag op xgn. (leuke site btw !)
maar deze game word super gaaf. de filmpjes die ik er van gezien heb zijn levendig vol kleur en sfeer op en top. ben benieuwd wat er met je personage gebeurd als je een draak verslagen hebt. wat wel mega vet is! |
|
|
|
|
|
#144 | |
|
The Avenger
Het is weer van dat: 360 krijgt tijdelijk exclusieve DLC voor Skyrim, PS3 gamers moeten wachten
Exclusiviteit is tijdens deze generatie erg belangrijk om het hart van gamers te winnen. Third party exclusives is de laatste tijd dan wel weer moeilijk om te regelen, maar de nieuwe vondst in recente jaren is het regelen van tijdelijk exclusieve downloadbare content. Zo moeten de PS3 gamers bij de Call of Duty games altijd een maand langer wachten en ook voor andere spellen is dit wel eens het geval. De volgende in het rijtje is The Elder Scrolls V: Skyrim. Er zullen namelijk twee DLC packs voor dit spel komen en deze zullen beide een maand vroeger verschijnen op de Xbox 360. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
The Avenger
Je zal ook zelf een vampier kunnen spelen in TES V: Skyrim
Een tijdje geleden onthulde Skyrim ontwikkelaar dat vampieren ook hun opwachting zullen maken in deze The Elder Scrolls game. Het was echter nog niet volledig duidelijk of dat je ook zelf een vampier kon worden, na een vampierenbeet. Tod Howard van Bethedesa onthulde nu dat dit ook daadwerkelijk mogelijk zal zijn. Indien je gebeten bent door een vampier en je haalt niet snel genoeg een geneesmiddel dan zal je zelf transformeren in dit nachtwezen. Of dat een vampierenleven mooi is voor jou, zal je zelf moeten uitmaken. Zo krijg je heel wat nieuwe unieke krachten voor je personage, maar zal je de game ook compleet anders moeten spelen. Zo zal je niet meer tegen zonlicht kunnen en zal je jezelf regelmatig moeten voeden met het bloed van enkele rustige slapende mensen. Je zal dus aan de slag kunnen gaan zoals een echte vampier en niet eentje die glittert als hij in het zonlicht staat. Vampieren in The Elder Scrolls V: Skyrim Misschien weten jullie nog wel dat je in Oblivion zodanig kon spelen dat je een weerwolf of vampier kon worden. De transformatie zou de hele game kunnen beïnvloeden. Ook The Elder Scrolls V: Skyrim heeft bevestigd dat je als vampier door de game heen kunt wandelen. ![]() Een vampier zijn heeft zo zijn voor- en nadelen natuurlijk. Zo zul je niet meer overdag de wereld kunnen betreden zonder dat je je leven op het spel zet. Ook zul je bepaald sieraden niet meer kunnen dragen zonder dat je jezelf tot een wandelende barbecue omtovert. De pluspunten zijn dat je jezelf kunt beschouwen als supermens met speciale krachten die geen ander ooit heeft kunnen dromen. Om het plaatje compleet te maken zul je je af en toe wel moeten voeden met mensen bloed. Zoals ook in voorgaande delen het geval was zal het spelen als een vampier de game erg beïnvloeden, tenzij je een genezing kunt vinden. Als je dat tenminste wilt. Je kunt ook gewoon genieten van de game vanuit de ogen van een vampier. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
XGN Punten: 1188
Stamgast
Rep kracht: 7
![]() |
De Creation Kit en HD texture pack is online op steam voor de PC:
http://www.bethblog.com/2012/02/07/h...pack-released/ |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

. Deze beelden hebben me ertoe aangezet de 150 euro Collectors Edition te bestellen vanaf morgen, ik wil echt alles hebben dat de game te bieden heeft.

Lineaire weergave