Oud 25 juli 2011, 14:45   #136
Alteriss
XGN Punten: 584
Senior Member

Rep kracht: 0 Alteriss zal snel beroemd worden
Bij mij doet de trailer het ook niet. Ik kan wel de afbeelding zien alleen hij start niet als ik op spelen klik.

EDIT: Misschien zou je de link kunne posten zodat we het toch kunnen bekijken
Oud 25 juli 2011, 15:22   #137
Sasuke
XGN Punten: 1388
The Avenger

Sasuke's avatar

Rep kracht: 15 Sasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uit
Dat gaat juist niet op het forum hier post je de link verschijnt de video

Ik zal even kijken waar ik dat filmpje gevonden heb.

Update hier staat hij nu ook .
http://www.psx-sense.nl/54777/twee-m...e-vrijgegeven/
Oud 25 juli 2011, 16:12   #138
Darth_Dion
XGN Punten: 559
Member

Rep kracht: 0 Darth_Dion moet hopen dat hij zijn leven betert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sasuke Bekijk bericht
Same here bro Het word eens tijd dat moderators daar eens wat aan gaan doen.
zal ik hier anders een topic over aanmaken?

Sorry hoor, ik doe niet zo veel op fora.

Kan een moderator deze vraag verplaatsen?
Oud 25 juli 2011, 16:31   #139
GKillerX
XGN Punten: 2615
Editor

GKillerX's avatar

Rep kracht: 18 GKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekend
Hij is nu samengevoegd, bedankt Sasuke voor de report.

Mocht een van jullie in de toekomst nog iets fouts zien of iets wat niet goed staat gebruik dan even deze knop:
Oud 27 juli 2011, 13:06   #140
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

Rep kracht: 15 Sasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uit
Graag gedaan GKillerX

Skyrim DLC is groter en completer dan welke andere DLC ooit

Als we het over mega DLC hebben, denkt iedereen natuurlijk meteen ofwel aan Bethesda of Rockstar. Beide hebben toch wel het idee dat kwaliteit boven kwantiteit gaat. Je betaald er dan wel iets meer voor, maar dan heb je ook wat!

Bethesda is in het geval van Skyrim in ieder geval iets groots van plan. Wat, hoe en wanneer is nog niet bekend, maar we mochten in ons achterhoofd houden dat wanneer het zover is er niets teleurstellends aan zou zijn.

Bethesda ging met Fallout 3 en Oblivion al ontzettend ver om de fans voor te schotelen met DLC die aanvoelde als een compleet nieuwe game, omdat je er niet zomaar mee klaar was, maar zelfs dát is nog zacht uitgedrukt volgens Bethesda's Todd Howard.
Citaat:
"I don't know what we're going to do yet, but we want to do something that costs a bit more but is going to be more of a complete package. Quality over quantity... we're thinking bigger than with Fallout 3.
Hoewel het natuurlijk erg groot nieuws is, duurt het natuurlijk nog wel een tijdje voordat Skyrim uitkomt. Desalniettemin is het zeker iets om goed in de gaten te houden. En wanneer wij meer weten, weten jullie het vanzelfsprekend niet lang daarna ook!
Oud 14 augustus 2011, 11:51   #141
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

You Tube

Vreemd de video werk niet meer.

Update je kan hem hier downloaden.
http://www.megaupload.com/?d=16D1TDA3
Oud 14 augustus 2011, 16:44   #142
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sasuke Bekijk bericht

Vreemd de video werk niet meer.

Update je kan hem hier downloaden.
http://www.megaupload.com/?d=16D1TDA3
Bedankt voor de video Sasuke, hij was meer dan geweldig! Voor degene die hem nog niet gezien hebben, het is GEEN E3 video, allemaal nieuwe zaken die ze laten zien en veel uitgebreider trouwens. Heb helaas wel wat werk gehad, want Windows Media Player wou hem niet afspelen (mp4 bestand), codec pakket dan maar gedownload, kon dan afspelen maar wel zonder geluid...

Heb uiteindelijk VLC Media Player gedownload en daar werkte het perfect. Volle 38 minuten Skyrim beelden waar je van gaat kwijlen, zo wil ik het nog meer zien . Deze beelden hebben me ertoe aangezet de 150 euro Collectors Edition te bestellen vanaf morgen, ik wil echt alles hebben dat de game te bieden heeft.
Oud 17 augustus 2011, 16:48   #143
tris20online
XGN Punten: 61
Junior Member

Rep kracht: 0 tris20online is op de goede weg
volg deze game al even op ps3 news. maar nu pas sinds vandaag op xgn. (leuke site btw !)

maar deze game word super gaaf. de filmpjes die ik er van gezien heb zijn levendig vol kleur en sfeer op en top. ben benieuwd wat er met je personage gebeurd als je een draak verslagen hebt. wat wel mega vet is!
tris20online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2011, 08:50   #144
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

Het is weer van dat: 360 krijgt tijdelijk exclusieve DLC voor Skyrim, PS3 gamers moeten wachten

Exclusiviteit is tijdens deze generatie erg belangrijk om het hart van gamers te winnen. Third party exclusives is de laatste tijd dan wel weer moeilijk om te regelen, maar de nieuwe vondst in recente jaren is het regelen van tijdelijk exclusieve downloadbare content.
Zo moeten de PS3 gamers bij de Call of Duty games altijd een maand langer wachten en ook voor andere spellen is dit wel eens het geval. De volgende in het rijtje is The Elder Scrolls V: Skyrim. Er zullen namelijk twee DLC packs voor dit spel komen en deze zullen beide een maand vroeger verschijnen op de Xbox 360.

Citaat:
On November 11th, Bethesda Game Studios brings us the next installment in The Elder Scrolls franchise with The Elder Scrolls V: Skyrim. Xbox LIVE will be the first to bring players the experience of Skyrim’s add-on content in this revolutionized open-world fantasy epic where players can explore any way they choose.

The first two add-on content drops for The Elder Scrolls V: Skyrim will be releasing exclusively on Xbox 360, 30 days before it’s available anywhere else. If you’d like to be the first to break new ground in Skyrim, Xbox LIVE is the only destination that won’t keep you waiting.
Microsoft zal dus ongetwijfeld een geldzak op tafel gelegd hebben voor deze actie. Al hoeven we hier ook niet te hypocriet over doen want Sony probeert ook via third party uitgevers exclusieve dingen te regelen voor de PS3.
Oud 11 september 2011, 12:30   #145
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

Je zal ook zelf een vampier kunnen spelen in TES V: Skyrim

Een tijdje geleden onthulde Skyrim ontwikkelaar dat vampieren ook hun opwachting zullen maken in deze The Elder Scrolls game. Het was echter nog niet volledig duidelijk of dat je ook zelf een vampier kon worden, na een vampierenbeet. Tod Howard van Bethedesa onthulde nu dat dit ook daadwerkelijk mogelijk zal zijn. Indien je gebeten bent door een vampier en je haalt niet snel genoeg een geneesmiddel dan zal je zelf transformeren in dit nachtwezen.
Of dat een vampierenleven mooi is voor jou, zal je zelf moeten uitmaken. Zo krijg je heel wat nieuwe unieke krachten voor je personage, maar zal je de game ook compleet anders moeten spelen. Zo zal je niet meer tegen zonlicht kunnen en zal je jezelf regelmatig moeten voeden met het bloed van enkele rustige slapende mensen.

Je zal dus aan de slag kunnen gaan zoals een echte vampier en niet eentje die glittert als hij in het zonlicht staat.

Vampieren in The Elder Scrolls V: Skyrim

Misschien weten jullie nog wel dat je in Oblivion zodanig kon spelen dat je een weerwolf of vampier kon worden. De transformatie zou de hele game kunnen beïnvloeden. Ook The Elder Scrolls V: Skyrim heeft bevestigd dat je als vampier door de game heen kunt wandelen.

Een vampier zijn heeft zo zijn voor- en nadelen natuurlijk. Zo zul je niet meer overdag de wereld kunnen betreden zonder dat je je leven op het spel zet. Ook zul je bepaald sieraden niet meer kunnen dragen zonder dat je jezelf tot een wandelende barbecue omtovert. De pluspunten zijn dat je jezelf kunt beschouwen als supermens met speciale krachten die geen ander ooit heeft kunnen dromen. Om het plaatje compleet te maken zul je je af en toe wel moeten voeden met mensen bloed.

Zoals ook in voorgaande delen het geval was zal het spelen als een vampier de game erg beïnvloeden, tenzij je een genezing kunt vinden. Als je dat tenminste wilt. Je kunt ook gewoon genieten van de game vanuit de ogen van een vampier.
Oud 01 februari 2012, 19:44   #146
ian_d_h
XGN Punten: 1188
Stamgast

ian_d_h's avatar

Rep kracht: 7 ian_d_h is op de goede weg
De Mod tools voor de PC preview filmpje:
You Tube

Doe mee met de vierde XGN PC toernooi druk hier. nu met prijzen!!
ian_d_h is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 februari 2012, 21:01   #147
ian_d_h
Stamgast

ian_d_h's avatar

De Creation Kit en HD texture pack is online op steam voor de PC:
http://www.bethblog.com/2012/02/07/h...pack-released/

Oud 08 februari 2012, 11:26   #148
black2death
XGN Punten: 2450
shhht be quiet!!!

black2death's avatar

Rep kracht: 15 black2death zal snel beroemd worden
is de nieuwe patch al online voor skyrim?
Oud 08 februari 2012, 12:29   #149
ian_d_h
Stamgast

ian_d_h's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door black2death Bekijk bericht
is de nieuwe patch al online voor skyrim?
Voor de PC wel, maar voor de consoles zijn ze nu bij microsoft en sony voor goedkeuring

Oud 08 februari 2012, 15:57   #150
PS3TheBest
XGN Punten: 2248
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
gelukkig want ik begin nu ook een klein beetje last te hebben van lag.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten