Oud 11 februari 2012, 19:55   #871
MisterMP1996
XGN Punten: 1106
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 7 MisterMP1996 is op de goede weg
dat zijn er 12 teveel voor mij. Speel inmiddels MW3 bijna nooit meer, en als ik het speel blijf ik lekker in de 3e hangen. Speelde vandaag weer eens Blops, en dan is het wel lekker als je al je wapens, pro-perks en killstreaks hebt, en die gouden guns zijn al helemaal sexy! Blops is zoooooo veel leuker+makkelijker als MW3. Toch ook net wat minder commercieel, vanwege het ontbreken van ELITE.
MisterMP1996 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2012, 00:20   #872
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ian_d_h Bekijk bericht
Het is makkelijker voor de PC maar daar maken ze niet altijd gebruik van zo is volgens mij infectied nog steeds niet op de PC als ranked geplaatst en is er geen CoD elite.
Ik denk niet dat er een leaderbord voor infected op de consoles is... Als je dat bedoelde.

Edit: @MisterMP, dan zal ik je moeten teleurstellen. Dit jaar komt Elite naar Bops 2
Oud 12 februari 2012, 14:29   #873
fastsuyang
XGN Punten: 2
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 fastsuyang is van onbekende status
per game die uitkomt in de MW serie word het steeds more worse
fastsuyang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2012, 15:53   #874
black2death
XGN Punten: 2450
shhht be quiet!!!

black2death's avatar

Rep kracht: 15 black2death zal snel beroemd worden
hier gaan we weer
Oud 13 februari 2012, 16:35   #875
MisterMP1996
XGN Punten: 1106
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 7 MisterMP1996 is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fastsuyang Bekijk bericht
per game die uitkomt in de MW serie word het steeds more worse
Kan je anders over BF3 gaan opscheppen in het BF3 topic. Altijd beter als dit gezeik.
MisterMP1996 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 22:22   #876
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Piet pieraat.
Oud 18 februari 2012, 18:15   #877
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
!!!!! Infected is geweldig!!!
Oud 18 februari 2012, 19:23   #878
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braadworst Bekijk bericht
!!!!! Infected is geweldig!!!
Net zoals ik al zei: een van de beste, if not, de beste toevoeging aan CoD sinds jaren!
Oud 18 februari 2012, 19:54   #879
Braadworst
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
Net zoals ik al zei: een van de beste, if not, de beste toevoeging aan CoD sinds jaren!
Beste!!! Dat het met 18 man kan, is gewoonweg te vet.
Oud 18 februari 2012, 20:00   #880
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Jammer genoeg is het soms wat te laggy maar 90% van de tijd word ik als host gekozen omwille van mijn internet snelheid. Heb je al moabs gehaald in infected? Zooooo easy !
Oud 18 februari 2012, 20:05   #881
Braadworst
0570

Braadworst's avatar

Nee nog niet, heb vanmiddag alleen wat splitscreen gedaan met een vriend online. Maar die moab komt vanzelf wel.
Oud 18 februari 2012, 20:10   #882
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braadworst Bekijk bericht
Nee nog niet, heb vanmiddag alleen wat splitscreen gedaan met een vriend online. Maar die moab komt vanzelf wel.
Ahhh, die splitscreeners boosten altijd!! Jij toch niet hoop ik? :p
Oud 18 februari 2012, 20:18   #883
Braadworst
0570

Braadworst's avatar

Citaat:
Ahhh, die splitscreeners boosten altijd!! Jij toch niet hoop ik? :p
Nee tuurlijk niet, waarom zou ik? Ik speel het spel af en toe en ben niet van plan te gaan prestigen. En daarbij is boosten gewoon lame.
Oud 18 februari 2012, 20:22   #884
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Alle boosters mogen perma ban krijgen van mij. Ze mogen voor mij part nooit meer met hun zielige IP nog een spel spelen. Zo simpel :p
Oud 18 februari 2012, 21:55   #885
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Meest gare toevoeging aan cod sinds jaren zul je bedoelen...Nog erger dan camp deathmatch..Snap werkelijk niet wat mensen leuk vinden aan deze game mode.
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten